Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii suplimentare aferente obiectivelor de investitie: ?Reabilitare drum comunal?, ?Construire cresa?, ?Reabilitare camin cultural in localitatea Petea? si ?Reabilitare camin cultural in localitatea Oroiu?, in comuna Band, judetul Mures,


Detaliu pentru invitatia numarul 355776
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Band
Numar invitatie: 355776/14.11.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare aferente obiectivelor de investitie: ?Reabilitare drum comunal?, ?Construire cresa?, ?Reabilitare camin cultural in localitatea Petea? si ?Reabilitare camin cultural in localitatea Oroiu?, in comuna Band, judetul Mures, finantate prin PNDR/FEADR ? Masura 322, ?n cadrul Proiectului integrat de investitii: Reabilitare drum comunal, Construire cresa, Reabilitare camine culturale in satele Petea si Oroiu, comuna Band, judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BandCod fiscal: 4323470, Adresa: Com.Band, Sat Band, Str. Pacii, Nr 18, Jud Mures, Band, Telefon: +40 0265/428403, Fax: +40 0265/428403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Band, Sat Band, Str. Pacii, Nr 18, Jud Mures, Band, Romania, cod postal: 547065, telefon: +40 265428403, fax: +40 265428403, persoana de contact: Cristina Todoran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Band - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare aferente obiectivelor de investitie: ?Reabilitare drum comunal?, ?Construire cresa?, ?Reabilitare camin cultural in localitatea Petea? si ?Reabilitare camin cultural in localitatea Oroiu?, in comuna Band, judetul Mures, finantate prin PNDR/FEADR ? Masura 322, ?n cadrul Proiectului integrat de investitii: Reabilitare drum comunal, Construire cresa, Reabilitare camine culturale in satele Petea si Oroiu, comuna Band, judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructii suplimentare sunt aferente ob: ?Reabilitare drum comunal?, ?Construire cresa?, ?Reabilitare camin cultural in localitatea Petea? si ?Reabilitare camin cultural in localitatea Oroiu?, Proiectul este finantat prin PNDR/FEADR, Masura 322 si in baza contractul de finantare nr. C322010972800084 / 15.06.2010 incheiat intre Comuna Band si APDRP.Lucrarile suplimentare se refera la: a)Investitia ?Reabilitare drum comunal?: pe DC 126 Band-Oroiu-Vaideiu, km 0+000-8+000: b)Investitia ?Construire cresa?: marirea adancimii de fundare in zona unde s-a constatat inexistenta stratului bun de fundare la cota prevazuta in proiect, pe un anumit sector gasindu-se umpluturi cu resturi material;c)Investitia ?Reabilitare camin cultural in localitatea Petea?: refacerea pardoselilor existente intrucat in momentul desfacerii lor acestea erau intr-o stare avansata de degradare; racord nou alimentare cu gaz etc.;d)Investitia ?Reabilitare camin cultural in localitatea Oroiu?: NOTA! Lucrarile ce urmeaza a fi achizitionate vor fi suportate din capitolul Cheltuieli diverse si neprevazute conform bugetului indicativ al investitiei, aprobat de finantator.Valoarea estimata a contractului, reprezentand lucrari suplimentare de natura cheltuielilor diverse si neprevazute (eligibile si neeligibile conform bugetului proiectului integrat), este 513.988 lei fara TVA.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 0 lei.Valoarea totala a contractului este 513.988 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 988 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: -LOT 1 - 7.505, 00 lei, LOT 2 - 55, 00 lei, LOT 3 - 765, 00 lei, LOT 4 - 1.950, 00 lei.Perioada de valab. a GP: 120 zile de la data limita de depunere a of. si emisa in favoarea Aut. Contr.Modul de constituire: GP se constituie in conf. cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modif. si compl ult.-Scrisoarea de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formular nr. 1 ? in original-OP ? original, in contul RO52TREZ4765006XXX006664 Trezoreria Mures, beneficiar Comuna Band, CUI 4323470 cu conditia conf. acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii of.;
-Pe OP se va face mentiunea: ?Garantie de participare la licitatie?;
-GP pana la 2.000 lei se poate constitui si prin numerar la casierie-In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie const. in numele as. si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. ec;
-GP nu poate sa fie const. de catre subcontractanti;
-Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50% din valoarea GP vor completa Formularul nr. 2 atasat acesteia, in conf. cu prev. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004;
-GP se poate constitui si in alte valute, conform cursurilor BNR din ziua pub. invitatiei pe SEAP.Precizari: -In scrisoarea de garantie bancara/ Instrumentul de garantare financiara se va face referire expresa la posib. aut. contr. de a executa GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in urmatoarele sit: a. retragerea ofertei in per. de valab.;b. daca oferta este stabilita castigatoare si nu se constituie garantia de buna executie in perioada legala si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. in cazul refuzului de a semna contractul de achizitie publica;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.GBE se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis de o firma de asigurari sau prin retineri din situatiile de plata, caz in care suma initiala depusa in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante este de 0, 5% din pretul contractului (exclusiv TVA).(Formular nr. 3 ? GBE)Garantia de buna executie se va returna conform prevederilor HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiuni de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza : -70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a fost ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 dinordonantaConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (Formular nr. 7) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documente de confirmare : - Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr. 8)- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006.Pentru persoane juridice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere in limba romana autorizata si legalizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (Formular nr. 9)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (Formular nr. 10)5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 11)In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 180, art. 181 si art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentatesi de catre tertul/tertii sustinator(i), daca este cazul, cu mentiunea ca in ceea ce priveste prevederile art. 181, tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in prevederile art. 181 lit. a), c indice 1 si d).NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ? Rus Mircea, Viceprimar ? Bartha Domokos, Secretar ? Costin Claudia, Referent ? Almasan Ileana, Consilier ? Costin Valentina, Consilier ? Adorjan Ileana, consilieri locali: Balasz Petru, Birlean Constantin, Bojthe Judit, Cozma Liviu Marian, Creti Gheorghe, Gritto Zoltan-Jozsef, Gutiu Gheorghe, Harai-Szabo Tibor, Szabo Atila, Sirbu Elena-Ana, Socol Nicolae, Szabo Ioan, Todea-Moga Dorel, Vaidean Florian. Ofertantul sa fie inregistrat legal.Documente de confirmare: - Pentru persoanele juridice romane: prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care trebuie sa cuprinda informatii reale referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului;
- Pentru persoanele juridice straine: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do); prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va demonstra indeplinirea conditiei conform careia cifra de afaceri medie globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie, pentru persoanele juridice romane: LOT 1 ? minim 740.000, 00 lei, fara TVA;LOT 2 ? minim 5.800, 00 lei, fara TVA;LOT 3 ? minim 76.000, 00 lei, fara TVA;LOT 4 ? minim 194.000, 00 lei, fara TVA.Pentru persoanele juridice straine se va calcula echivalentul sumei in euro.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2010, 2011 si 2012, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4.2379 leiAnul 2012:1 euro = 4, 4560 leiDocumente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, pentru anii 2010, 2011 si 2012, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7 , Formularul nr.8 si Formularul nr. 10.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse bun sfarsit, lucrari similare insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, obiectul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Lucrarile similare vor fi in valoare de: Pentru LOT 1: minim 370.000 lei, exclusiv TVA.Pentru LOT 2: minim 2.900 lei, exclusiv TVA.Pentru LOT 3: minim 38.000 lei, exclusiv TVA.Pentru LOT 4: minim 97.000 lei, exclusiv TVA.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi susttnuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer