Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL - COMUNA BOBALNA


Detaliu pentru invitatia numarul 354689
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BOBALNA
Numar invitatie: 354689/14.10.2013
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL - COMUNA BOBALNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOBALNACod fiscal: 4378760, Adresa: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Telefon: +40 0264355046, Fax: +40 0264355046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Romania, cod postal: 407085, telefon: +40 264355046, fax: +40 264355046, persoana de contact: Augustin Muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Romania, cod postal: 407085
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL - COMUNA BOBALNA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL - COMUNA BOBALNAValoarea estimata a achizitiei: 500.780, 32 Lei (fara TVA)Termen realizare 4 ani - pentru anul 2013 sunt alocate lucrari in valoare de maxim 120.000 lei, pentru anii 2014, 2015, 2016 sunt alocate lucrari in valoare de maxim 380.780, 32 leiValoarea estimata fara TVA: 500, 780.32 RONDiverse si neprevazute- 0%
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 780.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10000 lei. Perioada de valabilitate a este 90 de zile de la data limita dedepunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie: scrisoare de garantie bancara, OP sau virament bancar in contul RO05TREZ2175006XXX001452 TREZ DEJ, la casieria autoritatii contractante sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari. Echivalenta din lei in valuta se va realizata utilizandu-se cursul valutar stabilit de BNR pentru ziua publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui ANRMAP314/12.10.2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. In sensul prevederilor art. 69ยน din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt : PRESEDINTE: BOTE OVIDIU ADRIAN, MEMBRII : CREMINE IULIA GABRIELA, CRISTEA RODICA. Personalde conducere PRIMAR : MURESAN AUGUSTIN, CONSILIERI - BOLOG ANDREI, HARANGUS AVEL, JURCAN IOAN, PATOR FLOREA, PETRESCU ADRIAN, POP AMBROSIE, POP DAN FLORIN, ROGOJAN MARINEL, RUSU IOAN, TODICA NICOLAECertificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si TaxeLocale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile, in original si/sau copie certificata pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale peraza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile, in original si/sau copie certificata pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181/180 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuire a contractului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantulare datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului, cu exceptia ofertantilor care se incadreaza in prevederile art. 9(1)din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP (privind inlesnirile la plata). Pentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANECerinta: Obiectul de activitate al ofertantului - lucrari de constructii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoane juridice romane: prezentare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorDocumentul se depune in cadrul ofertei in oricaredintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de comunicarile privind rezultatulprocedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite detraducerea in limba romana legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 500.000 lei . In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoareprivind incadrarea in IMM).Modalitate de indeplinire - Prezentarea bilantul contabil pe ultimii trei ani ((2010, 2011, 2012), insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cumentiunea ? conform cu originalul?, vizate spre inregistrare la autoritati competente sau documentele echivalente acestora intara de origine a ofertantului. Pentru datele financiare in valuta, se va considera cursul mediu din anii fiscali (2010, 2011, 2012)comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sauechivalent.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sauechivalent.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer