Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul ?Parc de recreere in orasul Navodari", Oras Navodari, Judetul Constanta, cod SMIS 39517, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie


Detaliu pentru invitatia numarul 355403
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASULNAVODARI
Numar invitatie: 355403/05.11.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul ?Parc de recreere in orasul Navodari", Oras Navodari, Judetul Constanta, cod SMIS 39517, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULNAVODARICod fiscal: 4618382, Adresa: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari, Telefon: 0241 - 760 353, Fax: 0241 - 761 606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari, Romania, cod postal: 905 700, telefon: +4 0241760353, fax: +4 0241761606, persoana de contact: Petrica Adrian Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI, ORAS NAVODARI, STR. DOBROGEI NR. 1, JUD. CONSTANTA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul ?Parc de recreere in orasul Navodari", Oras Navodari, Judetul Constanta, cod SMIS 39517, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui parc de recreere in localitatea Navodari, presupune de fapt reabilitarea a doua parcuri existente si realizarea a doua parcuri noi care se vor dezvolta la sudul celor doua existente, la Vest de Bulevardul Navodari (fost DJ226).Parcul de recreere s-a impartit in 4 zone distincte, dupa cum urmeaza: -zona A ? cuprinsa intre intersectia strazii Marii cu Bulevardul Navodari, pana la intersectia strazii Randunelelor cu Bulevardul Navodari. In aceasta zona exista in prezent un parc, parc care se va utila cu noi spatii de joaca, spatii de fitness urban, 9 foisoare de lemn, banci, cosuri de gunoi, alei pietonale, piste pentru biciclisti, 2 parcari precum si cu noi spatii verzi gazonate, plantari de arbori si arbusti, etc. Suprafata totala a zonei amenajate, respectiv zona A este de 16 490mp. Spatiile de joaca se vor realiza in 5 zone distincte, suprafata pe care se vor amenaja aceste spatii de joaca vor fi in suprafata de nisip 3 zone, suprafata gazon ? 1 zona si suprafata sintetica realizata din covor de poliuretan ? 1 zona.-zona B ? aceasta zona se afla la sud de parcul mai sus desris si incepe la sud de intersectia strazii Randunelelor cu Bulevardul Navodari. Si in aceasta zona exista un parc, se numeste parcul Ion Dobre. Si acest parc se va utila cu un nou loc de joaca pentru copii modern. De asemenea se vor reface aleile pietonale existente, se vor inlocui bordurile deteriorate, se vor realiza gazonari si plantari de arbori si arbusti si se va utila cu mobilier urban nou. Suprafata totala a zonei amenajate va fi de 9.567mp.-zona C ?va avea o suprafata totala de 3.124mp. In zona C in prezent nu exista nici o amenajare, fiind teren liber de orice constructie, drept urmare prezenta investitie isi propune in aceasta zona realizarea unui parc modern utilat cu toate cerintele necesare unui spatiu de agrement cum ar fi: -realizare de alei pietonale.-realizare piste de biciclisti.-realizarea unei fantani arteziene.-realizarea unui spatiu de joaca pentru copii, modern, a carui suprafata va fi sinteticadin poliuretan.-realizarea unui teren de sport pe suprafata sintetica.-realizarea unei zone de odihna cu gradene si vegetatie cataratoare.-dotare cu mobilier urban constituit din banci, mese, cosuri de gunoi etc.-realizarea unui foisor de lemn.-zona D - aceasta zona se afla la Sud de zona C. Lucrarile care se propun in aceasta zona sunt realizarea de alei pietonale si piste de biciclisti. Suprafata totala a parcului de recreere, insemnand suma suprafetelor celor patru zone descrise mai sus, va fi de 48.575mp.Din valoarea totala estimata a contractului, cuantumul de 14738 lei fara TVA reprezinta lucrari diverse si neprevazute -procent de 0, 95 % din valoarea totala estimata, fiecare ofertant urmand sa cuprinda suma alocata pt "diverse si neprevazute", rezultata prin aplicarea procentului corespunzator - 0, 95 % la valoarea ofertei sale.
II.1.6) CPV: 45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 547, 456.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant.de part.: 30.000 lei.Perioada de valab.a garant.de part.este de 90 zile-termen care curge de la data limita de dep. a ofertelor si se va achita prin mij.prev.in H.G.nr.925/2006, art.86, pana la data deschid. ofert..Mod de constituire-garant.de part. se constit. prin viram. bancar sau printr-un instr. de garantie emis in cond.legii de o societ.bancara sau de o societ.de asig., care se prezinta in orig., in cuantumul si pt perioada prevazuta.Instr.bancar trebuie sa contina in clar denum.autorit.contract., sa faca ref. expresa la procedura organizata, sa aiba inscrisa valabilit., sa prevada modul de executare a garantiei.In conf. cu prevederile art. 86 alin.(3)din HG nr.925/2006, instr. de garantare treb. sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constat. culpei pers. garantate, in conf. cu contractul garantat, sau, neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Garantia de part.se poate constitui si cu OP in contul Prim. Orasului Navodari RO38TREZ2315006XXX020069 deschis la Trez. Constanta.Cod fiscal RO 4618382.Garantia de part., constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig., se restituie de aut. contr. in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.Garant.de part., constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilitata castig., se returneaza de aut. contr. dupa semn. contr. de achiz. publ. cu ofertantul ale carui/caror oferte au fost desemnate castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat. de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei.In cazul formul. unei contest. si a resping. acesteia de catre CNSC, aut.contract.va retine contestatorului din garantie, cuantumul de 5327, 46 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro sau in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA, conf., art. 90 din HG nr. 925/2006 actualizata. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la o institutie o unitate de Trezorerie a Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune in contul deschis de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Conform HG 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HG nr. 925/2006. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM in conditiile Legii nr. 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa nr. 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce 50 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita urmatoarele (cerinte obligatorii): a)Declaratie privind eligibilitatea ? Se va completa si prezenta Formularul A; b) Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa si prezenta Formularul B; c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Se va completa si prezenta Formularul B1 In vederea completarii acestei declaratii se vor comunica ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI, astfel: 1. NICOLAE MATEI ?Primarul orasului Navodari; 2.Florin CHELARU- viceprimar; 3.d-l Petrica Adrian CONSTANTIN? Sef Serviciu Achizitii Publice-Management Programe;4.d-na Viorica TIRSOAGA ? secretarulorasului Navodari; 5.d-na Margareta MITRAN ? Director Executiv; 6. d-na Vasilica NEACSU? Director Executiv ADPP 7.d-na Liliana RASTOACA?Director Executiv Directia de Asistenta Sociala, 8.Broasca Luminita, Sef Serviciu, 9. D-ra CIOCAN GEORGIANA, Sef Birou;10. D-na TUDORICA GETA ? Sef Serviciu, 11. D-nul POSACIANU IONEL, Sef Serviciu; 12. D-nul DINICU CONSTANTIN, Sef Serviciu, 13. D-na SANDULESCU MARIANA ? Director Executiv, 14. D-na Mitran Marian Stefania ? Sef birou; 15. D-nul Florian LAZAR? Director Politia Locala;16.D-nul MIHAILA GABRIEL, Sef Serviciu Ordine si Liniste Publica; CONSILIERI LOCALI: STAN LIVIU MARIAN - consilier local, ZIDARU CIPRIAN GHEORGHE - consilier local, MORUZI VASILE - consilier local, COMAN ILIE - consilier local, SURDU MARIAN - consilier local, APOSTOL ION - consilier local, POPA LUANA - consilier local, POPESCU CRISTIAN - consilier local, TUDOR NICOLAE - consilier local, PINDICI RADU - consilier local, DRAGHICI FLORIN - consilier local, BADESCU LAURENTIU - consilier local, MARA LILIANA - consilier local, SANGEAP DOINA - consilier local, BOASCA BOGDAN - consilier local, TUCAN EMANUEL - consilier local, DUMITRESCU DANIEL -consilier local. Formularul va fi prezentat completat, dupa caz, de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractant, tert sustinator; d)Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta) e) Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. f) Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera ineplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sa compensarilor, aprobate de catre organelecompetente in domeniu.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Nota: 1. In cazul in care /oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatiapersonala).2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice/fizice romane.CERINTA 1.Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere aofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine ?Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare si orice alt document de calificare se vor prezenta in traducere legalizata -in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul".CERINTA NR. 2) Atestat ANRE de tip Be emis in conformitate cu Ordinul ANRE 23/2013 pentru executare de instalatii electrice exterioare/interioare pentru constructii/incinte civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine si prezinta atestatul in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc intai i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice /fizice straine?Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani va fi de minim 3.000.000lei.Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani vizate de DGFP, precumsi a fiselor de informatii generale - formular C din sectiuneaformulare.Potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, pentru justificareacifrei de afaceri globale se vor accepta si a alte documente edificatoare, incazul in care din motive justificate, operatorul economic nu poate prezentabilanturile contabile solicitate.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursulmediu anual lei/euro comunicat de BNR.Pentru echivalenta cu alta valuta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vaavea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru arealiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 328.000 lei, pentru perioada o perioada de 3 luni. Documentul trebuie sa fie prezentat inoriginal si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante si sa facareferire expresa la prezenta procedura organizata de autoritatea contractanta si sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita 3luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a princip. lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioadede exec., beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt aut.contract. saubeneficiari privati., Cerinta minima: Ofertantul va prezenta un contract insotit de certificari debuna executie/procese verbale de receptie semnate de ambeleparti /recomandare din partea beneficiarilor privind modul de indeplinire alcontract., din care sa reiasa ca, in ultimii 5 ani de la data limita stabilitapentru depunerea ofert., au fost duse la bun sfarsit lucr. de constr. similare a caror valoare sa fie egala sau mai mare de 1.100.000 lei fara TVA.In cazul in care contractul afost semnat inainte de perioada de 5 ani de la data limita de depunere aofertelor, aut. contract. va lua in considerare lucrarile executate si duse labun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarileexecutate in aceasta perioada.Pt demonstrarea indepl. cerintei minimeprivind exper. simil., ofert.va prezenta contractul insotit de certificaride buna executie/procese verbale de receptie/recomandare.Pentruechivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR. Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se va intelege lucrarireceptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala, lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor saude proces-verbal de receptie finala., Cerinta minima - Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, incantitatea si la termenele impuse de procesul de executie, a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si mijloacelor de transport necesarepentru derularea in bune conditii a investitiilor, toate astfel cum sunt prevazute in Lista cu consumurile cu utilajele.Declaratia, anexa si inscrisuriledoveditoare trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finalizalucrarile. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se face si princontracte de inchiriere, de leasing, de colaborare s.a. accepta si prezentareaangajamentului de punere la dispozitie a tuturor utilajelor necesare executieilucrarilor, fiecare mentionat in anexa la angajamentul de punere ladispozitie.Neprezentarea acestora duce la descalificarea ofertantului curespectarea legii., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate-Peisagist.Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate documenteleurmatoare ? CV, insotit de angajament de participare; copie simpla a copiesimpla a certificatului de absolvire, copie simpla a contractului individual demunca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Muncasau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul pedurata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist.Pentru demonstrareaexperientei mentionate in CV - copia cartii de munca sau echivalent se vasolicita numai ofertantului clasat pe primul loc., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate-Coordonator de proiect (reprezentantul Antreprenorului)clasificare COR242101 sau echivalent - manager de proiect.Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate documenteleurmatoare ? CV, insotit de angajament de participare; copie simpla a copiesimpla a certificatului de absolvire, copie simpla a contractului individual demunca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Muncasau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul pedurata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist.Pentru demonstrareaexperientei mentionate in CV - copia cartii de munca sau echivalent se vasolicita numai ofertantului clasat pe primul loc., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate -Responsabil tehnic cu executia ? domeniul de atestare constructiiedilitare si de gospodarie comunala;.Sevor considera dovezi, numai daca sunt prezentate documentele urmatoare: copia simpla a autorizatiei sau a atestatului tehnico-profesional insotita decopia legitimatiei eliberata in baza atestatului din care sa rezultevalabilitatea acesteia la data limita de depunere a ofertei. Se va prezentacopie dupa contractul individual de munca, dupa registrul angajatilor si/saucopia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poateasigura pe durata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist insotita deangajament de participare., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate -Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca?COR 325723 sau echivalent.Se vorconsidera dovezi ? numai daca sunt prezentate documentele urmatoare?CV, insotit de angajament de participare din care sa rezulte ca ofertantulpoate asigura pe durata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist, copie simpla a certificatului de absolvire sau copie simpla a contractuluiindividual de munca sau echivalentul acestuia vizata de InspectoratulTeritorial de Munca - registrul angajatilor sau copia unui act juridic civilbilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe duratacontractului acest specialist. Pentru demonstrarea experientei mentionate inCV - copia cartii de munca sau echivalent se va solicita numai ofertantuluiclasat pe primul loc., Responsabil tehnic cu executia, atestat de ANRE conf. Ord.11/2013 in domeniul instalatii electrice .(1 persoana)Sevor considera dovezi, numai daca sunt prezentate documentele urmatoare: copia simpla a autorizatiei sau a atestatului tehnico-profesional insotita decopia legitimatiei eliberata in baza atestatului din care sa rezultevalabilitatea acesteia la data limita de depunere a ofertei. Se va prezentacopie dupa contractul individual de munca, dupa registrul angajatilor si/saucopia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poateasigura pe durata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist insotita deangajament de participare., Declaratie pe propria raspundere prin care se obliga ca, pentru executia in bune conditii a contractului supus achizitiei, va dispune de angajati cu contract de munca temporar/permanent, muncitori calificati in urmatoarele meserii: asfaltator, betonist, finisor terasamente, instalator alim.cu apa, muncitor constructii-montaj, pavator. Nu se impune completarea unui anumit formular. - Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii persoanelor nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Nu se impune completarea unui anumit formular., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate-
Inginer horticol;Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate documentele
urmatoare ? CV, insotit de angajament de participare; copie simpla a copie
simpla a certificatului de absolvire, copie simpla a contractului individual de
munca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca
sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul pe
durata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist.Pentru demonstrarea
experientei mentionate in CV - copia cartii de munca sau echivalent se va
solicita numai ofertantului clasat pe primul loc., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate-
Sef santier (inginer CCIA);Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate documentele
urmatoare ? CV, insotit de angajament de participare; copie simpla a copie
simpla a certificatului de absolvire, copie simpla a contractului individual de
munca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca
sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul pe
durata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist.Pentru demonstrarea
experientei mentionate in CV - copia cartii de munca sau echivalent se va
solicita numai ofertantului clasat pe primul loc., Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale al personalului
angajat ofertantului in ultimii 3 ani., Se va prezenta declaratie privind asigurarea personalului de specialitate
pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, inclusiv pentru lucrari deconstructii, valabil la data limita de depunere a ofertelor, eliberat de un organism acreditat RENAR, de un organism membru al EA ?European Co-operation for Acreditation sau de alte organisme abilitate.Sevor prezenta in copii legalizate/copii conforme cu originalul.Nu se accepta?in curs de certificare?., Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent, inclusiv pentru lucrari deconstructii valabil la data limita de depunere a ofertelor, eliberat de un organism acreditat RENAR, de un organism membru al EA ?European Co-operation for Acreditation sau de alte organisme abilitate.Sevor prezenta in copii legalizate/copii conforme cu originalul.Nu se accepta?in curs de certificare?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie a lucrarii calculat de la data emiterii ordinului de incepere
20
Descriere: Termen de executie a lucrarii calculat de la data emiterii ordinului de incepere
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer