Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII PENTRU PROIECTUL PARC DE RECREERE IN ORASUL EFORIE


Detaliu pentru invitatia numarul 354193
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)
Numar invitatie: 354193/27.09.2013
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII PENTRU PROIECTULPARC DE RECREERE IN ORASUL EFORIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)Cod fiscal: 4617794, Adresa: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Eforie Sud, Telefon: 0241/748633, Fax: 0241/748979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Eforie Sud, Romania, cod postal: 905360, telefon: +40 0241748633, fax: +40 0241748979, persoana de contact: VIORICA GRECEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Loc. EFORIE SUD jud. CONSTANTA, ROMANIA cod postal: 905360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII PENTRU PROIECTULPARC DE RECREERE IN ORASUL EFORIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII PENTRU PROIECTULPARC DE RECREERE IN ORASUL EFORIE aprobat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana cod SMIS 39731.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 29212, 8 lei si reprezinta aproximativ 0, 015% din valoarea contractului, unde 1957047, 05 lei reprezinta valoarea contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute, si 1986259, 85 lei reprezinta valoarea totala a contractului.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 986, 259.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 39 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare -90 de zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr.925/2006, art.86, 87. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Orasului Eforie RO 19 TREZ 2365 006X XX00 0022 CF 4617794 ORAS EFORIE. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda, se va avea in vedere cursul BNR din data de 18 septembrie 2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara T.V.A. Garantiade buna executie se va constitui conform art.90 din H.G.925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.B.1) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, completat.A.2) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.B.2) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.A.3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.B.3. a) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.B.3. b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata si copie cu mentiunea "conforma cu originalul".B.3. b.2) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original copie legalizata sau copie conform cu originalul, si traducere autorizata in limba romana.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Lista personalului care detine functii de decizie (aproba sau semneaza documentele emise in legatura cu sau procedura de atribuire) : Brailoiu Ion Ovidiu-Primar; Oprea Alina Elena-Director DF; Manea Daniel- Director ADPP; Salavastru Valerian - consilier cabinet primar; Cretu Cecilia - sef serviciu AEP.;Bucuresteanu Alexandru sef seviciu JCA ; Contor Catalin inspector DF; Anghel Ionut-Virgil; Avatavului Constantin; Balmus Vasile; Ceaus Aurelian, Chiparu Danut;Garbaci Marin;Lokman Ionela; Niculescu Aurel; Oprisan Victor-Eduard;Parvescu Floarea; Preoteasa Ion;Rogin Alexandru; Salcianu Daniel; Slatineanu Maria;Ursu Laurentiu;Vargoliu Vasile; Serban Robert Nicolae- consilieri A.4) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.B.4) Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat. A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.1. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa urmatoarele: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa), din care sa reiasa nationalitatea ofertantului, d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoane juridice/fizice straine. A.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. B.2.a) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: i)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;j)codul unic de inregistrare;k)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);l)structura actionariatului; m)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;n)domeniul de activitate principal;o)domeniile de activitate secundare; p)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Societate atestata ANRE conform Ordin 23 din 17 aprilie 2013 pentru operatorii economici care proiecteaza, executa si verifica instalatiile electrice, cu prezentarea atestatelor eliberate de ANRE valabile la data limita de depunere a ofertelor, de tip Be (executie) si C2A.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie de minim 3 400 000 lei. ? Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Curs mediu euro: An 2012 1 euro=4, 4560lei, An 2011 1 euro=4, 2379 lei; An 2010 1 euro=4, 2099lei; . Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.B.1.a) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 5 - Informatii generale., 2)B.1.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2012, 2011 si 2010, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale anuale medii.? Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere), trebuie sa fie depuse in original, copie certificata sau copie conform cu originalul.B.1.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., 3)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit nu se emit astfel de documentesau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depune documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau in care este stabilit nu se emit astfel de documente., 4)In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, si art.181 lit. a), c1), d) din O.U.G. 34/2006.B.2) Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 26 - Angajament privind sustinerea financiara si Formularului nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, 5)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru primele trei luni ale derularii contractului. Durata contractului este de 14 luni. Suma solicitata va fi de minim 400000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte similarein valoare insumata de minim 1 700 000 lei. prin prezentarea unei "Declaratii privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani". Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.An 2012 1 euro=4, 4560lei, An 2011 1 euro=4, 2379 lei; An 2010 1 euro=4, 2099lei; An 2009 1 euro=4, 2373 lei; An 2008 1 euro=3, 6827 lei., 2)A2) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta reprezinta o cerinta distincta de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, si art.181 lit a), c1), d) din OUG 34/2006. Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala., 3)A.1) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., 4)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora. Acordul de asociere, in original, copie legalizata, sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte cine este liderul asociatiei(consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, pentru fiecare asociat., 5)A.1) Sa dispuna de resursele umane ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original; Angajamentul ofertantului privind resursele umane, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului., 6)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani si care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirera contractului de achizitie publica.Declaratie privind eligibilitatea.Personal ce va fi angajat in contract. Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Angajamentul ofertantului privind resursele umane. Pentru personalul, specializat nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: i)Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate. Curriculum vitae, completat, pentru fiecare persoana in parte. ii)Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 9. Angajament in nume personal., 7)A.1) In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., 8)Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit., 9)Lista personal tehnic de specialitate minim necesar pentru indeplinirea contractului:
a) Manager de proiect, cu certificat de absolvire, pregatire profesionala/cursuri pentru functia de manager, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract-1 persoana; b Sef de santier/Responsabil lucrare/Coordonator lucrare - persoana cu studii superioare tehnice in domeniul constructii civile, cu experienta profesionala specifica dovedita prinparticiparea la cel putin un contract de executie -1 persoana; c) Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul : I- "Constructii industriale si civile energetice si telecomunicatii -1 persoana;, 10)d)Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul : IX- "Constructii edilitare si de gospodarire comunala -1 persoana; e) Responsabil calitate CQ- persoana cu studii superioare, care poate desfasura activitatea de CQ in conformitate cu Ordin nr.646/30.08.2007 - 1 persoana; f)arhitectpeisagist - 1 persoana; g) inginer instalatii -1 persoana; h)1 inginer constructii civile -1 persoana;i) 1 inginer horticultura -1 persoana. j) 1 inginer instalatii electrice (atestat ANRE executie)., 11)Lista utilaje minim necesar pentru indeplinirea contractului conform formulare C8 si C9 : cisterna udat cu dispozitiv de stropire, betoniera, vibrator beton, placa vibratoare, excavator(buldoexcavator), ciocan pneumatic, compactor cu rulouri(valturi); autobasculanta.Planul de management al mediului pentru prezenta lucrare. Formularul nr. 18 - Declaratie privind protectia mediului. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii)., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
20
Descriere: perioada de garantie a lucrarilor (va fi exprimata in luni)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational Regional 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer