Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului "Amenajare incubator pentru afaceri" din municipiul Tg Secuiesc


Detaliu pentru invitatia numarul 335571
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Numar invitatie: 335571/18.09.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului "Amenajare incubator pentru afaceri" din municipiul Tg Secuiesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului TG SECUIESC, Targu Secuiesc, 525400, piata Gabor Aron nr 24, jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului "Amenajare incubator pentru afaceri" din municipiul Tg Secuiesc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei de executie.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 152, 762.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 23.000 RON- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a)Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; Formularul 11b)ordin de plata in contul Primariei Municipiului Targu Secuiesc, RO57 TREZ 2575 006X XX00 1819 deschis la Trezoreria Municipiului Targu Secuiesc , CUI: 4201813.c)numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de o reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 12.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 6% din valoarea contractului fara TVA, pentru fiecare lot in parte. In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Garantia de bune executie este de 5 ani. Neasumarea acestei perioade duce la neconformitatea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12. Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Prezentare Formular 2.In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006PrezentareFormular 34. Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata. Documentul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.5. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social si sediile secundare (dupa caz), care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturilePentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documenteloe solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6..Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Prezentare Formular 4.7. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.PERSOANELECU FUNCTIE DE CONDUCERE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE: Bokor Tiberiu-primarDerzsi Gyula- viceprimarBartha Janos- consilier superiorVizi Attila Istvan- consilierBokor Erzsebet- contabil sefAntal Emoke- inspector de specialitateCompletare Formular 4/1 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte ca: a)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv Cod CAEN -4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.b)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).2. Certificatul de inmatriculare emis de ORC in copie certificata cu semnatura si stampila persoanei juridice, pentru conformitatea cu originalul.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv Cod CAEN -4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.PENTRU EXECUTAREA LUCRARILOR CE NECESITA ATESTAT ANRE, OFERTANTUL VA PREZENTA ATESTATUL ANRE IN VIGOARE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR PENTRU ACESTE LUCRARI, IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Risc profesionalOfertantul castigator va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului, Bonitate/acces la resurse 400.000 lei pe o perioada maxima de 6 luni.Ofertantul va depune un angajament pe propria raspundere, ca in cazul in care va fi declarat castigator, la momentul semnarii contractului, vadovedi disponibilitatea resurselor finaciare de sustinere a contractului in valoare de 400.000 lei pe o perioada maxima de 6 luni .Ofertantul castigator va dovedi acest lucru printr-unul dintre urmatoarele documente: scrisoare de garantie bancara, scrisoare de confort, contract de credit, contract de linie de credit, sau orice alt document probator., Cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 2.300.000 leiSe vor atasa informatii si documente disponibile in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Documentele emise de autoritatile legale competente trebuiesc depuse in copie, certificata de ofertant.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele sus-enumeratein copie, insotita de traducere certificata in limba romana.In cazul consortiilor/asocierilor, criteriul se va indeplini prin cumul.Echivalentul in LEI a valorilor exprimate in EURO se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectivPentru exprimarea in Lei a cifrei de afaceri dintr-o alta moneda decat Euro, se va calcula prima data rata Euro a monedei respective, folosind rata de schimb INFOREURO (http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfm?Language=en) din luna decembrie al anului in cauza. Apoi se va calcula conform ratelor Lei/Euro m
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PersonalOfertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii deexperti/specialisti in cadrul realizarii obiectului contractului: 1. Un manager de proiect avand diploma de inginer constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere si experienta in managementul proiectelor2.Un sef de santier avand diploma de inginer de constructi civile3.Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate autorizat de ANRE , grad II B, ,4.Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate in domeniul instalatiilor sanitare si de incalzire.4.Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate in domeniul constructiei de drumuri5.Unresponsabil tehnic cu executia (R.T.E.) in domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere., Specialistii/responsabilii nominalizati vor face dovada privind specializarile solicitate prin: atestate/certificate eliberate de organismele abilitate, CV-urile (Model Europass ? Formular 7) semnate de catre persoanele respective.Dovada experientei specifice si profesionale se va proba prin : -Adeverinte sau- orice alte documente relevante;Din documentele prezentate va trebui sa se deduca explicit durata experientei impusa prin Fisa de date a achizitiei.Ofertantul va completa Formularul 8 ? Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect.Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente.Se permite si prezentarea unui angajament ? si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi., Experienta similaraOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca a dus la bun sfarsit un contract similar cu valoare totala fara TVA de minim 1.150.000 lei, in ultimii 5 ani, 1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii) continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Se va completa Formularul 6.2.Totodata se vor prezenta: ? Contracte duse la bun sfarsit;? Procese verbale de receptie.? Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.1. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor partenerilor., UtilajeOfertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, masinilor, echipamentelor disponibile, ce se vor utiliza la indeplinirea sarcinilor din caietul de sarcini, Pentru toate echipamentele se vor prezenta documente valabile la momentul depunerii ofertei care sa ateste ca acestea corespund din punct de vedere legal (carte de identitate, licenta de de transport, polita de raspundere, inspectie tehnica periodica si rapoarte de inspectie).Operatorul economic daca nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract, poate prezenta si un angajament. Asigurarea managementului calitatii.Prezentarea certificatului de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor pentru activitati de constructii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer