Achizitie publica - Lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie: ?MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, AMENAJAREA INFRASTRUCTURII PENTRU ORGANIZAREA FESTIVALULUI TRADITIONAL ZIUA BRADULUI, IN COMUNA LIVEZI, JUDETUL BACAU?
Detaliu pentru invitatia numarul 343419
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343419/01.03.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie: ?MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, AMENAJAREA INFRASTRUCTURII PENTRU ORGANIZAREA FESTIVALULUI TRADITIONAL ZIUA BRADULUI, IN COMUNA LIVEZI, JUDETUL BACAU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LIVEZI (PRIMARIA LIVEZI)Cod fiscal: 4278132, Adresa: PRIMARIA LIVEZI, SAT LIVEZI, COM LIVEZI, JUD BACAU, Livezi, Telefon: 0234/332009, Fax: 0234/332009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA LIVEZI, SAT LIVEZI, COM LIVEZI, JUD BACAU, Livezi, Romania, cod postal: 607285, telefon: +40 234332009, fax: +40 234332009, persoana de contact: IONEL COSTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Livezi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie: ?MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, AMENAJAREA INFRASTRUCTURII PENTRU ORGANIZAREA FESTIVALULUI TRADITIONAL ZIUA BRADULUI, IN COMUNA LIVEZI, JUDETUL BACAU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Obiectiv 1: executie lucrari de constructii suplimentare aferente actiunii ??Modernizare drumuri de interes local in comuna Livezi, judetul Bacau? din cadrul proiectului ?Modernizare drumuri de interes local, Amenajarea infrastructuri pentru organizarea festivalului traditional Ziua Bradului, Infiintare serviciu social ? after school ? pentru copii, in comuna Livezi, judetul Bacau?.Valoarea estimata a contractului de lucrari este de 796.718, 38 lei fara TVA, echivalent a 188.974, 94 euro fara TVA, la cursul BCE din data de 10.07.2009 ( data intocmirii studiului de fezabilitate), adica 1 euro = 4, 2160 lei.-Obiectiv 2: executie lucrari de constructii suplimentare aferente actiunii ?Amenajarea infrastructuri pentru organizarea festivalului traditional Ziua Bradului, in comuna Livezi, judetul Bacau? din cadrul proiectului ?Modernizare drumuri de interes local, Amenajarea infrastructuri pentru organizarea festivalului traditional Ziua Bradului, Infiintare serviciu social ? after school ? pentru copii, in comuna Livezi, judetul Bacau?.Valoarea estimata a contractului de lucrari este de 60.220, 98 lei fara TVA, echivalent a 14.283, 91 euro fara TVA, la cursul BCE din data de 10.07.2009 ( data intocmirii studiului de fezabilitate), adica 1 euro = 4, 2160 lei.Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai cifre): 856.939, 36Moneda: LEIContractul va cuprinde urmatoarele lucrari: Amenajare gabioane Lungime = 32 ml DC 154A Poiana - AlbeleAmenajare gabioane Lungime = 112 ml DC 157 Orasu - StufuAmenajare gabioane Lungime = 25 DC 155 Scariga - PoianaZid de sprijin H=2 m , 15 mlZid de sprijin H=2, 5 m , 150 mlRigola carosabila 135 mlImprejmuire Organizare , ,Ziua Bradului, , L= 70 buc panouri de gard fier forjat
II.1.6) CPV: 45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 856, 939.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
17.000 leiValabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO93TREZ0625006XXX001039, cod fiscal 4278132, deschis la Trezoreria Mun. Onesti, jud. Bacau ;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 19). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 4.636, 93 lei , conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006.Pentru situatia in care garantia de participare s eva depune in valuta echibalenta leu/valuta se va face la cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul N).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cuFormular nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr. 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cuFormular nr. 2 -Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imbutabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca, grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea prevederilor art. 181 lit. a), lit. c) 1 si lit. d) din OUG 34/2006, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal ( original) al societatii in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social si punctul/punctele de lucru implícate in derularea contractului ( formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalízate), in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalízate), in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicitaprezentarea certificatelor in originalsau copie lizibila certificata? conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea un vizeaza to;ate situatiile, atunci ofertantul va redacata o declaratie pe propia raspundere prin care va specifica faptul ca un se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatiile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va presenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratieri si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propia raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilatAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr. 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv to;ate persoanele carea proba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: -CRACIUN GIONI ? primar-ENEA DORIN ? viceprimar-NEICA EUSEBIU ? secretar-CALIN ELISABETA ? contabil-ANDRONIC VIRGIL ? consilier-ATOMEI ION ? consilier-BUSUIOC IONEL ? consilier-BUSUIOC NICOLAE GABRIEL? consilier-COACA VASILE GABI ? consilier-COSTEA IONEL? consilier-COSTIA DAN ? consilier-CRISTEA NECHITA VASILE ? consilier-GHINET CLAUDIU ? consilier-GHINET IOAN? consilier-ICHIM SORIN? consilier-LUNGU NICOLAE? consilier-SURUGIU DANIEL? consilier-TALABAN ALIN? consilierModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiAtat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora ( ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006modificata si completata, conform caruia ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla iin relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 691 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. ? In acest sens ofertantii vor completaFormularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006.Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiFiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P. si atasat prezentei (Formular nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ( experienta similara)Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa contina cel putin douadocumente/contracte/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc.de lucrari similare obiectului contractului executat in ultimii 5 ani pana la data limita a depunerii ofertelor, a carui valoare sa fie de cel putin : - Cel putin 1 lucrare de executie gabioane si ziduri de sprijincu o valoare cel putin egala cu 500.000, 00 lei fara TVA- Cel putin 1 lucrare de instalare garduri / balustrade / dispozitive de siguranta cu o valoare cel putin egala cu 35.000, 00 lei fara TVA.Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011.Se accepta ca ofertantii sa faca dovada experientei de lucrari similare si prin prezentarea a cel putin undocument/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc.care sa cuprinda toate categoriile de lucrari similare solicitate anterior.Ofertantul va completa si va depune in original- Formular 7- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de anexa 1 la formular 7- Anexa 2la Formularul 7? Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara., Cerinta nr. 2 ( echipamentele necesare pentru executarea contractului)Ofertantul va completa si va depune in original Formularul 10 ? ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? din sectiunea Formulare, insotit de Anexa la Formular nr. 10Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) de urmatoarele utilaje : autogreder, compactor, excavator, mai mecanic, autobasculanta, repartizator mixturi asfaltice ., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 3 ( Personal de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului)Operatorul economic va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru lucrarile de executia : -Responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati in domeniile corespunzatoare obiectivelor contractului de achizitie publica : drumuri si poduri, constructii civile, valabil la data limita a depunerii ofertelor.
- Responsabil cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
- inginer cai ferate drumuri si poduri ? 1 persoana
- inginer constructii civile, industriale si agricole ? 1 persoana
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.
Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele:
- CV-uri datate si semnate in orginal ( Formularul nr. 9)
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- Copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca sau colaboraresau servicii / angajamente obtinute pt participarea la procedura) conf art 188, alin 2/OUG34/2006.Ofertantul va completa si va depune in original urmatoarele: Formularul nr. 8 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?, Anexa 1 si Anexa 2 la Formular nr. 8 , Formular nr. 9 ? CV, declaratii de disponibilitate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantii / asociatiiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii ( SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se acceptaofertanti in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, doar daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr. 2SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se acceptaofertanti in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, doar daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: Termenul de executie al lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 14:55