Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii suplimentare aferente actiunii ?Modernizare drum comunal DC 180 Tupilati ?Valeni si Retea de drumuri satesti, Comuna Tupilati?


Detaliu pentru invitatia numarul 336757
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TUPILATI (PRIMARIA TUPILATI)
Numar invitatie: 336757/05.10.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare aferente actiunii ?Modernizare drum comunal DC 180 Tupilati ?Valeni si Retea de drumuri satesti, Comuna Tupilati?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TUPILATI (PRIMARIA TUPILATI)Cod fiscal: 2613125, Adresa: STR. TEIUS, Tupilati, Telefon: 0233 782001, Fax: 0233 782001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT, B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare aferente actiunii ?Modernizare drum comunal DC 180 Tupilati ?Valeni si Retea de drumuri satesti, Comuna Tupilati?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii suplimentare aferente actiunii ?Modernizare drum comunal DC 180 Tupilati ?Valeni si Retea de drumuri satesti, Comuna Tupilati? din cadrul proiectului de investitii ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 180 TUPILATI - VALENI SI RETEA DE DRUMURI SATESTI, COMUNA TUPILATI, REABILITARE CAMIN CULTURAL SI MUZEU SATESC, COMUNA TUPILATI, CONSTRUIRE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMSCOLAR , DE TIP "AFTER SCHOOL", COMUNA TUPILATI SI ACHIZITIONARE DE UTILAJEPENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DESZAPEZIRE, COMUNA TUPILATI, JUDETUL NEAMT? in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 8000leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Se poate constitui prin virament bancar in contul Comunei Tupilati (CUI 2613126)RO43TREZ4915006XXX003277deschis la TREZORERIA MUNICIPIULUI Piatra Neamtsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006-Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 4000 lei pentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular nr. 3 (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)2. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular nr. 4.Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d).3. Se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr. 5 (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul ofertei individuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, Formular nr. 6 - Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: primar - GHERGHEL PETRU, viceprimar - OPRISAN ION, secretar - BOSTAN CONSTANTIN, contabil - CIOBANU MARIEA, Consilier Primar- BALAN GHEORGHITA, Consilieri locali: AVADANII GABRIEL, BORS ION, FERARU IONUT, ISACHI VASILE, LEONTE GHEORGHE, LEONTE RONICA, MUNTEANU VASILE, NEGELSCHI CAMELIA, OPRISAN ION, PADURARU MIRCEA, PLUGARU COSTEL, In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7 (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta) .6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata- Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asiguraru sociale la bugetul general consolidat;Din certificatele solicitate sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ??.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului. Obiectul/Obiectele Contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC si valabil la data depunerii ofertelor. Se va prezenta un Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana silegalizate. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual. Nota ? autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, minim acceptata: 800.000leiPentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Bilanturi Contabile aferente Cifrei medii de afaceri prezentate, vizate de DGFP conform prevederilor legale .Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx): Anul Cursul de schimb mediu anual lei/euro2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraIn ultimii 5 ani ofertantul a executat si finalizat o lucrarede drumuri in valoare de minim 400.000 lei fara TVA.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Personal tehnic de specialitate min.nec. pt. indeplinirea contractului pentru lucrari: Sef de santier, inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniu, 1 responsabil CQ; 1 RTE? atestat de MDRT in domeniul constructii drumuri si poduri, 1 ing./subing. cu specialitatea in domeniul constructiilor de drumuri;Pentru Seful de santier ? diploma de inginer in domeniul constructiei de drumuri. Pentru acesta, ofertantul declarat castigator va prezenta parti relevante din contract de munca/contract de colaborare.Pentru celelalte persoane ? diploma dupa ultima forma de invatamant absolvita), CV-uri, atestari;, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind utilajeleDeclaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice necesare operatorului economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.. Se vor prezenta: documentul/documentele care atesta detinerea ( dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie ) a utilajelor, mijloacelor de transport, instalatiilor si echipamentelor tehnice., Informatii privind subcontractantiiLista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordurile de subcontractare precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari ce face obiectul achizitiei urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti ( daca este cazul )., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz acord de asociere, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat.Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, salegalizeze acordul dupa semnarea contractului.Cand un grup de operatori depun oferta comuna, cerintele privind situatia personala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 :2008 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii ?lucrari de drumuri si poduri, in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data deschiderii ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificarec) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor, Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii ?lucrari de drumuri si poduri, in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data deschiderii ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificarec) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer