Achizitie publica - Lucrari de constructii suplimentare pentru obiectivul de investitie ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel ,comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
Detaliu pentru invitatia numarul 354749
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354749/14.10.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare pentru obiectivul de investitie ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel , comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)Cod fiscal: 2614406, Adresa: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Telefon: 0233255773, Fax: 0233255712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Romania, cod postal: 617060, telefon: +40 233255773, fax: +40 233255712, persoana de contact: MARCELA-VIRGINIA ONIGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Bicaz Chei, Bicaz Chei, Neamt, cod postal 617060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii suplimentare pentru obiectivul de investitie ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel , comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii suplimentare pentru obiectivul de investitie ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel , comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 636, 908 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 12.000 leiConstituire: conform art. 86 din HG 925/2006 reactualizata. Contul in care se va vira garantia de participare este RO39TREZ4945006XXX000059 deschis la TREZORERIA BICAZ.Pentru ofertantii din categegoria IMM conf. Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. Periaoada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor. Restituirea: conf. art 88 din H.G 925/2006 reactualizata. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul dispune respingerea acesteia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazut la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca autortatea contractanta nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului (fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie: conf. Art. 89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4). Atentie! In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea1.Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-2.Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic completat in original, datat, semnat si stampilat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Cazier fiscal al societatii, original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie.5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.-Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Declaratia privind calitatea de participant la procedura6.Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata7.Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata - se va completa Formular-40;Aceasta cerinta este obligatorie pentru fiecare membru al asociatieiPersoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: PRIMAR - ONIGA GHIORGHE, VICEPRIMAR - BIRSAN MIHAI, SECRETAR - PANTIR TODERICA, CONTABIL - CHINDEA GINA.Membrii Consiliului Local: 1.BARB-DUDAN IONEL2.PINTEA IOSIF3.MOLDOVAN EMIL4.SOPONARI DORIAN5.PANTIR ION6.DANDU EMIL7.IONCICA ELENA8.PANTIR GHEORGHE9.PANTIR NICOLAE10.CATRINOI SFARGHI CONSTANTIN11.CIORBEA ADRIAN12.BOROS NICOLAIToti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 40 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta8.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizrea Achizitiilor Publice nr.314/2010. Se va completa Formularul - 41.Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 41). I.Persoane juridice /fizice romaneOperatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile si de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2.Ofertantii trebuie sa faca dovada atestarii firmei conform ordinului 182/2009 emis de MADR pentru activitati de imbunatatiri funciare, domeniile de competenta 1 si 5 - se prezinta Copie dupa certificat emis in baza ordinului 182/2009 pentru activitati de imbunatatiri funciare, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.II.Persoane juridice/fizice strainePersoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: -datele de identificare durata de funztionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/actionarii (dupa caz), administratorii/persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz)-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obeictului procedurii;Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data limita de depunere a ofertelor.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat/ subcontractant implicat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani are cel putin un contract ? maxim doua contracte de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica ca volum si complexitate (lucrari de aparari de maluri, protectie maluri, consolidari) executat/e si dus/e la bun sfarsit, in valoare cumulata de minim 600.000 lei fara TVA.Ofertantul va completa Formularul nr. 6?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din care sa reiasa: -cel putin un contract ? maxim doua contracte de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica ca volum si complexitate (lucrari de aparari de maluri, protectie maluri, consolidari) executat/e si dus/e la bun sfarsit, in valoare cumulata de minim 600.000 lei fara TVA.;Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa de la Formularul nr. 6 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Aceasta lista trebuie sa fie insotita de: -documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari (ex.: certificari de buna executie in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, eliberate de beneficiarii contractelor prezentate drept experienta similara, copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor).Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Pentru echivalenta leu/euro se va aplica cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de catre BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca dispune de: -statie de betoane;
-balastiera ? statie de producere agregate;
-excavator;
-incarcator frontal;
-autobasculanta;
-autobetoniera;
-autopompa de beton;
-ciocan pneumatic cu-motocompresor;
-motopompa pentru epuismente;
-laborator gradul II.Ofetantul va prezenta lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului prin completarea Formularului nr. 5 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic?.2.Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate, se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi si/sau contracte de leasing si/sau liste de inventar a mijloacelor fixe, iar pentru cele asigurate de la terti, se vor prezenta documentele privind inchirierea (contract/precontract inchiriere) sau angajament ferm de sustinere (Formular nr. 30) prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare., Cerinta nr. 3Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deCerinte minime personal de specialitate executie: -1 sef santier - inginer specialitatea constructii hidrotehnice;
-1 Responsabil Tehnic Executie in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala;Conditii solicitate: - certificat de atestare tehnico - profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate;
-Responsabil cu controlul tehnic de calitate;Conditii solicitate: - studii superioare in domeniul tehnic (inginer/subinginer);1.Completare Formularul nr. 8 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?;2.Completare Formularul nr. 9- Declaratii de disponibilitatePentru personalul solicitat cu exceptia reponsabilului R.T.E. se vor prezenta urmatoarele documente: -CV-uri, datate si semnate in original;
-declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul despecialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;
-diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului;
-certificate de atestare tehnico - profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru persoanele cu calitatea de responsabil tehnic cu executia;
-decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., 4.Informatii privind subcontractantii: Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnico-financiara posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale. Conform prevederilor art. 11, alin (7) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Cerinta obligatorie: -declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 11 si anexa alaturata;
-lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare (Formular nr. 12??Model acord de subcontractare?)., 5.Informatii privind asocierea -?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestea isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde, pentru partea de contract pe care o va executa, pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, la deschiderea ofertelor va prezenta Formularul nr.13 -?ACORDUL DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: - situatia economico-financiara: - informatii privind situatia economico-financiara;
- capacitatea tehnica si/sau profesionala: informatii privind capacitatea tehnica;
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii.- garantia de participare;
- propunerea tehnica;
- propunerea financiara.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului - completarea Formularului nr. 13 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca membrii asociatiei sunt responsabili pentru indeplinirea contractului, fiecare pentru partea de contract pe care o va executa.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, aferent domeniului necesar indeplinirii contractului, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va prezenta o copie legalizata dupa certificat, sau o copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta ofertanti al caror audit de certificare a fost finalizat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent, aferent domeniului necesar indeplinirii contractului, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va prezenta o copie legalizata dupa certificat sau o copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se accepta ofertanti al caror audit de certificare a fost finalizat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 16:04