Achizitie publica - Lucrari de construire Centru de Informare Turistica si doatarea acestuia cu utilaje specifice
Detaliu pentru invitatia numarul 325383
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325383/27.04.2012
Denumire contract: Lucrari de construire Centru de Informare Turistica si doatarea acestuia cu utilaje specifice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranCod fiscal: R4688736, Adresa: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Telefon: 0268236416, Fax: 0268236413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata I.G. Stoian, nr. 1, Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +4 0268236416, fax: +4 0268237605, persoana de contact: Sfetea Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Piata I.G. Stoian, nr. 1, Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +4 0268236416, fax: +4 0268237605, persoana de contact: Sfetea Ciprian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de construire Centru de Informare Turistica si doatarea acestuia cu utilaje specifice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Construire Centru de Informare Turistica si dotarea acestuia cu utilaje specifice conform caietului de sarcini, in cadrul proiectului ?Construire Punct de Informare Turistica in Comuna Bran si Promovarea Potentialului Turistic in Zona Omogena Bran ? Moieciu ? Fundata, Jud. Brasov?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este 5 000 lei.Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare pentru o perioada de valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata la deschiderea ofertelor, in original, in afara plicului care contine oferta.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita prin: Depunere la casieria Primariei Comunei BranVirament bancar in contul: RO 65 TREZ1385006XXX000032 deschis de Primaria Comunei Bran la Trezoreria Rasnov.Garantia pentru participare va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/19.07.2006In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia depusa de catre un operator economic in cadrul procedurii de atribuire AC va retine din din garantia de participare a opertaoruui contestator suma de 2719, 5 lei conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Ofertantul va constitui garantia de buna executie aferentacontractului in procent de 10 % din valoarea de atribuire fara TVA a acestuia.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Retineri succesive din facturi partiale, fie- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (HG 834/2009).In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractant. Suma initiala care se depune de catre contractant la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaOfertantul trebuie sa completeze Formularul 12A ?Declaratie privind eligibilitatea .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si tertul sustinator daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de Autoritatea Contractanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular deasemenea si tertul sustinator . ( daca este cazul).Tertii vor prezenta declaratie conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d) din OUG 34/2006.a. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia generala a Finantelor Publice.Opertatorii economici vor prezenta documente/certificate eliberate de catre autoritatile competente, care sa ateste faptul ca operatorul economic respectiv si a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sainregistrezedatorii restante la bugetul de statCertificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie pe care va exista inscrisul « Conform cu originalul », semnat si stampilat de reprezentantul legal.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor in luna anterioara depunerii oferetelor. (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota : Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii la scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. (Formularul 12B1)2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa prezinte certificarul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationle pentru Reglementarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - se va complecta formularul nr. 12 C4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art.69(Formularul 12B2)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art 69.1( evitarea conflictului de interese) din OUG 34 / 2006, aprobata cu modificarile si complectarile ulterioare. Declaratia se solicita de la ofetant/asociat/tert sustinator/subcontractant.Persoanele cu functie de deczie din cadrul AC, in cea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt : Hermeneanu Gheorghe - primar, Garbacea Radu Petre - viceprimar, Sfetea Ciprian - Consilier, Radacina Viorel - Consilier local, Serban Georgiana - consilier, Rasina Mariana - asistent 1.Certificat constatator emis de ONRCCertificat Constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea rezultatului procedurii, prezentarea pt. conformitate certificastul constatator in original sau copie legalizata.CONDITII DE RESPINGERE A OFERTELORa) au fost depuse dupa data si ora-limita de depunere sau la o alta adresa decat cele stabilite in anuntul de participare;a) nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.b) In cazul in care ofertantul nu transmite in perioada precizata de comisia de evaluare clarificarile/raspunsurile solicitate sau in cazul in care explicatiile prezentate de ofertant nu sunt concludente, oferta sa va fi considerata neconforma.d ) Oferta este considerata inacceptabila in urmatoarele situatii: a) se incadreaza in categoria celor prevazute la art. 33 alin. (3)/HGR 925/2006;b) a fost depusa de un ofertant care nu indeplineste cerintele minime de calificare;c) constituie o alternativa la prevederile caietului de sarcini, alternativa care nu poate fi luata in considerare din urmatoarele motive: -in invitatia de participare nu este precizata in mod explicit posibilitatea depunerii unor oferte alternative;
-respectiva oferta alternativa nu respecta cerintele minime prevazute in caietul de sarcini;d)nu asigura respectarea reglementarilor obligatorii referitoare la conditiile specifice de munca si de protectie a muncii, atunci cand aceasta cerinta este formulata in conformitate cu prevederile art. 34 alin. (2) din OUG 34/2006;e) pretul inclus in propunerea financiara depaseste valoarea fondurilor care pot fi disponibilizate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica respectiv;f) in urma verificarilor prevazute la art. 202 si 203 din OUG 34/2006 se constata ca oferta prezinta un pret neobisnuit de scazut in raport cu ceea ce urmeaza a fi furnizat, executat sau prestat.(2) Oferta este considerata neconforma in urmatoarele situatii: a) nu satisface cerintele caietului de sarcini;b) contine propuneri referitoare la clauzele contractuale care sunt in mod evident dezavantajoase pentru autoritatea contractanta;c)contine in cadrul propunerii financiare preturi care nu sunt rezultatul liberei concurente si care nu pot fi justificate.Ofertele care nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art.VI.11.5 sunt singurele oferte care pot fi considerate admisibile.c)(2) Oferta castigatoare se stabileste numai dintre ofertele admisibile si numai pe baza criteriului de atribuire precizat in invitatia de participare si in documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilOfertantul va prezenta bilanturile contabile la 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competenteIn situatia in care si ainregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedii indeplinrea obiectivului si prin raportarea la ultimii ani financiari incheiati.2011, 2010, 2009, Cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimi trei ani trebuie sa fie minim 300 000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariOfertantul trebuie sa fi realizat cel putin un contract de constructii civile panala data depunerii ofertelor.Se vor prezenta recomandari de la beneficiar/ copie paginicontract / proces verbal de receptie pentrulucrarileprezentate ca si experienta similara, in copie conform cu originalul., Informatii ref. La personalul/organismultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de aprticipare a fost obtinut de catre ofertant pt. pt. Asigurarea controlului calitatiiOfertantul trebuie sa prezinte responsabilul cu controlul calitatii de care dispune sau al carui angajament l-a obtinut in vederea asigurarii controlului calitatii.) Responsabilul cu controlul calitatii trebuie sa dovedeasca absolvirea cursului de management in domeniul calitatii, Informatii referitoare la studiile pregatirea profesionala si calificareapers. De conducere, precum si ale pers. Responsabile pt. Executia lucarilorDin personalul de specialitate trebuiesa faca parte cel putin: - manager de proiect cu atestat- inginer constructi civile industriale- inginer specialitatea instalator pt. constructii- responsabil tehnic pentru executia lucrarilor- sef santier executie cu experienta similara doveditaprin participarea la cel putin unj proiect asemantor.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului anexat, Declaratie ref. La efectivele medi anuale ale pers. Angajat si al cadre, lor de conducerein ultimii 3 ani, Declaratie referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele de cared ispune operatorul economic pt. Indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va trebui sa faca dovada modului de detinere proprietate sau chirie., Informatii privind partea de contract pe care opertatul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asociatii Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 14:35