Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul "AMENAJARE, REPARATII, MODERNIZARE CENTRU DE ZI PENTRU SENIORI"


Detaliu pentru invitatia numarul 348630
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia Delta Brasov
Numar invitatie: 348630/14.06.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul "AMENAJARE, REPARATII, MODERNIZARE CENTRU DE ZI PENTRU SENIORI"
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 17.06.2013 09:55)
Motive anulare:
Altele
Observatii: In baza prevederilor art, 9, lit c)-c1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioaresi in conformitate cu prevederileart.2 din Ordinul PresedinteluiANRMAP nr 313/29.06.2011 se anuleaza procedura de atribuire a contractului de lucrari pentru invitatia de participare nr. 348630/14.06.2013
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Delta BrasovCod fiscal: 28014251, Adresa: str. Ion Ratiu, nr. 2, Brasov, Telefon: +40 268415068, Fax: +40 368818584
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Ratiu, nr. 2, Brasov, Romania, cod postal: 500080, telefon: +40 268415068, fax: +40 368818584, persoana de contact: Ioana Obreja
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ion Ratiu, nr. 2, Brasov, Romania, cod postal: 500080, telefon: +40 268415068, fax: +40 368818584, persoana de contact: Ioana Obreja
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Furnizor acreditatde servicii sociale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul "AMENAJARE, REPARATII, MODERNIZARE CENTRU DE ZI PENTRU SENIORI"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul "AMENAJARE, REPARATII, MODERNIZARE CENTRU DE ZI PENTRU SENIORI" in conditii optime de calitate si durata a executiei, pe tot parcursul executiei lucrarilor de la data emiterii de catre beneficiar a ordinului de incepere pana la efectuarea receptiei finale a lucrarilor, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini si anume lucrari de rezistenta si stabilitate, lucrari de arhitectura, lucrari de amenajari interioare si exterioare, lucrari de instalatii electrice, instalatii termice, instalatii sanitare, lucrari de amenajari ale teritoriului.Valoarea estimata ce contine diverse si neprevazute este de 554271, 4 lei fara TVA, din care valoarea estimata pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de 47782, 04 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 271.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu preved.art.86 din HG925 act. Modul de restituire a garantiei de participare: 1) ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; 2) ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art.87 alineatul 1din HG.nr.925/2006 act. si HG76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (Anexa nr.1).Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, prin virament bancar in contul RO82TREZ131509802X014715 deschis la trezoreria Brasov, beneficiar: Asociatia Delta Brasov, cod fiscal 28014251.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.19).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? Formular nr.1 din Sectiunea formulare (completat).2. Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/3006 ? Formular nr.2 din Sectiunea formulare (completat).3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34.2006 ? Formular nr.3 din Sectiunea formulare (completat).4. Cazier fiscal eliberat de catre organele fiscale, valabil la data limita de depunere a ofertelor.5. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP din care sa reiasa faptul ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor.6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reisa faptul ca ofertantul ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr.4 din Sectiunea formulare (completat).8. Persoanele juridice straine vor prezenta certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana9.. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34.2006 (evitarea conflictului de interese) ? Formularnr.5 din Sectiunea formulare (completat).In cazul unei asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.10. Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularnr.6 din Sectiunea formulare (completat).Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Obreja Ioana (presedinte), Andreea Baciu (secretar), Manu Tiberiu (membru). 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Documentul/documentele sa fie valabile la data LIMITA a depunerii ofertelorIn cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifra de afaceri globale din ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare de 1.400.000 lei.Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/raport audit/raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana, a documentelor solicitate mai sus.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda , se va lua in considerare cursul euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult doua contracte de lucrari de constructii si/sau consolidare, avand o valoare cumulata egala sau mai mare cu 400.000 lei, exclusiv TVA.Ofertantul va prezenta copii ale contractelor sau ale paginilor din contract/ proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii serviciilor/recomandari din partea beneficiarilor/certificate/orice alte documente pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare referitoare la experienta similara.Nota: Din documentele ce vor fi prezentate de ofertanti trebuie sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale - copie lizibila conform cu originalul Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 2. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani., 3. Resurse umanea. Ofertantul va prezenta informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;b. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;c. Se vor anexa CV si copii certificate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.d. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)., Prezentarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime de calificare: - studii superioare in domeniul tehnic- experienta in calitate inginer in lucrari de rezistenta, lucrari de arhitectura, lucrari de amenajari interioare/exterioare, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii termice, lucrari de instalatii sanitare, lucrari de amenajari ale teritoriului, lucrari de tamplarie in cel putin un contract cu obiect similar actualului contract., 4. Resurse materialea. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa Formularul nr.13.Ofertantul va trebui sa faca dovada ca detine in proprietate, leasing sau inchiriere utilajele, echipamentele tehnice si mijloacele de transport disponibilizate pentru indeplinirea contractului conform extrasului de utilaje atasat documentatiei economice., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer