Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie:? Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare si statie de epurare, in comuna Straja, judetul Suceava, modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural,


Detaliu pentru invitatia numarul 335736
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA STRAJA
Numar invitatie: 335736/19.09.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie: ? Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare si statie de epurare, in comuna Straja, judetul Suceava, modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural, in comuna Straja, judetul Suceava, construire cresa in localitatea Straja, judetul Suceava, reabilitare camin culturalcomuna Straja, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STRAJACod fiscal: 4441360, Adresa: localitatea Straja, nr. 1.357, comuna Straja, judetul Suceava, Straja, Telefon: +40 23057694/ +40 740161041, Fax: +40 230576947
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Straja, nr. 1.357, comuna Straja, judetul Suceava, Straja, Romania, cod postal: 727495, telefon: +40 23057694/ +40 740161041, fax: +40 230576947, persoana de contact: Maricica Juravle Humaniuc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Straja, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie: ? Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare si statie de epurare, in comuna Straja, judetul Suceava, modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural, in comuna Straja, judetul Suceava, construire cresa in localitatea Straja, judetul Suceava, reabilitare camin culturalcomuna Straja, judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va cuprinde lucrari suplimentare ce necesita a fi realizate pentru obiectivele ? Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare si statie de epurare, in comuna Straja, judetul Suceava, modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural, in comuna Straja, judetul Suceava, construire cresa in localitatea Straja, judetul Suceava, reabilitare camin culturalcomuna Straja, judetul Suceava? din cadrul investitiei: ? Proiect integratprivind - Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare si statie de epurare, in comuna Straja, judetul Suceava, modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural, in comuna Straja, judetul Suceava, construire cresa in localitatea Straja, judetul Suceava, reabilitare camin culturalcomuna Straja, judetul Suceava?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 851, 353.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
17.000 leiValabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca inclusiv la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO02TREZ5955006XXX001544, cod fiscal 4441360deschis la Trezoreria municipiului Radauti;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).La data deschiderii ofertelor viramentul sa fie confirmat de catre banca. Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 4.631, 00 Lei, conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cuFormular nr.1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate un a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/saupentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta depusa de o asociere, fiecare asociat va presenta documentul mentionat.Cerinta nr. 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cuFormular nr.1 -Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- un si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imbutabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca, grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea prevederilor art. 181 lit. a), lit. c) 1 si lit. d) din OUG 34/2006, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal ( original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social si punctul/punctele de lucru implícate in derularea contractului ( formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalízate), in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalízate), in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicitaprezentarea certificatelor in originalsau copie lizibila certificata? conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea un vizeaza to;ate situatiile, atunci ofertantul va redacata o declaratie pe propia raspundere prin care va specifica faptul ca un se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatiile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va presenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratieri si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propia raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilatAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o0 asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr. 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv to;ate persoanele carea proba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: - Juravle Vasile ? primar- Popescu Marcel Dumitru? viceprimar- Patrauceanu Liliana - secretar- Botnar Maria Liliana ? contabil- Juravle Humaniuc Maricica ? responsabil achizitii publice- consilier local ? Popescu Marcel Dumitru- consilier local ? Juravle I. Vasile- consilier local ? Teleaga Elisaveta- consilier local ? Coca Sorin- consilier local ? Hasna Gheorghe- consilier local ? Juravle Ana- consilier local ? Juravle Dumitru- consilier local ? Juravle Gheorghe- consilier local ? Chira Maftei- consilier local ? Juravle N. Vasile- consilier local ? JuravleD.Vasile- consilier local ? Morar Iliuta- consilier local ?Luchian Mircea- consilier local ?Ghetau Mircea - Dumitru- consilier local ? Patraucean Dorin ? ZaharieModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiAtat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora ( ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006modificata si completata, conform caruia ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla iin relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 691 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. ? In acest sens ofertantii vor completaFormularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006.Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiFiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P. si atasat prezentei (Formular nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Cerinta nr.1Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic ( lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului ( codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va presenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalízate si traduce in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea econo;mica corespunzatoare codului CAEN 4221 ? Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide si codul CAEN 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Ofertantul pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Cerinta nr.2.a) Atestat ANRE tip. B pentru executie instalatii electriceb) Autorizatie pentru Instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera, conform legii nr.307 din 2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriia) Prezentarea Atestatului ANRE tip. B pentru executie instalatii electrice.b) Prezentarea Autorizatiei pentru Instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera, conform legii nr.307 din 2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriOperatorii economicii vor presenta cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari, caretrebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.702.706, 00 lei.Pentru unitatile econo;mica nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala pe ultimul an.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro = 4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron.In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., La evaluarea situatiei econo;mico-financiare, ne se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat formularele de informatii generale cat si Identificare financiara si copii ale bilanturilor contabile.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic un are posibilitatea de a presenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia econo;mica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine Fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor presenta traduceri autorizate si legalízate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia econo;mica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati., Cerinta nr. 1 ( experienta similara)Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, valoarea, perioada in care au fost executate.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prin prezentarea a: - 1 contract de lucrari (drum) receptionat, insotit de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare cu o valoare cel putin egala cu 369.706, 00 lei fara TVA- 1 contract de lucrari ( retea alimentare cu apa) insotit de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare cu o valoare cel putin egala cu 123.044, 00 lei fara TVA- 1 contract de lucrari (retea de canalizare si statie de epurare), insotit de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare cu o valoare cel putin egala cu 208.005, 00 lei fara TVA, Continuare Cerinta nr.1- 1 contract de lucrari ( constructie civila noua), insotit de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare cu o valoare cel putin egala cu 89.850, 00 lei fara TVA.- 1 contract de lucrari ( reparatii, modernizare cladire civila), insotit de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare cu o valoare cel putin egala cu 60.747, 00 lei fara TVA.Se accepta ca ofertantii sa faca dovada experientei de lucrari similare si prin prezentarea unui contract de lucrari care sa cuprinda toate categoriile de lucrari solicitate anterior., Continuare cerinta nr. 1Ofertantul va completa si va depune in original - Formular 7- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexala Formularul 7? Eexperienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara, copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR, astfel: - in anul 2009, 1 euro = 4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron., Cerinta nr. 2 ( echipamentele necesare pentru executarea contractului)Ofertantul trebuie sa detina pe toata durata contractului de executie urmatoarele: autogreder- 1buc, compactor-2 buc, motopompa, excavator- 1 buc, miniexcavator -1 buc, mai mecanic ? 3 buc, autobasculanta- 3 buc, aparate de sudura in polietilena- 3 buc.Ofertantul trebuie sa prezinte documentele care sa ateste faptul ca utilajele prezentate in oferta fac parte din patrimoniul firmei sau ca acesta are drept de folosinta asupra lor., Continuare cerinta nr. 2Se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele si echipamentele solicitate ( taloane/facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere, sau orice alte tipuri conform legii) ? in copie conform cu originalul.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament, etc., trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, un angajament ( formular nr. 9) prin care o terta persoana confirma ca se va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare.Terta persoana trebuie sa faca dovada prin orice mijloc ca detine utilajele respective., Cerinta nr. 3 ( Personal de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului)Ofertantul va completa si va depune in original urmatoarele: Formularul nr. 10 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?, Formular nr. 11 ? CV, Formular nr. 12 ? declaratii de disponibilitate.Operatorul economic va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru lucrarile de executia : -responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati in domeniile corespunzatoare tuturor obiectivelor contractului de achizitie publica : drumuri si poduri, constructii civile, hidroedilitare- resposabili cu controlul tehnic de calitate in constructii corespunzator tuturor obiectivelor contractului de achizitie publica (CQ), inclusiv produse pentru constructii- 1 inginer CFDP- 2 ingineri CCIA- 2 ingineri instalatii- min. 2 sudori autorizati in polietilena- min. 2 electricieni autorizati ANRE grad. II B, Continuare cerinta nr. 3Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - CV-uri datate si semnate in orginal ( Formularul nr. 11)- declaratii de disponibiliate semnate in original ( Formular nr. 12)- copii dupa deciziile interne de numire din partea angajatorului pentru a desfacura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.-copii dupa atestate si legitimatiile valabile pentru responsabili tehnici cu executia (RTE) in domeniile solicitateDocumentele prin care se sustin informatiile din CV se vor solicita ofertantului declarat castigator., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii ( SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se acceptaofertanti in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, doar daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr. 2SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se acceptaofertanti in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, doar daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul de executie al lucrarii
40
Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 40 puncte), in care : ? t minim este termenul de executiecel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 40 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie alofertei evaluate. Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 10 zile si maxim 30 zile. Termenul de executie ofertat sub termenul minim accepat nu se va puncta suplimentar iar peste termenul maxim precizat oferta va fi declarata neconforma. P = P1 + P2
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer