Achizitie publica - Lucrari de constructii si instalatii in vederea reabilitarii cladirii in care urmeaza sa functioneze Centrul de Zi pentru copii aflati in situatii de risc din municipiul Sacele
Detaliu pentru invitatia numarul 321117
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321117/02.03.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii in vederea reabilitarii cladirii in care urmeaza sa functioneze Centrul de Zi pentru copii aflati in situatii de risc din municipiul Sacele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SaceleCod fiscal: 4317649, Adresa: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Telefon: 0268276164, Fax: 0268273091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268276164, fax: +40 268273091, persoana de contact: Irina Filip
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mun. Sacele P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii in vederea reabilitarii cladirii in care urmeaza sa functioneze Centrul de Zi pentru copii aflati in situatii de risc din municipiul Sacele
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile executate in baza contractului vor presupune: - Executia de lucrari de amenajare a terenului care vor consta in desfaceri si demolari; transport moloz- Amenajare curte Centru de zi care vor consta in executie terasamente, lucrari de suprastructura, executie imprejmuri si amplasare mobilier extern- Amenajare teren de sport care vor consta in executia de terasamente si lucrari de suprastructura- Executia de lucrari de constructii si instalatii in vederea reabilitarii cladirii in care va functiona Centrul de Zi si care vor consta in: ? Desfaceri si demolari? Lucrari de rezistenta si subzidiri? Lucrari de termoizolatie? Lucrari de finisaje interioare si exterioare? Lucrari de executie instalatii electrice, sanitare, termice, de telecomunicatii
II.1.6) CPV: 45215221-2 - Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 436, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 48.737, 80 RON, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului (redusa cu 50% pe baza declaratiei privind calitatea de I.M.M. ? formularul P), conform prevederilor Legii nr.346/2004.Forma de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, (pentru scrisoarea de garantie ofertantii pot utiliza Formularul R) - Virament bancar in contul RO48TREZ1365006XXX000365 deschis la Trezoreria Municipiului Sacele, pentru suma de 48.737, 80 lei.In acest caz, ofertantul va face dovada garantiei de participare prin prezentarea unei copii a ordinului de plata vizat de catre banca si a extrasului de cont care sa ateste faptul ca suma reprezentand garantia de participare a fost virata in contul Municipiului SacelePerioada de de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zileIn masura in care CNSC respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 6.216, 88 RON
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie solicitate este de 5% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, conform art. 90 din HG 925/2006: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari sau? Depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoria Municipiului Sacele. Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 10 (zece) zile lucratoare de la semnarea contractului, in contul de disponibil va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Contului de garantii deschis de contractant i se aplica toate prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? completare formular AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? completare formular B? Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetulgeneral consolidat, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Certificat emis de Serviciul Public Local de Impozite si Taxe care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie!Din certificatele solicitate trebuie sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, respectiv lipsa datoriilor ofertantului la bugetul general consolidat si bugetul local.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Completarea Formularului Cprivind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular D) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).Cerinta nr. 5Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de interese? Completarea Formularului E ? Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de intereseAtentie!Ofertantul / Candidatul / Ofertantulasociat / Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- RADU NISTOR FLOREADirector executiv- Cioca OvidiuPersoane care semneaza documente emise pentru procedura de atribuire: Sef Ser. Strategii PDPT -Risnoveanu DanielaCJ. Ghinita IlarianaIns. Zaharescu MihaelaRef. Filip IrinaMembrii comisiei de evaluare : Gaitan Gheorghe, Bunghea Victor, Cioca Ovidiu, Eftimie Valeriu, Pricope LaurentiuMembrii supleanti: Girdan Odette, Vaida Marcela Cerinta nr. 1? Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul trebuie sa fie abilitat sa desfasoare activitati economice de natura celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire (in obiectul de activitate principal si/sau secundar).Cerinta minima obligatorie: ? Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionariatului, datele de identificare ale reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Atentie!Anterior transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul 1 prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru confruntarea cu documentul depus in oferta.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorii economici din afara Romaniei vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata/autentificata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara.- date referitoare la cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a lua in considerare anul in curs (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare)Echivalentul in euro al valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.- Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente, in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraSe solicita exclusiv prezentarea Listei privind principalele lucrari SIMILARE executate in ultimii cinci ani, Cerinta nr. 2Informatii privind personalul calificat de specialitate- Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (conform formular H)- Ofertantul trebuie sa faca dovada personalului cheie ce va fi implicat in indeplinirea contractului. Se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privindpersonalul de specialitate implicat in executarea contractului: ? Un (1) responsabil de contract/sef santier/coordonator de lucrareCerinte: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic- Experienta profesionala generala in domeniul constructiilor- Experienta profesionala specifica in calitate de responsabil de contract/sef santier/coordonator de lucrare in lucrari de constructii, pentru cel putin un contract de executie lucrari, Cerinta nr. 2 - continuareInformatii privind personalul calificat de specialitate? Un (1) responsabil RTE pe domeniul constructii civileCerinte: - Studii superioare in domeniul constructiilor- Atestat profesional emis de MDRT, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor- Experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil RTE in lucrari de constructii civile, pentru cel putin un proiect/lucrare? 1 (un) responsabil calitate CQ in domeniul constructii civile, industriale si agricoleCerinte: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic- Dovada/decizie interna pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul constructii civile- Experientaprofesionala specifica in calitate de Responsabil cu controlul tehnic de calitate in lucrari de constructii civile, pentru cel putin un proiect/lucrare., Cerinta nr. 2 - continuareInformatii privind personalul calificat de specialitate? 1 (un) coordonator in materie de securitate si sanatate in muncaCerinte: - Studii superioare- Atestare profesionala pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare- Experienta profesionala specifica in calitate de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, pentru cel putin un proiect/lucrare.? 1 (un) expert lucrari reabilitare si consolidare a constructiilor- Studii superioare in domeniul constructiilor- Experienta profesionala specifica in cel putin un proiect/lucrare care implica activitati de reabilitare si consolidare a unei constructii civile si/sau industriale? 1 (un) expert instalatii in constructii- Studii superioare in domeniul constructiilorUn expert poate cumula mai multe din pozitiile mentionate mai sus cu conditia indeplinirii cerintelor pentru fiecare dintre pozitiile detinute., Cerinta nr. 3Informatii privind echipamentele, utilajele si dotarile de specialitate aflate la dispozitia ofertantuluiSe solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind echipamentele, utilajele, instalatiile si dotarile de specialitate de care ofertantul dispune in vederea executarii contractului: ? 1 macara autoridicatoare, inaltimea de ridicare minim 14 m? 1 buldoexcavator? 1 masina de compactat? 1 vibrator de beton? 1 ciocan demolator? 1 masina de legat armaturi? 1 grup electrogen trifazic? 1 generator de sudura? 1 aparat sudura Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii.- implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a managementului calitatii pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediului- implementarea si mentinerea unui sistem de mediu pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda conform urmatoarei formule de calcul: Pn = (V min / Vn)*40 unde Pn = punctajul ofertantului ?n? Vn = valoarea de participare a ofertantului ?n? Vmin = valoarea minima ofertata
Termenul de garantie a lucrarilor
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de garantie al lucrarilor? se acorda astfel: 1. Pentru o perioada de garantie de 30 de luni (minimul solicitat prin documentatia de atribuire) se acorda 5 puncte. 2.Pentru o perioada de garantie de 36 de luni se acorda 10 puncte. 3. Pentru o perioada de garantie de 42 de luni se acorda 15 puncte. 4. Pentru o perioada de garantie de 48 de luni se acorda 20 puncte. 5. Pentru o perioada de garantie de 54 de luni se acorda 25 puncte. 6. Pentru o perioada de garantie de 60 de luni se acorda punctajul maxim pentru acest sub-factor de evaluare a propunerii tehnice, de 30 puncte. Atentie! Ofertantii au obligatia sa prevada in propunerea lor tehnica o perioada de garantie de minim 30 de luni. Ofertele care prezinta un termen de garantie mai mic decat cel minim acceptat (30 luni) vor fi declarate neconforme.Ofertele care prezinta un termen de garantie mai mare de 60 de luni, nu vor fi punctate suplimentar fata de punctajul maxim acordat (de 30 p)
Termenul de executie al lucrarilor
30
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctajul maxim, respectiv 30 puncte; b) pentru alt termen de executie punctajul se acorda conform urmatoarei formule: Pn = (T min / Tn)*30 Unde Pn = punctajul ofertantului ?n? Tn = termenul de executie al ofertantului ?n? Tmin = termen minim de executie ofertat.Ofertantii vor mentiona expres termenul de executie al lucrarilor, exprimat in zile calendaristice, calculate de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor. Termenul maxim admis pentru executarea lucrarilor este de 8 luni (240 zile calendaristice), din care ultima luna este rezervata receptiei la terminarea lucrarilor. Termenul minim admis pentru executia lucrarilor este de 6 luni (180 de zile calendaristice). Ofertele care prezinta un termen de executie mai mare decat termenul maxim admisvor fi declarate neconforme. Ofertele care prezinta un termen de executie mai mic decat cel minim acceptat, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (WWW.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 10:47