Achizitie publica - Lucrari de construire a sapte case de tip familial si a unui centru de recuperare pentru copii cu dizabilitati si deficiente de invatare
Detaliu pentru invitatia numarul 341272
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341272/19.12.2012
Denumire contract: Lucrari de construire a sapte case de tip familial si a unui centru de recuperare pentru copii cu dizabilitati si deficiente de invatare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HARGHITACod fiscal: 9798918, Adresa: MIERCUREA CIUC P-TA LIBERTATII NR.5, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-207760, 0266-207770, Fax: 0266-207754
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MIERCUREA CIUC P-TA LIBERTATII NR.5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207760/+40 733553046, fax: +40 266207754, persoana de contact: IOANA CAZAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MIERCUREA CIUC, P-TA LIBERTATII NR.5, CAM. 304,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de construire a sapte case de tip familial si a unui centru de recuperare pentru copii cu dizabilitati si deficiente de invatare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de executie se refera la: - construirea a sapte case de tip familial pentru copii/tineri- construirea unui centru de recuperare pentru copii cu dizabilitati si deficiente de invatare
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 734, 896 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 50.000 lei, se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO70 TREZ 3515 006X XX00 2062, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc, codul unic de inregistrare al Autoritatii Contractante: 9798918.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui potrivit art. 90 alin. (1), (3) din HG 925/2006.Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Completare Formular nr. 1. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentCerinta nr. 2: neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta - Completarea Formularului nr.2 Declaratie privind eligibilitatea sau prezentarea cazierul judiciar al companieiCerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea formularului nr. 3Documente de confirmarea.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualiisubcontractanti.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4: Se solicita completarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006.Se solicita de la toti participantii (ofertant, asociat, subcontractant, tertul sustinator) atat completarea formularului nr. 4 cat si prezentarea documentelor doveditoare.Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuniIn sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/ candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator: ELEKES Zoltan, director generalCAZAN Ioana, presedinte comisie evaluare, PATRASCU Ion, membrucomisie evaluare, BASA Jolan, membru comisie evaluare.Persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante: Borboly Csaba - presedinte, Consilierii judeteni: Ambrus Sandor, Barti Tihamer, Becze Istvan, Bege Karoly, Bende Sandor, Benyovszki Lajos, Bíro; Barna Botond, Birtalan Jo;zsef, Burus-Siklo;di Botond, Csillag Peter, Csutak Maria Magdolna, Danguly Ervin, Ferencz Salamon Alpar Laszlo;, Incze Csongor, Magyari Vencel, Marcu Raducu Ioan, Orosz-Pal Levente, Palffy Domokos, Petres Sandor, Pop Adrian, Proca Ion, Racz Arpad, Rafain Zoltan, Salamon Zoltan, Sandor Barna, Sebestyen Csaba Istvan, Sorban Attila, Szentes Antal, Thamo; Csaba Zsolt Bela, To;aso; Laszlo;. Se solicita prezentarea urmatorului document: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial /Autorizatie de functionare sau altele echivalente.Persoane juridice/fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala in functie de experienta, si pentru a evita riscul de neindeplinire a contractului din cauza lipsei profesionale se solicita prezentarea urmatoarelor: - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formularul nr. 6. insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitOfertantii vor prezenta contracte similare ca natura, iar valoarea totala acontractelor prezentate trebuie sa fie cel putin egala cu 2.700.000 lei faraTVA.Pentru echivalenta se va ia in calcul cursul euro mediu anual practicat deBNR pentru anul respectiv. Valoarea contractelor se poate cumula., Se solicita declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Documente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului;Completare formular nr. 7, Cerinte privind personalul: A. Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se solicita completarea Formularului nr. 8 (Declaratie pe proprieraspundere a ofertantului )Avand in vedere complexitatea lucrurilor care trebuie sa fie executate, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune in echipa de un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile, industriale si agrozootehnice.B. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Documente de confirmare: -Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management al mediului pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul DGASPC Harghita, cam. 304
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 10:45