Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII AFERENTE EXECUTIEI OBIECTIVULUI SI DOTARI DE SPECIALITATE in cadrul proiectului Reabilitarea/modernizarea si echiparea specifica a centrului de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica, sat Nedelea, comuna Aricecesti
Detaliu pentru invitatia numarul 340463
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340463/05.12.2012
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII AFERENTE EXECUTIEI OBIECTIVULUI SI DOTARI DE SPECIALITATE in cadrul proiectului Reabilitarea/modernizarea si echiparea specifica a centrului de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica, sat Nedelea, comuna Aricecestii Rahtivani- RELUATA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII AFERENTE EXECUTIEI OBIECTIVULUI SI DOTARI DE SPECIALITATE in cadrul proiectului Reabilitarea/modernizarea si echiparea specifica a centrului de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica, sat Nedelea, comuna Aricecestii Rahtivani- RELUATA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare ptr. constructiile existente (consolidari structura, recompartimentari, refaceri acoperis, finisaje, refaceri instalatii interioare, exterioare, extindere cu o constr. independenta ptr. lift exterior cladirii internat, lucrari de reabilitare plan general si refacere teren sport.
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 385, 355.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 37.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: a)un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119, cu conditia existentei sumei in contul autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor.Daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei de participare se face cf. art.17 alin.(3)si(4)din HG 1660/2006.In cazul eliberarii garantiei de participare de o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara. Echivalenta lei/alta valuta se va face la data de 06.12.2012. In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati. Pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare cf. art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art 278^1, lit.c) din O.U.G.34/2006, respectiv retinerea din garantie a sumei de 8.298, 54 lei in cazul respingerii contestatiei ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr. plata facturilor partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile HG 1045/20011;2)scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;3)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societete de asigurari. Garantia de buna executie va fi aplicata integral la valoarea totala a contractului si va fi eliberata astfel: 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie de buna executie, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr.1 disponibil in sectiunea Formulare. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.2.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in alicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea si prezentarea Formularului CERT disponibil in sectiunea Formulare.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.2 disponibil in sectiunea Formulare.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 ( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Formularului nr. 13.Se va completa de catre ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator/ subcontractant.Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judeten Prahova: Mircea Cosma- Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca-Vicepresedinte; Constantin Laurentiu Rebega- Vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? Administrator Public al judetului, Mihail Pavel ? Secretar al judetului Prahova , Dan Ciolac, Ovidiu Cord, Mihai Adrian Albulescu, Zaharia Costin, Simona David, Ion Dilirici, Adrian Florin Dobre, Florin Auras Dragomir, Paul Dumvavanu, Rares Dan Enescu, Dragos Ionel Gunia, Virgil Guran, Radu Cezar Liviu Ionescu, Ion Ionica, Ion Luchian, Gabriel Razvan Lungu, Darius Dumitru Mesca, Laurentiu Daniel Mitrea, Gheorghe Neaga, Dumitru Daniel Neagoe, Constantin Negoi, Marius Nicolai, Georgiana Diana Niculescu, Catalin Razvan Nita, Nicolae Oprescu, Vasile Patrascu, Toma Pintoiu, Elisabeta Popovici, Ludmila Sfarloaga, Jenica Tabacu, Bogdan Andrei Toader, Dorin Tudora, Viorica Vasile, David Andrei Viter- consilieri judeteni; Marius Constantin Nicolae -Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene;Silvia Constantinescu-Director executiv adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene; Maria Dovinca-Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu-Director adjunct Directia Economica; Gheorghe Bratosin -Sef serviciu achizitii; Alina Georgiana Pana ? Sef serviciu juridic.5. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice-Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6. Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale-Prezentarea Certificatului de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoriile profesionale impuse de indeplinirea contractului de lucrari-Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator se va prezenta in copie, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., 2. Experienta similara. Din lista prezentata, operatorul va extrage una/mai multe lucrari pentru care va intocmi fisa/fise de experienta similara, in care va prezenta cel putin un contract de lucrari de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii in valoare de 7.000.000 lei, fara TVA sau cel mult 3 contracte a caror valoare insumata, fara TVA sa fie de 7.000.000 lei.In Fisa/Fise se vor preciza denumirea contractului, beneficiarul, perioada desfasurarii contractului, valoarea in lei/ euro, descrierea succcinta a naturii lucrarilor care au facut obiectul contractului. Se va prezentacontractul(contractele)/procesul verbal(procesele verbale) de receptie, etc, prin care sa se confirme experienta similara., 3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 4. Laborator autorizat gr. II pentru efectuarea probelor de materiale, pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate.Ofertantul va face dovada ca dispune de un laborator propriu sau ca are acces la un laborator (prin prezentarea unui angajament de prestari servicii incheiat cu un laborator autorizat gr. II), 5. Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa demostreze ca dispune de personal specializat pentru realizarea contractului, echipa de conducere fiind alcatuita din minim urmatorii specialisti: 1)sef de santier -inginer cu studii de inginerie?constructii/instalatii pentru constructii, cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;2. responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca;3. responsabil tehnic cu executia(RTE) atestat in domeniul I-constructii civile si industriale;4. responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul IX ?constructii edilitare si de gospodarire comunala;5. responsabil cu controlul tehnic de calitate., 6. Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Responsabilii tehnici cu executia lucrarilor trebuie sa faca dovada ca pe toata durata contractului de executie se vor afla intr-o relatie contractuala cu ofertantul. Lucrarile de specialitate( instalatii electrice, instalatii de utilizare a gazelor naturale, instalare si montare echipamente elevatoare si centrale termice)se vor executa numai cu personal atestat ANRE, ISCIR conform Avizelor eliberate pentru lucrarea supusa procedurii de SC FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE MUNTENIA NORD SA siSC GDF SUEZ DISTRIGAZ SUD RETELE., 7.Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora, Acordul de subcontractare din Sectiunea Formulare. Subcontractatii vor completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 ( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006., 8. Informatii privind tert sustinator. (In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana).Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art.69 1, ale art. 181 lit. a, c 1 si d din OUG nr. 34/2006., 9. Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, daca este cazul. Conform prevederilor H.G. 925/2006, art 11, alin 4, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor, o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte., - continuare punct 2. experinta similara.In cazul in care ofertantul prezinta un contract, iar acesta contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta copii ale paginilor din contracte care demonstreaza experienta similara.Copiile respective se vor prezenta cu mentiunea Conform cu originalul, scanate si semnate electronic de ofertant. Precizarea este valabila si pentru operatorii economici nerezidenti care vor prezenta si traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana., - continuare pct 5.Pentru personalul declarat, ofertantul va prezenta contracte individuale de munca incheiate intre ofertant si persoanele respective, diplome, autorizatii/certificate de atestare profesionala, legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor si CV-urile detaliate ale persoanelor propuse in cadrul echipei, semnate de catre fiecare titlar in parte si in care sa se prezinte pozitia si responsabilitatile persoanei respective. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajatii ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist, se va completa, semna si prezenta in original de catre titular Declaratia de disponibilitate ( Formularul 7). Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie (constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale).Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi insotite de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului. Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie (constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale). Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi insotite de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului. Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP. Documentatia de atribuire este atasata la prezenta Invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 14:22