Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii si instalatii in vederea reabilitarii fantanii arteziene in mun. Odorheiu Secuiesc, cart. Beclean


Detaliu pentru invitatia numarul 323120
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)
Numar invitatie: 323120/02.04.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii in vederea reabilitarii fantanii arteziene in mun. Odorheiu Secuiesc, cart. Beclean
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)Cod fiscal: 4367558, Adresa: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Telefon: 0266-218384, Fax: 0266-218032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Puskas Katalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Puskas Katalin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii in vederea reabilitarii fantanii arteziene in mun. Odorheiu Secuiesc, cart. Beclean
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In prezent exista o suprafata betonata in forma de cerc din beton cu grosime variabila intre 12-15 cm. Avem un bazin interior cu raza de 9 m cu parament din beton armat de 17, 5 cm grosime. Se va demola aceasta cuva interioara, si trei portiuni din parapet pentru asigurarea accesului in interior. Restul betoanelor se utilizeaza ca suport. Aleea concentrica cu latimea de 5m din jurul compozitiei se va repara dupa terminarea lucrarilor si se va asfalta.Se va realiza o noua platforma carosabila sub nivelul general al parcului cu 50cm, care asigura amplasamentul fantanii.Pentru asigurarea accesului in interior se vor crea trei accese in prelungirea acceselor principale, existente. Compozitia va fi intregita de un sistem de pergole din lemn.Constructia cabinei tehnice va fi inclusa in sistemul de pergole, va fi placata. Se vor crea doua rampe simetrice de circulatie cu panta de 8% si latime de 1, 50 m.Pentru iluminarea nocturna se prevad diferite surse de lumini. Fantana va functiona in sistem inchis, automatizat. In acest scop este nevoie de realizarea unei cabine tehnice inchise pentru amplasarea instalatiilor de pompe si automatizare. Pentru recircularea apei este necesar amplasarea unui bazin in subteran, cu capacitate de 5-7mc.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.800 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara ?formularul R. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 . In conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, in cuantum de 2.400 lei. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata in contul Municipiului Odorheiu Secuiesc, RO30TREZ3525006XXX000101, deschis la Trezoreria Municipiului Odorheiu secuiesc, cu conditia confirmarii de catre banca (insotit de un extras de cont) pana la data deschiderii ofertelor, sau depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 10% (5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completare formular A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completare formular B. Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune ofertele, la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat emis de Serviciul Public Local de Impozite si Taxe care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Atentie! Din certificatele solicitate trebuie sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, respectiv lipsa datoriilor ofertantului la bugetul general consolidat si bugetul local. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea Formularului C privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta -fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular D) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de interese - Completarea Formularului E ? Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de interese Atentie! Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- BUNTA LEVENTE Director tehnic ? TIKOSI LASZLO, Director economic ? KARDA EMESE, Secretar ?BODNAR LADISLAU.Persoane care semneaza documente emise pentru procedura de atribuire: Puskas Katalin ?consilier superior ?Biroul de investitii si achizitii Publice, Csoma Zsigmond ?referent - Biroul de investitii si achizitii Publice, Membrii comisiei de evaluare: Tikosi Laszlo, Puskas Katalin, Csoma Zsigmond, Csiszar Odette, Vetesi Denes, Membrii supleanti: Mihaly Hosszu Eniko. Responsabil achizitii: Puskas Katalin Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa desfasoare activitati economice de natura celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire (in obiectul de activitate principal si/sau secundar). Cerinta minima obligatorie: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionariatului, datele de identificare ale reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Atentie! Anterior transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul 1 prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru confruntarea cu documentul depus in oferta. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorii economici din afara Romaniei vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata/autentificata.Autorizatie ANRE pentru executie instalatii electrice de medie tensiune, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data depunerii ofertelor. Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. (Formular F) - Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, minim 480.000 lei, fara a lua in considerare anul in curs (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare) Echivalentul in euro al valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. - Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind personalul de specialitate implicat in executarea contractului: Un (1) responsabil de contract/sef santier/coordonator de lucrare.Cerinte: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic - Experienta profesionala generala in domeniul constructiilor - Experienta profesionala specifica in calitate de responsabil de contract/sef santier/coordonator de lucrare in lucrari de constructii, pentru cel putin un contract de executie lucrari. -Declaratie privind personaluzl de care ofertantul dispune pentru executarea contractului. Pentru membrii echipei propuse de ofertant pentru executarea contractului se vor prezenta urmatoarele documente: copie conform cu originalul dupa contractele de munca, contractele de colaborare sau angajamente de participare obtinute de participant, conf. art.188, alin.3, lit.B din OUG 34/2006; CV-uri originale, semnate pe fiecare pagina de catre titularii acestora; copii conform cu originalul dupa diplomele de, Experienta similara Se solicita exclusiv prezentarea Listei privind principalele lucrari SIMILARE executate in ultimii cinci ani.Se solicita cel putin un contract similar in domeniul constructii sinstalatii publice, in valoare de 240.000lei. Se va anexa contractul, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii si documentul constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale conformcu prevederile art.971 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica, cu completarile si modificarile ulterioare., Informatii privind personalul calificat de specialitate - Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (conform formular H) - Ofertantul trebuie sa faca dovada personalului cheie ce va fi implicat in indeplinirea contractului.-Declaratie privind personalul de care ofertantul dispune pentru executarea contractului. Pentru membrii echipei propuse de ofertant pentru executarea contractului se vor prezenta urmatoarele documente: copie conform cu originalul dupa contractele de munca, contractele de colaborare sau angajamente de participare obtinute de participant, conf. art.188, alin.3, lit.B din OUG 34/2006; CV-uri originale, semnate pe fiecare pagina de catre titularii acestora; copii conform cu originalul dupa diplomele de studii, certificarile profesionale si atestarile solicitate. Atestarile solicitate vor trebui sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor., Un (1) responsabil RTE pe domeniul constructii civile Cerinte: - Studii superioare in domeniul constructiilor - Atestat profesional emis de MDRT, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - Experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil RTE in lucrari de constructii civile, pentru cel putin un proiect/lucrare. 1 (un) responsabil calitate CQ in domeniul constructii civile, industriale si agricole, Cerinte: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic - Dovada/decizie interna pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul constructii civile - Experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil cu controlul tehnic de calitate in lucrari de constructii civile, pentru cel putin un proiect/lucrare, -Declaratie privind personaluzl de care ofertantul dispune pentru executarea contractului. Pentru membrii echipei propuse de ofertant pentru executarea contra, 1 (un) coordonator in materie de securitate si sanatate in munca- Cerinte: - Studii superioare - Atestare profesionala pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare - Experienta profesionala specifica in calitate de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, pentru cel putin un proiect/lucrare.-Declaratie privind personaluzl de care ofertantul dispune pentru executarea contractului. Pentru membrii echipei propuse de ofertant pentru executarea contractului se vor prezenta urmatoarele documente: copie conform cu originalul dupa contractele de munca, contractele de colaborare sau angajamente de participare obtinute de participant, conf. art.188, alin.3, lit.B din OUG 34/2006; CV-uri originale, semnate pe fiecare pagina de catre titularii acestora; copii conform cu originalul dupa diplomele de studii, certificarile profesionale si atestarile solicitate. Atestarile solicitate vor trebui sa fie in term, Informatii privind echipamentele, utilajele si dotarile de specialitate aflate la dispozitia ofertantului. Se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind echipamentele, utilajele, instalatiile si dotarile de specialitate de care ofertantul dispune in vederea executarii contractului: 1 macara autoridicatoare, 1 buldoexcavator, 1 masina de compactat, 1 vibrator de beton, 1 ciocan demolator, , 1 grup electrogen trifazic, 1 generator de sudura, 1 aparat sudura Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Standarde de asigurare a calitatii. - implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a managementului calitatii pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 9001 sau echivalent., Standarde de protectia mediului - implementarea si mentinerea unui sistem de mediu pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie al lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de garantie al lucrarilor? se acorda astfel:
Termenul de executie
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie al lucrarilor? se acorda astfel:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer