Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de construire Sala Sport la Scoala gimnaziala nr. 181


Detaliu pentru invitatia numarul 347597
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Numar invitatie: 347597/29.05.2013
Denumire contract: Lucrari de construire Sala Sport la Scoala gimnaziala nr. 181
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1Cod fiscal: 26363506, Adresa: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193251, Fax: +40 0213193252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014820, telefon: +40 0213193251, fax: +40 0213193252, persoana de contact: Mihail Dragos Badea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AUIPUSP - Sector 1, Bdul. Poligrafiei nr. 4, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare unitati de invatamant si unitati sanitare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de construire Sala Sport la Scoala gimnaziala nr. 181
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de investitii constand in: Lucrari de constructii si Lucrari de instalatii, conform caietului de sarcini.Valoarea estimata 4.899.094 lei fara TVA, din care Cheltuieli diverse si neprevazute 455.535.16 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 899, 094 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 88.870 lei. Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, calculat la valoare estimata a contractului fara cheltuieli ?diverse si neprevazute?, respectiv 8.004, 35 lei. Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 925/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau - ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P. RO20 TREZ 7015 006X XX01 0653, deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. Garantia de participare se constituie in lei sau intr-o moneda liber convertibila, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Acest formular va fi completat si de catre tertul sustinator si de catre subcontractant, in cazul in care acestia exista. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu rol de decizie, implicate in procedura de atribuire sunt: VLAD ROSCA, MIHAIL DRAGOS BADEA, VARLAN FLORICA, MARY JANNE IORDACHE, DINU RELI, MANEA IONUT, IONELA RABOJ, ANGELESCU TEODORA, PARVU SORIN, MARIN FANEL, HOARTA GHEORGHE, IOANA TUDOR, DANA MONICA ILINCA, LICOIU FLORINA IUSTINA, STELUTA NICULAE, GABRIELA NICULAE, LAUR MARIAN MERTEA, SOFIA GAVRILESCU, ROXANA SISU, SILVIA IORDAN, EMIL MATEI, IULIANA CONSTANTINESCU, Dumitru Marian.Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata. ).Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.NOTA - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata, cu respectarea cerintelor referitoare doar la lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG nr.34/2006Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei?in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.Atestat tip B emis de ANRE pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune de 0, 4 kV, in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis conform Legii nr. 13/2007 si Ordinului ANRE nr. 24/2007Prezentarea documentului de atestare de catre Centrul National pentru securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis conform Legii nr. 307/2006 si Ordinului MAI nr. 87/2010.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala, calculata ca medie pentru ultimii trei ani financiari, valoarea minima impusa este de 8.887.100 Lei, Bilantul contabil intocmit pentru ultimele trei exercitii financiare anuale incheiate, vizate si inregistrate de organele competente, in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal calificat minim necesar: - 1 manager proiect ? absolvent studii superioare, certificat profesional privind calitatea de manager proiect;
- 1 sef santier ? inginer constructor vechime 3 ani;
- 1 RTE atestat MLPAT;
- 1 CQ;
- 1 inginer instalatii sanitare;
- 1 inginer instalatii termo-ventilatii;
- 1 inginer instalatii electrice;
- 1 inginer sisteme de securitate/ tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu- 1 specialist SSM;
- personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului conform cerintelor din caietul de sarcini, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini minim 1 buldoexcavator (sau 1 excavator si 1 buldozer), minim 2 Basculante, minim 1 Aparat de sudat PEHD, minim 1 Pompa turnare beton, minim 1 Echipament vibrare beton, schela autoridicatoare sau fixa ? minim 1000 mp, minim 1 automacara, minim 1 remorcher + trailer auto, laborator de incercari (betoane si metal), minim 1 convertizor sudura., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1(un) contract sau maxim 3 (trei) contracte asemanatoare ca natura si complexitate cu obiectul contractului, in valoare cumulata de minim 4.443.500 lei. Se vor prezenta certificari de buna executie care sa indice beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul minim impus., Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani Standarde de protectia mediului Copie certificat ISO 14001/2005 sau echivalent in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Standardele de asigurarea calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
10
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer