Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL - COMUNA BOBALNA - JUDETUL CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 355335
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355335/04.11.2013
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL - COMUNA BOBALNA - JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOBALNACod fiscal: 4378760, Adresa: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Telefon: +40 0264355046, Fax: +40 0264355046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Romania, cod postal: 407085, telefon: +40 0264355046, fax: +40 0264355046, persoana de contact: Augustin Muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Romania, cod postal: 407085
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL - COMUNA BOBALNA - JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL - COMUNA BOBALNAValoarea estimata a achizitiei: 1.241.409, 79 Lei (fara TVA)Termen realizare 4 ani - pentru anul 2013 sunt alocate lucrari in valoare de maxim 102.000 lei, pentru anii 2014, 2015, 2016 sunt alocatelucrari in valoare de maxim 1.139.409, 79 leiValoarea estimata fara TVA: 1.241.409, 79 leiDiverse si neprevazute - 0%
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 241, 409.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 24000 lei. Perioada de valabilitate a este 90 de zile de la data limita dedepunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie: scrisoare de garantie bancara, OP sau virament bancar in contulRO05TREZ2175006XXX001452 TREZ DEJ, la casieria autoritatii contractante sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari.Echivalenta din lei in valuta se va realizata utilizandu-se cursul valutar stabilit de BNR pentru ziua publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retinerisuccesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului inconformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catrecontractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoriaIntreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui ANRMAP314/12.10.2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. In sensul prevederilor art. 69ยน din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt : PRESEDINTE: BOTE OVIDIU ADRIAN, MEMBRII : CREMINE IULIA GABRIELA, CRISTEA RODICA. Personalde conducere PRIMAR : MURESAN AUGUSTIN, CONSILIERI - BOLOG ANDREI, HARANGUS AVEL, JURCAN IOAN, PATOR FLOREA, PETRESCU ADRIAN, POP AMBROSIE, POP DAN FLORIN, ROGOJAN MARINEL, RUSU IOAN, TODICA NICOLAECertificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si TaxeLocale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu aredatorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile, in original si/saucopie certificata pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale peraza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nuare datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile, in originalsi/sau copie certificata pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181/180 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuire a contractului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantulare datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului, cu exceptia ofertantilor care se incadreaza in prevederile art. 9(1)din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP (privind inlesnirile la plata). Pentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANECerinta: Obiectul de activitate al ofertantului - lucrari de constructii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoane juridice romane: prezentare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivuluioperator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorDocumentul se depune in cadrul ofertei in oricaredintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de comunicarile privind rezultatulprocedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite detraducerea in limba romana legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin2.000.000 lei . In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza incategoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiazade reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru abeneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoareprivind incadrarea in IMM).Modalitate de indeplinire - Prezentarea bilantul contabil pe ultimii trei ani((2010, 2011, 2012), insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cumentiunea ? conform cu originalul?, vizate spre inregistrare la autoritaticompetente sau documentele echivalente acestora intara de origine a ofertantului. Pentru datele financiare in valuta, se vaconsidera cursul mediu din anii fiscali (2010, 2011, 2012)comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat ?i adus la bunsfar?it lucrari similare cu valoare de minim 1.200.000 lei, fara TVAOFERTANTUL A EXECUTAT IN ULTIMII 5 ANI (PERIOADA RAPORTATALA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR) LUCRARI SIMILARE INBAZA A UN CONTRACT SAU A MAXIM 2 CONTRACTE, LUCRARI ACAROR VALOARE CUMULATA SA FIE IN VALOARE DE MINIM 1.200.000LEIFARA TVA SI PREZINTA CERTIFICATE DE BUNA EXECUTIE EMISESAU CONTRASEMNATE DE O AUTORITATE SAU DE BENEFICIARULPRIVATIn cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decatcele solicitate ca experienta similara, se va prezenta un document oficialprivind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similaresolicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize, ORICE ALTDOCUMENT/ORICE ALTA CERTIFICARE). In cazul contractelor desubcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele desubcontractare sau asociere. Toate documentele vor fi datate, semnate sistampilate.Modalitatea de indeplinirePentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de aprezenta urmatoarele Formularul nr. 9: DECLARATIA PRIVIND LISTAPRINCIPALELOR LUCRARI DUSE LA BUN SFARSIT IN ULTIMII 5 ANI, IMPLINITI LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR - insotita decertificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivelecertificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilorsi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, conform cu art 188, alin. 3, lit. a) din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 10., Cerin?a 2. Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferenteprezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acoperanecesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executiepropus.Modalitatea de indeplinireFormular 13 DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORULECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE APREZENTULUI CONTRACT, INSOTITA DE DOCUMENTE PRIVINDPROPRIETATEA, INCHIRIEREA, SAU ALTE FORME DE DISPOZITIE, Cerin?a 3: Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de urmatorulpersonal cheie :1. Coordonator de proiect (Studii superioare; experienta profesionala inconstructii dovedita prin participarea la celputin un proiect similar) .2. Sef santier. ( experienta profesionala inconstructii dovedita prin participarea la celputin un proiect similar) .3. Responsabil RTE ( atestat profesional eliberat de catre MDRT pedomeniul de activitate similar proiectului).4. Responsabil asigurarea controlului calitatii.5. Responsabil SSM .6. Personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigureexecutarea lucrarilor conform graficului de executie.Modalitatea de indeplinireFormular 11 (Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicatin indeplinirea contractului). Insotit de CV in original, contracte de munca /colaborare sau prezinta angajament de participare conform art 188 lit c dinOUG 34/2006pentru expertii propusi.Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicitadocumentele care sustin CV-urile expertilor propusi (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc) Formularul 12, Formular 12a, Formular 12b.PT SPECIALISTII PT CARE, IN BAZA UNUI ACT NORMATIV, ESTEOBLIGATORIE DESFA?URAREA ACTIVITATILOR IN CADRULCONTRACTULUI IN CALITATEA ATESTATA/AUTORIZATA, AUTORITATEA CONTRACTANTA SOLICITA DOAR ATESTATUL SI/SAULEGITIMATIA -CF. INSTRUCTIUNII NR.1 DIN 18.06.2013, PUBLICATA INM.O. NR. 371/21.06.2013-ART.22 - in speta, expertii de la poz. 3, Cerin?a 4: Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantiiModalitatea de indeplinirePrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Se va completa Formularul nr. 15, semnat si stampilat de catre ofertantprecum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia., Cerin?a 5: Informatii privind asociereaModalitatea de indeplinireOrice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-ungrup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitiepublica. Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001sauechivalent, pentru domeniul constructii civile.Se accepta si ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea., Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sauechivalent, pentru domeniul constructii civile.Se accepta si ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 14:08