Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII AFERENTE EXECUTIEI OBIECTIVULUI SI DOTARI DE SPECIALITATE in cadrul proiectului Reabilitarea/modernizarea si echiparea specifica a centrului de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica, sat Nedelea, comuna Aricecesti


Detaliu pentru invitatia numarul 330993
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 330993/03.07.2012
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII AFERENTE EXECUTIEI OBIECTIVULUI SI DOTARI DE SPECIALITATE in cadrul proiectului Reabilitarea/modernizarea si echiparea specifica a centrului de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica, sat Nedelea, comuna Aricecestii Rahtivani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII AFERENTE EXECUTIEI OBIECTIVULUI SI DOTARI DE SPECIALITATE in cadrul proiectului Reabilitarea/modernizarea si echiparea specifica a centrului de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica, sat Nedelea, comuna Aricecestii Rahtivani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare ptr. constructiile existente (consolidari structura, recompartimentari, refaceri acoperis, finisaje, refaceri instalatii interioare, exterioare, extindere cu o constr. independenta ptr. lift exterior cladirii internat, lucrari de reabilitare plan general si refacere teren sport.
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 385, 355.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 37.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119, cu conditia existentei sumei in contul autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor.In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei de participare se face conform prevederilor art.17 alin.(3)si(4)din HG nr. 1660/2006.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata).In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara.In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati. Pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art 278 ^1, lit. din O.U.G. nr. 34/2006 c), respectiv retinerea din garantia de participare a sumei de 8.298, 54 lei in cazul respingerii contestatiei ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr. plata facturilor partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile HG 1045/20011;2)scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;3)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societete de asigurari. Garantia de buna executie va fi aplicata integral la valoarea totala a contractului si va fi eliberata astfel: 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie de buna executie, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr.1 disponibil in sectiunea Formulare. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.2.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in alicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea si prezentarea Formularului CERT disponibil in sectiunea Formulare.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.2 disponibil in sectiunea Formulare.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 ( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Formularului nr. 13.Se va completa de catre ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator/ subcontractant.Lista persoanelor cu funtii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judeten Prahova: Mircea Cosma- Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca-Vicepresedinte; Daniel Petre ? Administrator Public al judetului, Mihail Pavel ? Secretar al judetului Prahova, Semcu Adrian Emanuel ? consilier judetean, Albulescu Mihai Adrian ? consilier judetean; Badescu Emil ? consilier judetean; Balanescu Adrian ? consilier judetean; Ciolac Dan ? consilier judetean; Constantinescu Paul Adrian ? consilier judetean; Cord Ovidiu ? consilier judetean; Cornea Danut Marcel ? consilier judetean; Danielescu Sebastian ? consilier judetean; David Simona ? consilier judetean; Diaconu Georgica ? consilier judetean; Grigore Mircea ? consilier judetean; Gunia Dragos Ionel ? consilier judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean; Ionita Toma ? consilier judetean; Ionita Gheorghe ? consilier judettean; Manta Adrian ? consilier judetean;Mihailescu Sofia ?consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel ? consilier judetean; Moroianu Geaman Adrian Tudor ? consilier judetean; Malaescu Constantin ? consilier judetean; Neaga Gheorghe ? consilier judetean; Neagoe Dumitru Daniel ? consilier judetean; Necula Gheorghe ? consilier judetean; Nemes Constantin ? consilier judetean; Petrescu Victor- consilier judetean; Pintoiu Toma- consilier judetean; Patrascu Vasile ? consilier judetean; Pausan Anda- consilier judetean; Radu Florian ? consilier judetean; Sfarloaga Ludmila ? consilier judetean; Spanu Valentin- consilier judetean; Spiridon Nicolae ? consilier judetean; Steliean Valerica Leonard ? consilier judetean; Saseanu Constantin ? consiler judetean; Marius Constantin Nicolae -Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Bratosin Gheorghe-Sef serviciu achizitii; Maria Dovinca-Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu-Director adjunct Directia Economica; Buca Topalu Gheorghe ? Sef serviciu juridic.5. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice-Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6. Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale-Prezentarea Certificatului de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoriile profesionale impuse de indeplinirea contractului de lucrari-Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator se va prezenta in copie, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea de 14.770.700, 00 lei. In cazul unei asocieri, media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati, prin cumulare (insumare). In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., 2. Bilanturile contabile prescurtate pentru anii 2009, 2010 si 2011.Bilanturile se vor prezenta de catre ofertant/asociati/un singur tert sustinator, dupa caz., 3. Acces linie de credit de cel putin1.500.000 lei, pentru o perioada de min. 3 luni de la data semnarii contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii.Se va completa de ofertant/ofertant asociat (se cumuleaza)/tert sustinator (se cumuleaza)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 7.Informatii privind subcontractantii, 8. Informatii privind tert sustinator. (In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona). Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art.69 1, ale art. 181 lit. a. c 1 si d din OUG nr. 34/2006., 9. Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare.Conform prevederilor H.G. 925/2006, art 11, alin 4, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor, o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire., 10. Asigurarea lucrarii (pana la acoperirea intregului cost). Ofertantul trebuie sa prezinte Declaratia pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta la semnarea contractului de lucrari, un contract (polita de asigurare)cu o firma de asigurari/organism financiar, privind asigurarea lucrarii si perioada de timp pentru care aceasta se asigura. Asigurarea va acoperi valoarea ofertei si va fi valabila pe perioada de executie a lucrarii + perioada de garantie de buna executie.In cazul asocierii, aceasta se va prezenta de grupul de asociati., 1. Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., 2. Experienta similara. Din lista prezentata, operatorul va extrage una/mai multe lucrari pentru care va intocmi fise de experienta similara, in care se va prezenta cel putin un contract de constructii civile cu caracter social si/sau cultural a unor lucrari de natura si complexitatea lucrarii supusa procedurii.In Fisa/Fise de experienta similara se va perciza denumirea contractului, beneficiarul, perioada desfasurarii contractului, valoarea in lei/ euro, descrierea succcinta a naturii lucrarilor care au facut obiectul contractului;Se vor mai prezenta - copie dupa Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, sau finale, sau partiale, semnat si stampilat conform cu originalul; - recomandarea beneficiarului in original sau copie certificata conform cu originalul., 3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 4. Laborator autorizat gr. II pentru efectuarea probelor de materiale, pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate., 5. Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa demostreze ca dispune de personal specializat pentru realizarea contractului, echipa de conducere fiind alcatuita din minim urmatorii specialisti: -manager de proiect, care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, cod C.O.R. 241919);
-inginer cu studii de inginerie?constructii/instalatii pentru constructii cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare, cu responsabilitati de sef de santier constructii-instalatii;
-responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca;
-responsabil tehnic cu executia(RTE) atestat in domeniul I-constructii civile si industriale;
-responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul IX ?constructii edilitare si de gospodarire comunala;
- responsabil cu controlul tehnic de calitate., 6. Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazulindisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Responsabilii tehnici cu executia lucrarilor trebuie sa faca dovada ca pe toata durata contractului de executie se vor afla intr-o relatie contractuala cu ofertantul. Pentru lucrarile de specialitate, operatorul, respectiv subcontractantul de specialitate, trebuie sa detina autorizatie de executie: -ANRE si ISCIR - pentru lucrarile de alimentare cu gaze naturale si cazanele din centrala termica; -ISCIR ? pentru lifturi. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie (constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale). Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie (constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale). Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - din Documentele atasate la Invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer