Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de construire in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2 ? Cre


Detaliu pentru invitatia numarul 353114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. Medusa Hotel International S.R.L.
Numar invitatie: 353114/27.08.2013
Denumire contract: Lucrari de construire in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. Medusa Hotel International S.R.L.Cod fiscal: 6505878, Adresa: Sos Nordului nr. 24-26, et. 5, tronson II, camera 1, Bucuresti, Telefon: 004071333550, Fax: 0212326313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, sector 1, str. Jandarmeriei, nr. 14, parter, bl. B17, ap. 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 013896, telefon: +4 0740036603/ +4 0316205830, fax: +4 0316205831, persoana de contact: Adriana Dorobantu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, sector 1, str. Jandarmeriei, nr. 14, parter, bl. B17, ap. 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 013896.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (turism)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de construire in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie executarea lucrarilor de constructii-montaj pentru tamplarie exterioara cu usi glisante din aluminiu si geam termopan, scara metalica exterioara, scara metalica interioara cu trepte placate cu piatra, in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896. Lucrarile mai sus mentionate se vor utiliza in cadrul proiectului Complex de Agrement ?La Stejarii?, ale carui lucrari de constructie au fost atribuite in cadrul unei alte proceduri de licitatie restransa in anul 2011 (Anunt de participare nr. 120407/28.04.2011).Valoarea estimata fara TVA a contractului de lucrari este de 342.661, 45 lei. Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este 822, 39 lei, in procent de 0, 24% din valoarea estimata a contractului. Valoarea estimata totala, ce cuprinde si valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute, este de 343.483, 84 lei.
II.1.6) CPV: 45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 483.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CuantumulGarantieiDeParticipare(denumitaGPcareVaFiDepusaDeOfertant: 6853lei.Per.Valabilit.GP e90zileDeLaDataLimitaDePrimireAOfertelor(ofertaDenumitaOF.GPseConstituieInFav.AutoritatiiContractante(denumita AC)cfArt.86alin1dinHG925/2006prin: ViramentBancarSauInstr.DeGarantareEmis cf lg, De oSocBancaraSauDeAsig., InOrig., In CuantumulSiPtPer.Prev.InDoc.DeAtribuire(Formular03dinSect.III).PtConstit.GPprinViramentBancar: InContRO18BACX0000000324542011UnicreditTiriac?suc.GrigoreMoraCIF: RO6505878.Instr.DeGarantare: VaCuprindeSiPrev.Art.278^1, Alin.(1)Lit.a)si Alin(2)dinOUG34/2006, SiPrev.Art.87alin.(1), lit.a, b si c dinHG925/2005cuModifUlterioare;VaContineReferireExpresaSiLaPosibilit.AC saExecuteGPdaca: seRetrageOFinPer.Valabilit.Ei;dacaOFeStabilitaCastigatoare, darNuSeConstit.GarantiaDeBunaExecInPerValabilit.OFsi, oricum, nuMaiTarziuDe15zileDeLaSemnareaContr;desiOFeStabilitaCastigatoare, ofertantulRefuzaSaSemnezeContrInPerValabilit.OF;SumeleSolic.DeACinBazaArt.278^1Alin.(1)lit.a)SiAlin.(2)dinOUG34/2006, SeFormuleazaContestatieSiCNSCoRespingePeFond, ContestatorulRenuntaLaContestatie, maiPutinDacaRenutareaAfostRealizata icACaAdoptatMasurileDeRemediereNecesare, cfArt.256^3Alin(1)OUG34/2006.DovadaonstituiriiGPsePrezintaIn orig.CelTarziuLaDataSiOraStab.ptDeschidereaOF.ToateDoc.PrivindConstit.GP sePrezintaCaDoc.InsotitoareAleOF.OFneinsotiteDeGPconf.CerintelorDeMaiSusSeResping deAC.AC poateSolic.ExtindereaPer.Val.OF.dacaOfertantulExtindePer.Val.OF, per.val.GPvaFiPrelungitaCoresp.Echivalenta pt oGP depusa inEURseFaceCursulBNRdinDataAnt.Cu5zileDateiLimitaDeDepunereA OF.NOTA: OfertantulCuCalit.DeIMMbenef.DeReducerea cu50% a GP, cf art.16alin(2)Legea346/2004, Daca PrezintaAC, inOriginalSauCopieConf.CuOrig., odeclaratieTip(Formular02dinSect.III), pePropriaRaspundere, SemnataSiStampilataDeReprezent.SauLegal, privindIncadrareaInCateg.IMM, inFormaPrevazutaInAnexa1 Legea346/2004.InCazulUneiAsoc., TotiMembriiTrebuieSaFieIMM pt aBeneficiaDePrev.Legii346/2004
Garantie de buna executie
CuantumulGarantieiDeBunaExecutie(denumitaGE)este10%dinPretulContr, faraTVA.GEseConstituie: cfArt89Alin2 siArt90alin1sialin3dinHG925/2006;printr-unInstrumentDeGarantareEmis cfLegiiDeOSoc.BancaraOriDeAsig.siSeDepuneCelTarziuLaDataSemnariiContr, valabilaPanaLaDataIncheieriiPVRTL plus14zile(conf.Formular34dinSectiuneaIII)siPt30%dinCuantumulGEvalabilDeLaDataPVRTLPanalaExpirareaPer.de garantie(conf.Formularul35dinSectiuneaIII)sau PrinRetineriSuccesiveDinSumeleDatoratePtfacturiPartiale, conf.art.90Alin.3 dinHG925/2006.In acest caz, ContractantulAreObligatiaDeA deschideUnContLaDispozitiaAC, la oBancaAgreatadeAmbeleParti.SumaInitialaDepusaDeContractantInContulDeDisponibilAstfelDeschisNuTrebuieSaFie MaiMicaDe0, 5%dinPretulContr.ACvaRestituiGE astfel: 70% din valoarea garantiei, in 14 zile dela data incheierii PVRTL daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala. NOTA: Ofertantul-IMM benef de ReducereaCu50%a GE, cfArt16alin2dinLegea346/2004, sub ConditiaPrezentarii, AC, in origSauCopieConf.cuOrig., oDeclaratie?tip(Formular 02), pePropria Raspundere, SemnataSiStampilataDeReprez.LegalAlOfertantului, PrivindIncadrareaInAceastaCategorie, inFormaPrevazutaInAnexa1 laLegea346/2004.Pt asocieri, totiMembriiTrebuieSaFieIMM pt a BeneficiaDePrev.Legii346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie nr. 1: Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Documente care sustin indeplinirea cerintei: 1. Se va completa Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 06 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire).In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.2. Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica cu privire la neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 06 din Sectiunea III ? Formulare).Cazierul se va depune in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Documentul se va depune si de catre tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie nr. 2: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Documente care sustin indeplinirea cerintei: 1. Se va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formularul 07 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire).Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator pentru situatiile prevazute la lit. a), c^1) si d) de la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se admite exceptia prevazuta la art. 112 alin. (3) din O.G. nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv cazul certificatelor de atestare fiscala emise in primele 5 zile lucratoare ale lunii);3. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul/punctele de lucru/sediul implicat(e) in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Certificatele se depun in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul?.Cerinta obligatorie nr. 3: Demonstrarea calitatii de participant la proceduraDocumente care sustin indeplinirea cerintei: Se va completa Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 05din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire).Cerinta obligatorie nr. 4: ?Certificatul de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se va completa ?Certificat de participare cu oferta independenta? (Formularul 09din Sectiunea III ? Formulare)In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie nr. 5: Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 10 din Sectiunea III ? Formulare). In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Catalina Bobarnac / Anca Andra Ogneru ? AdministratorCatalina Bobarnac ?Expert Achizitii PubliceDoina Furnica ? Controlor Financiar, in calitate de reprezentant al SC AUDIT CONSULTING D.F. SRLCiprian Ionut Ungurianu ? responsabil tehnicIulian Petru Lupu ? inginer instalatii pentru constructiiMihnea Ioan Ureche ? manager proiectCostin Stoian ? inginer constructii civile.Mihai Nitescu - inginer instalatii pentru constructiiSe va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie nr. 6: Neincadrarea in situatia prevazuta laart. 14 din O.U.G. nr. 66/2011 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se va completa Declaratie privind neincadrarea in conflict de interese asa cum este definit la art. 14 din O.U.G. nr. 66/2011 (Formularul 11 din Sectiunea III-Formulare).Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Nota 2: In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Nota 3: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emitdocumente din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, Autoritatea Contractanta va accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (Formularul 08 din Sectiunea III-Formulare).Nota 4: Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat si bugetul local la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. Cerinta obligatorie nr. 1: Pentru persoane juridice/fizice romaneDovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor care sa ateste faptul ca respectivul operator economic are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatilor supuse procedurii de achizitie.Cerinta obligatorie nr. 2: Pentru persoane juridice/fizice straineDovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, precum si care sa ateste ca respectivul operator economic are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatilor supuse procedurii de achizitie. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente ale tarii respective.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea Autoritatii Contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Criterii de calificareCerinta obligatorie nr. 1: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie in valoare de minim: 685.320, 00 lei.Se vor prezenta: 1. Declaratie privind cifra de afaceri (Formularul 12 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire)2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul vizate si inregistrate de organele competente, pentru ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) - in copie ?conform cu originalul.?NOTA: In conditiile respectarii prevederilor art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, operatorii economiciau dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care Autoritatea Contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: ANUL 2010: curs eur 4.2099;anul 2011: curs eur 4.2379; anul 2012: curs eur 4.4560.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei.In cazul unei asocieri, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm (Formularul 31 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire) al persoanei respective potrivit art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006., ,Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Criterii de calificareCerinta obligatorie nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare lucrarii ce face obiectul procedurii, in valoare de cel putin 342.659, 00 lei fara TVA. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult 3 contracte executate in ultimii 5 ani a caror valoare cumulata este egala sau mai mare de 342.659, 00 lei (la care ofertantul a avut calitatea de contractant, asociat sau subcontractant).Se vor prezenta: 1. Detalii privind lucrarile similare obiectului procedurii executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte indeplinirea criteriului de calificare ? Formularele 14 si 15 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire.2. Documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate in cadrul criteriului de calificare: certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar/procese verbale de receptie partiala, la terminarea lucrarilor sau finala. Respectivele certificari/procese verbale de receptie vor indica obiectul contractului ? lucrarile executate, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea contractului/partilor din contract similare cu obiectul procedurii, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele care demonstreaza experienta similara vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare doar lucrarile executate in perioada solicitata.Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea un angajament ferm (Formularul 32 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire) al persoanei respective potrivit art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006., Cerinta obligatorie nr. 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Expert cheie 1: Lider de contract (Manager proiect). Liderul de contract are responsabilitatea administrarii si coordonarii desfasurarii intregului contract, lucrand direct cu ceilalti experti si experti cheie din contract, si cu personalul din partea achizitorului si va indeplini urmatoarele cerinte: - sa aiba studii superioare;
- cunostinte bune de limba romana si/sau engleza;
- minim 5 ani (cinci ani) experienta profesionala generala in domeniul studiilor;
- minim 3 ani (trei ani) experienta profesionala specifica cu atributii de Coordonator de Proiect/Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect.2. Expert cheie 2: Specialist RTE, care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - responsabil tehnic cu executia, atestat MLPAT pentru domeniul I, constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere potrivit art. 14 din Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, art. 1 din HG 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, art. 4 IV lit. d) din HG 1/2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice cu modificarile si completarile ulterioare, art. 9 alin. 1 din Reglementarea tehnica aprobata prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuinteinr. 777/2003.3.Expert cheie 3: Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in domeniul constructiilorVa indeplini urmatoarele cerinte: - absolvent de studii superioare in domeniul constructiilor;
- minim 5 ani (cinci ani) experienta profesionala generala in domeniul constructiilor;
- minim 3 ani (trei ani) experienta profesionala specifica cu atributii de responsabil asigurarea calitatii/responsabil control calitate/responsabil tehnic cu calitatea.Expert cheie 4: Responsabil in materie de Securitate si sanatate in munca cu formare specifica in materie de securitate si sanatate conform Legii 319/2006 si HG 1425/2006 cu modificarile si completarile ulterioareVa indeplini urmatoarele cerinte: - absolvent de studii superioare in domeniul constructiilor;
- minim 5 ani (cinci ani) experienta profesionala generala in domeniul constructiilor;
- participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii, Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la personal, astfel: a) o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei sale in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Se va completa Formularul 18 din Sectiunea III ? Formulare.b) lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului, cu descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei si angajamentul inlocuirii in cazul indisponibilitatii cu persoane care indeplinesc cerintele de calificare minimale solicitate pentru resursele umane respective. Se vor completa Formularul 19 si Formularul 22 din Sectiunea III - Formulare; in cazul unei asocieri, lista personalului responsabil va fi prezentata pentru toti membrii asocierii intr-un singur formular si va fi semnata de liderul asocierii.c) curriculum vitae pentru personalul responsabil descris la punctul b). Se va completa Formularul 20 din Sectiunea III ? Formulare, pentru fiecare membru al personalului responsabil; CV-ul va respecta Formularul 20 din Sectiunea III ? Formulare si va cuprinde descrierea detaliata a proiectelor/lucrarilor la care a participat persoana si activitatile desfasurate de aceasta, astfel incat sa se poata efectua o evaluare corespunzatoare a experientei. CV-ul va fi insotit de documente suport relevante.d) copii ?conform cu originalul? contracte de munca sau contracte de prestari servicii/contracte de colaborare pentru personalul responsabil;e) Declaratie de disponibilitate semnata in original ? Formular nr. 21 din Sectiunea III ? Formulare -pentru fiecare membru al personalului responsabil, in cazul in care nu este angajat cu norma intreaga sau este angajat pe perioada determinata la operatorul economic., De asemenea, ofertantul va prezenta: 1. Pentru expert cheie 1: Lider de contract (Manager proiect) - se vor anexa documente suport astfel:
- diploma de absolvire a studiilor superioare (copie legalizata sau ?conform cu originalul?);
- actul de identitate (copie ?conform cu orginalul?);
- carte de munca/contract individual de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii/ fisa de post/copie de pe Revisal din care sa reiasa perioadele mentionate in CV (copie ?conform cu originalul?) sau, dupa caz, o declaratie notariala in acest sens.2. Pentru expert cheie 2: Specialist RTE ? se vor anexa documente suport astfel:
- certificatul de atestare MLPAT, in termen de valabilitate (copie legalizata sau ?conform cu originalul?);
- actul de identitate (copie ?conform cu orginalul?).3. Pentru expertii cheie 3: Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in domeniul constructiilor - se vor anexa documente suport astfel:
- diploma de absolvire a studiilorsuperioare in domeniu constructii (copie legalizata sau ?conform cu originalul?);
- decizia de numire in functie (copie ?conform cu orginalul?);
- carte de munca/contract individual de munca/contract de colaborare/contracte de prestari servicii fisa de post/copie de pe Revisal din care sa reiasa perioadele mentionate in CV (copie ?conform cu originalul?) sau, dupa caz, o declaratie notariala in acest sens;
- actul de identitate (copie ?conform cu orginalul?).4. Pentru expert cheie 4: Responsabil in materie de Securitate si sanatate in munca - se vor anexa documente suport astfel:
- diploma de absolvire a studiilor superioare in domeniu constructiilor (copie legalizata sau ?conform cu originalul?);
- carte de munca/contract individual de munca/contract de colaborare/ contract de prestari servicii fisa de post/copie de pe Revisal din care sa reiasa perioadele mentionate in CV (copie ?conform cu originalul?) sau, dupa caz, o declaratie notariala in acest sens.
- documente din care sa reiasa formarea specifica de responsabil in materie de securitate si sanatate, copie ?conform cu originalul?);
- actul de identitate (copie ?conform cu orginalul?)., In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea un angajament ferm (Formularul 32 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire) al persoanei respective potrivit art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006., Cerinta obligatorie nr. 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/leasing/cu contract de inchiriere/comodat sau alte forme de punere la dispozitie, a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa asigure cel putin urmatoarea dotare minima: - 2 nacele inaltime maxima de lucru 15m
- 1 automacara/macara inaltime maxima de lucru 20m
- 1 mijloc de incarcare-descarcaresi transport in cadrul santierului de la locul de depozitate la locul de punere in opera.Se va completa Formularul nr. 36 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor depune documente care sa demonstreze faptul ca echipamentele necesare se afla la dispozitia ofertantului. Documentele care atesta punerea la dispozitie (dotare proprie/inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie etc. a echipamentelor tehnice) vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea un angajament ferm (Formularul nr. 32 si Formularul nr. 36 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire) al persoanei respective potrivit art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006., ,, Informatii privind subcontractantii.In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se vor completa Formularele nr. 23 si 24 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire - Acord de subcontractare si Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Informatii privind asociatiiSe vor completa Formularul 16 si Fomularul 17 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire., , Cerinta obligatorie nr. 1: Se vor prezenta in copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul? certificate care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul unei asocieri, standardele de calitate se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta obligatorie nr. 2: Se vor prezenta in copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul? certificate care sa ateste implementarea standardului de management al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul unei asocieri, standardele de asigurare a managementului mediului se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
termen de executie
35
Descriere: componenta tehnica
termen de garantie
15
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer