Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de construire ?Centru de consiliere si sprijin pentru parinti si copii aflati in situatii de risc, Comuna Palanca, Judetul Bacau?


Detaliu pentru invitatia numarul 326558
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Palanca (Consiliul Local Palanca)
Numar invitatie: 326558/14.05.2012
Denumire contract: Lucrari de construire ?Centru de consiliere si sprijin pentru parinti si copii aflati in situatii de risc, Comuna Palanca, Judetul Bacau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Palanca (Consiliul Local Palanca)Cod fiscal: 4278019, Adresa: com. Palanca, Palanca, Telefon: 0234385003, Fax: 0234385003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Palanca, Palanca, Romania, cod postal: 607390, telefon: +40 234385003, fax: +40 234385003, persoana de contact: Adrian Palistan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Palanca, Palanca, Romania, cod postal: 607390, telefon: +40 234385003, fax: +40 234385003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de construire ?Centru de consiliere si sprijin pentru parinti si copii aflati in situatii de risc, Comuna Palanca, Judetul Bacau?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construire pentru cladire parter cu o suprafata construita de circa 100 mp pentru obiectivul: ?Centru de consiliere si sprijin pentru parinti si copii aflati in situatii de risc? in Comuna Palanca, Judetul Bacau ? conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 206.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3320 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - in numerar la casieria Primariei Palanca- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 24.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui fie prin: ? scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ?Formular 27 din sectiunea formulare.fie prin? retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehnice.Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea (original completat).Formularul nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original completat).Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxelelocale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate de atestare fiscala sau echivalent, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul destat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de deschidere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe bazadeclaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Formularul nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formularul nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original completat pentru ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator - dupa caz).Formularul nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 (original completat).Persoane cu functie de decizie: Primar - Palistan Adrian, Viceprimar - Maxim Constantin, Secretar - Rodica Urdea, Responsabil achizitii publice - Avadanei Gheorghe Se va prezenta Certificatul Constatator (in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul asocierii mai multor ofertanti, documentul solicitat mai sus trebuie depus de fiecare asociat. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare cu traducerea autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile. Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum sisituatia societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 332.000, 00 lei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Ofertantii care sunt IMM si doresc sa beneficieze de reducerea cu 50% a cifrei medie de afaceri vor depune declaratia IMM ? Formularul nr. 25.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Fisa de informatii generale insotita de documente doveditoarede care dispune agentul economic(copie conform cu originalul dupa bilanturile contabile din ultimii 3 ani), Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea accesla sauare disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 166.206 lei, suma respectiva putand fi imobilizata pentru o perioada de 6 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Ofertantii vor prezenta maxim doua contracte relevante, a caror valoare cumulata (executata de ofertant) este de minim 166.206, 00 lei fara TVA. Conditia este considerata indeplinita si prin prezentarea unui singur contract de valoarea solicitata.Prin contract relevant se inteleg contractele finalizate, insotite de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau de receptie finala.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Resursele umane considerate de AC ca fiind necesare indeplinirii contractului.Personalul cheie ce va fi implicat: -un coordonator de proiect cu experienta profesionala in lucrari de constructii;
-un sef santier cu experienta profesionala in constructii;
-un responsabil tehnic cu executia a lucrarilor de constructii montaj(RTE) atestat de catre MDRT;
-un responsabil cu controlul calitatii CQ.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul cheie pot fi indeplinite si prin cumul de grupul de operatori asociati.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si Anexa cu privire la personalul de specialitate care va fi implicat in realizarea contractului.Declaratia de angajament privind resursele umane. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului.Persoanele pot fi angajati proprii sau colaboratori.Pentru personalul cheie se vor prezenta CV-uri insotite de declaratii privind disponib., Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau in alta forma legala a unui minim de utilaje, echipamente si instalatii necesare derularii contractului.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la utilaje si echipamente pot fiindeplinite si prin cumul de grupul de operatori asociati.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor depune documentele care atesta ca ofertantul dispune(dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care se prezinta contract de furnizare beton este necesar sa se prezinte dovada ca statia care furnizeaza este verificata/autorizata/atestata si autorizatia este in perioada de valabilitate, Informatii privind subcontractareaDACA ESTE CAZUL: Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Acordul de subcontractare, asumat de parti anterior depunerii ofertei.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art. 11 din HG 925/2006. Certificat ISO 9001 sau certificat echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer