Achizitie publica - Lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului " Amenajare sit industrial in municipiul Tg Secuiesc pe platforma unei foste fabrici de prelucrare si industrializare a lemnului "
Detaliu pentru invitatia numarul 335572
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335572/18.09.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului " Amenajare sit industrial in municipiul Tg Secuiesc pe platforma unei foste fabrici de prelucrare si industrializare a lemnului "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI TG SECUIESC, Tg Secuiesc, piata Gabor Aron nr 24, jud. Covasna, cod postal 525400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului " Amenajare sit industrial in municipiul Tg Secuiesc pe platforma unei foste fabrici de prelucrare si industrializare a lemnului "
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: conform documentatiei de executie
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 389, 202 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este: 21.000 lei pt lotul 1 si186.000 lei pt lotul 2Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egla cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societateasigurari in cuantum de 6% din valoarea contractului fara TVA pt fiecare lot in parte. In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care antreprenorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12. Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Prezentare Formular 2.In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006PrezentareFormular 34. Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata. Documentul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.5. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social si sediile secundare (dupa caz), care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturilePentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documenteloe solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6..Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Prezentare Formular 4.7. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.PERSOANELECE DETIN FUNCTII DE DECIZIE CU PRIVIRE LA ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE, RESPECTIV PERSOANELE CARE APROBA/SEMNEAZA DOCUMENTE EMISE IN LEGATURA CU SAU PENTRU PROCEDURA DE ATRIBUIRE.Bokor Tiberiu-primarDerzsi Gyula- viceprimarBartha Janos- consilier superiorVizi Attila Istvan- consilierBokor Erzsebet- contabil sefAntal Emoke- inspector de specialitateConsilieri locali: Racz Karoly, Lukacs Laszlo, Rakosi Janos, Szabo Istvan, Hegedus Ferenc, Kelemen Andras, Istvan Zoltan, DerzsiGyula, Gyorke Krisztina, Barta Vilmos, BejanAndras, Nagy B Tamas, Babos Botond, Tailinger Johann, Balazs Attila, Veres Botond, Illyes Botond, Completare Formular 4/1 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte ca: a)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv Cod CAEN -4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.b)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).2. Certificatul de inmatriculare emis de ORC in copie certificata cu semnatura si stampila persoanei juridice, pentru conformitatea cu originalul.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv Cod CAEN -4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.Pentru transportul si neutralizarea deseurilor periculoase ofertantul va prezenta atestatele/autorizatiile necesare in acest sens (cf anexa 1/Ordinul ANRMAP 509/2011)in baza legislatiei in doemniu mentionat in caietul de sarcini atasat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Risc profesionalSe cere ofertantului castigatoro declaratie pe propria raspundere privind asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului pentru lotul/loturile pentru care s-a depus oferta., Bonitate/acces la resurse de 2.500.000 lei pe o perioada maxima de 6 luni- Lotul 2.Ofertantul va depune un angajament pe propria raspundere, ca in cazul in care va fi declarat castigator, la momentul semnarii contractului, vadovedi disponibilitatea resurselor finaciare de sustinere a contractului in valoare de 2.500.000 lei pe o perioada maxima de 6 luni pentru Lotul 2Ofertantul castigator va dovedi acest lucru printr-unul dintre urmatoarele documente: scrisoare de garantie bancara, scrisoare de confort, contract de credit, contract de linie de credit, sau orice alt document probator., Cifra de afaceri medie anuala in domeniu, pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 18.656.000 lei pentru Lotul 2 si 2.000.000 lei pentru Lotul 1
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca a dus la bun sfarsit un contract similar cu valori totale fara TVA de minim 9.300.000 lei pentru Lotul 2 si 1.000.000 lei pentru Lotul 1, in ultimii 5 ani, 1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii) continand valori, perioade de prestare, beneficiari. 2.Totodata se vor prezenta: ? Certificari de buna executie indicand beneficiarii, valoarea, perioada si locul de executiei lucrarilor.? Procese verbale de receptie.? Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.1. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor partenerilor., UtilajeOfertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, masinilor, echipamentelor disponibile, ce se vor utiliza la indeplinirea sarcinilor din caietul de sarcini, Ofertantulva depune un angajament ca in cazul in care va fi declarat castigator, va obtine si va depunepentru toate echipamenteledocumente valabile care sa ateste ca acestea corespund din punct de vedere legal (carte de identitate, licenta de transport, polita de raspundere, inspectie tehnica periodica si rapoarte de inspectie.Operatorul economic daca nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract, poate prezenta si un angajament., PersonalOfertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii deexperti/specialisti in cadrul realizarii obiectului contractului: Lotul 1:1. Un manager de proiect avand diploma de inginer constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere si experienta in managementul proiectelor- Experienta profesionala: minim 5 ani in domeniul constructiilor- Experienta in managementul proiectelor la minimum un proiect dus la bun sfirsit2.Un sef de santier avand diploma de inginer de constructi civile- Experienta profesionala: minim 5 ani in domeniul constructiilor, Lotul 2:1. Un manager de proiect avand diploma de inginer constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere si experienta in managementul proiectelor- Experienta profesionala: minim 5 ani in domeniul constructiilor- Experienta in managementul proiectelor la minimum un proiect dus la bun sfirsit2.Un sef de santier avand diploma de inginer de constructi civile- Experienta profesionala: minim 5 ani in domeniul constructiilor3.Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate autorizat de ANRE pentru acivitati de medie tensiune, 4.Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate autorizat de ANRE pentru acivitati de joasa tensiune, ,5.Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate, avand o experienta de minim 5 ani in domeniul instalatiilor sanitare si de incalzire.6.Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate, avand o experienta de minim 5 ani in domeniul constructiei de drumuri7.Unresponsabil tehnic cu executia (R.T.E.) in domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere.8. Un inginer (subinginer) autorizat ANRE absolvent de studii superioare tehnice de specialitate, in domeniul instalatiilor de gaze Asigurarea managementului calitatiiPrezentarea certificatului de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor pentru activitati de constructii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 08:37