Achizitie publica - Lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie ?Proiect integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, modernizare drum comunal DC 152, i
Detaliu pentru invitatia numarul 331429
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331429/10.07.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie ?Proiect integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, modernizare drum comunal DC 152, infiintarea si dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar, in comuna Grinties, judetul Neamt si achizitia de utilaje pentru intretinere drumuri?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRINTIES (Primaria comunei Grinties)Cod fiscal: 2614180, Adresa: sat Poiana, comuna Grinties, judetul Neamt, Grinties, Telefon: 0233265410, Fax: 0233265172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Poiana, comuna Grinties, judetul Neamt, Grinties, Romania, cod postal: 617230, telefon: +40 233265410, fax: +40 233265172, persoana de contact: Oana-Raluca Ciucanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Poiana, comuna Grinties, judetul Neamt, Grinties, Romania, cod postal: 617230, telefon: +40 233265410, fax: +40 233265172, persoana de contact: Oana-Raluca Ciucanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie ?Proiect integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, modernizare drum comunal DC 152, infiintarea si dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar, in comuna Grinties, judetul Neamt si achizitia de utilaje pentru intretinere drumuri?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va cuprinde lucrari suplimentare ce necesita a fi realizate pentru obiectivele ?Alimentare cu apa in comuna Grinties, judetul Neamt?, ?Canalizare menajera si statie de epurare in comuna Grinties, judetul Neamt? si ?Modernizare drum comunal DC 152, comuna Grinties, judetul Neamt? din cadrul investitiei ?Proiect integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, modernizare drum comunal DC 152, infiintarea si dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar, in comuna Grinties, judetul Neamt si achizitia de utilaje pentru intretinere drumuri?.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 384, 672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de: Lot I: 4.609 lei;Lot II: 3.082 lei.Total cuantum garan?ie de participare este de 7.691 lei, fiind valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original;
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;
- virament bancar in contul autoritatii contractante RO93TREZ4945006XXX000057 - deschis la Trezoreria Bicaz, cod fiscal 2614180;
- se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii;In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 modificata si completata.
Garantie de buna executie
GBE se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. GBE se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata.GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelorofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizi?ie publica: -Alexandroaia Vasile ? primar;
-Ichim Mihai ? viceprimar;
-Bustihan Ana ? contabil.Consilieri locali: GIRBEA ERNIST, ICHIM MIHAI, PANTIRU MIHAI, BUSUIOC DOREL, PENISOARA GHIORGHIE OVIDIU, ARSINTE COSTEL, TATARU IONEL, RUSU CURCA DUMITRU, DIEACONU DANIEL, AMARIEI PAVEL, LAPUSNEANU NARCIS COSTEL.Bugetul aferent autorita?ii contractante, necesar finan?arii contractelor de achizi?ie publica se aproba de catre urmatoarele personae: Primar ? Alexandroaia Vasile, avizat Secretar comuna ? Cretu Iosif, Contabil ? Bustihan Ana ?i consilierul desemnat in cadrul ?edin?ei de Consiliu Local.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Atat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 4 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4221 ? Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide si codului CAEN 4211 - Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (Cifra de afaceri)Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani, care trebuie sa fie de: minim 460.970 lei pentru lotul I;minim 308.374 lei pentru lotul II.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala din ultimul an.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate.Pentru anul 2011 se accepta bilant sau balanta de verificare.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, valoarea, perioada in care au fost executate si daca s-au respectat normele profesionale din domeniu.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prin prezentarea a: - minim 1 contract de lucrari (drum) receptionate, insotite de procese verbale la terminarea lucrarilor cu o valoare cel putin egala cu 230.000 lei fara TVA - pentru lotul I;
- minim 1 contract de lucrari (retea alimentare cu apa si/sau retea de canalizare si/sau statie de epurare) receptionate, insotite de procese verbale la terminarea lucrarilor cu o valoare cel putin egala cu 154.000 lei fara TVA - pentru lotul 2., Continuare cerinta 1Ofertantul va completa si va depune in original - Formularul 7 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?.Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa la Formular 7 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Urmatoarele documente trebuie prezentate: -copie dupa informatiile relevante din contract cu care se va face dovada experientei similare;
-copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
-documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: -in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
-in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
-in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron., Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Pentru lotul I, ofertantul trebuie sa detina pe toata durata contractului de executie urmatoarele: 1 autocisterna;1 autogreder;1 compactor;1 incarcator frontal;1 excavator.Pentru lotul II, ofertantul trebuie sa detina pe toata durata contractului de executie urmatoarele: 1 autobasculanta;1 statie beton;1 aparat de sudura in polietilena;1 excavator;1 automacara.Ofertantul trebuie sa prezinte documentele care sa ateste faptul ca utilajele prezentate in oferta fac parte din patrimoniul firmei sau ca acesta are drept de folosinta asupra lor., Continuare cerinta 2Se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele si echipamentele solicitate (taloane/facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere, sau orice alte tipuri conform legii) - in copie conform cu originalul.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament, etc., trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, un angajament (Formular nr. 9) prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare. Pentru statia de beton se va prezenta autorizatia de mediu in valabilitate., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul econonic in vederea derularii contractului)Pentru lotul I se va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru lucrarile de executie: 1 responsabil tehnic cu executia;1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii;1 sef de santier cu specializarea CFDP, minim 5 ani experienta generala in domeniul de activitate.Pentru lotul II se va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru lucrarile de executie: 1 responsabil tehnic cu executia;1 sef de santier cu specializarea alimentare cu apa si canalizare, minim 5 ani experienta generala in domeniul de activitate;1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii;2 sudori PE-HD autorizati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat), minim 3 ani experienta in domeniul de activitate;1 inginer instalatii, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate., Continuare cerinta 3Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: -CV-uri datate si semnate in original (Formular nr. 11);
-declaratii de disponibilitate semnate in original (Formular 12);
-copii dupa partile relevante din contractul/ele de munca vizate de ITM si/sau din cartea de munca si/sau contract de colaborare (in cazul persoanei fizice autorizate) din care sa reiasa experienta in domeniu solicitata pentru personalul solicitat;
-copii dupa partile relevante din contractele de colaborare pentru persoanele care nu sunt angajati permanenti ai firmei;
-diplome de studii din care sa reiasa specializarea solicitata pentru personalul de specialitate, copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul?;, Continuare cerinta 3-copii dupa deciziile interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;
-copii conform cu originalul ale autorizatiilor ISCIR;
- copie certificat de atestare tehnico-profesionala pentru responsabilul tehnic cu executia.Pentru responsabilul cu verificarea calitatii se admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Pentru persoanele propuse a ocupa celelalte posturi, experienta in domeniu va fi calculata pe baza datelor din cartile de munca respectiv contracte de munca.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Continuare cerinta 3Atentie! CV-urile si declaratiile de disponibilitate (Formularul nr. 12 ? Declaratie de exclusivitate si disponibilitate si Formular nr. 11 - CV) se vor prezenta cu semnatura in original.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, doar daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr. 2SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a managementului mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara - P(P) = (Pretul minim ofertat/Pretul Ofertei) X 60
Termenul de executie (zile calendaristice)
40
Descriere: Componenta tehnica - Ptermen = (Termen de executie minim ofertat/Termen de executie ofertat) X 40; Durata maxima de executie acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 30 zile calendaristice. Durata minima de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 7 zile calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 15:29