Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii si reabilitare de drumuri forestiere in cadrul proiectului privind construirea, extinderea si reabilitarea retelei de drumuri feorestiere in padurile de pe teritoriul Comunei Bran- jud Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 345005
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bran
Numar invitatie: 345005/09.04.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii si reabilitare de drumuri forestiere in cadrul proiectului privind construirea, extinderea si reabilitarea retelei de drumuri feorestiere in padurile de pe teritoriul Comunei Bran- jud Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranCod fiscal: 4688736, Adresa: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Telefon: +40 0268236416, Fax: +40 0268236413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +40 0268236416, fax: +40 0268236413, persoana de contact: BirouAchizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +40 0268236416, fax: +40 0268236413, persoana de contact: BirouAchizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii si reabilitare de drumuri forestiere in cadrul proiectului privind construirea, extinderea si reabilitarea retelei de drumuri feorestiere in padurile de pe teritoriul Comunei Bran- jud Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii si reabilitare de drumuri forestiere in cadrul proiectului privind extinderea si reabilitarea retelei de drumuri forestiere in padurile de pe teritoriul Comunei Bran- jud Brasov. Valoareachletuielilor cu diverse sinepravazute esteinvaloarede 292.090, 56 lei, reprezintand 4, 76% dinvaloareaconstructiisiinstalatii. Valoareaaferenta diverselor sineprevazutelor sevordecontadoardaca aparcheltuieli cuproduse/servicii/lucrari carepotfi incidentepeparcursul derulariicontractului sicarenu reprezinta modificari substantiale alecontractului deachizitiepublica.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 146, 282.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei 117.083, 83 lei. Pentru IMM- uri valoarea garantiei este 50%, respectiv 58.541, 91 lei.Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO 65 TREZ1385006XXX000032 deschis la Trezoreria Rasnov. Acesta se va emiteastfel incat celmaitarziuladatasi orapentru deschiderea ofertelor, ofertantultrebuie saprezintedovada constituirii garantiei departicipare b)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform model Formulare.In conformitate cu art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, se va retine garantia de participare in cuantum de 7980 lei+0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, adica 8174, 63 leiData pt care se determina echivalenta leu/euro: cursul stabilit de BNR cu 6 zile inainte de data depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari cfr art 90 din HG 925/2006: - Retineri succesive din facturi partiale, - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (HG 834/2009).In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractant.Suma initiala care se depune de catre contractant la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din valoarea contractuluifara TVA.c)Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art 92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul C din Sectiunea Formulare- in original;Nota. Conform prevederilor art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 si a Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Hermeneanu Gheorghe - primarRadacina Dorel-Nicu Rares - viceprimarBancila-Anganu Radu - consilier localBenga Ionut - consilier localBoboc Ioan ? Sorin - consilier localBoboc Valentin - consilier localChirciu Ioan - Marcel - consilier localGarbacea Radu ? Petre - consilier localGhinea Adrian Marius - consilier localMihalte Sandu ? Ioan - consilier localNenciu Eugen ? Aron - consilier localNila Nicolae - consilier localNoaghea Cosmin Rares - consilier localPuchi Gheorghe - consilier localRadacina Viorel - consilier localReit Lucian Ion - consilier localNegrea Victor - referent de specialitatePoponeci Gheorghe - contabilSfetea Ciprian - consilierAtentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul"5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul".Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform Fromular D din sectiunea Formulare, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul trebuie sa contina date reale si actualela data limita de depunere a ofertei.Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuiriicontractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte deinceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar puteaaparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., 2. Declaratie privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min. 11.708.383, 20 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2010 - 4, 2373 lei, pt. 2011 - 4, 2099, pt 2012 4, 2379 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2008 - 3, 6827 lei pt. 2009 - 4, 2282 lei, pt. 2010 - 4, 2373 lei, pt. 2011 - 4, 2099, pt 2012 4, 2379 lei., 2. Prezentare fise de exeperienta similara pentru contracte a caror obiecte a fost executia de lucrari de drumuri.Prezentarea a minim 1 contract maxim 3 contracte executate in ultimii 5 aniavand ca obiect lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 5.854.191, 60 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie din partea beneficiarului., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, 4 Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta personalului tehnic, responsabil de indeplinirea contractului, din care: - 1 Sef de Santier ? studii superioare specialitatea drumuri si poduri;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat in domeniul ?Constructii rutiere, drumuri?;
- 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- ( seacceptadecizie de numire din prateaopec.)- 1 Responsabil SSM- 1 Inginer topograf, cu autorizatie OCPISe vor prezenta CV-uri si diplome/certificate privind specializarea personalului, 5. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Utilaje necesare: - 1 buc buldoexcavatoare ;
- 1 buc incarcator frontal- 1 buc excavator pe pneuri- 1 buc excavator pe senile- 1 buc buldozer- 2 buc cilindru compactor- 1 buc autogreder- 2 buc autobasculante;
- 1 buc autobetoniere;
- 1 buc autotrailer 20 T (necesartransportuluiutilajelorante mentionatepanalaloculexecutieilucrarilor), 6. Declaratie privind subcontractantii Certificate care atesta implementarea managementului de calitate ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limitadedepunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer