Achizitie publica - Lucrari de construire sediu de Ocol Silvic Soveja
Detaliu pentru invitatia numarul 351946
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351946/05.08.2013
Denumire contract: Lucrari de construire sediu de Ocol Silvic Soveja
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FOCSANI , STR.L.BALANUTA , NR.17 , DIRECTIA SILVICA VRANCEA - SECRETARIAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FOCSANI , Str. Leopoldina Balanuta , nr. 17 , Dirctia Silvica Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de construire sediu de Ocol Silvic Soveja
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construire sediu de ocol silvic Soveja conform specificatiilor din caietul de sarcini.Valoarea estimata totala a contractului - Construire sediu ocol Soveja - in suma de 951.823 lei fara TVA este formata din: - valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de 862.276 lei fara TVAsi- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute ( 10, 4 %), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general :89.547, 0 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 951, 823 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 11.500 lei - perioada de valabilitate a garantiei :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata (cont RO 63RZBR 0000060000179582 Raiffeisen Bank Focsani).Dovada achitarii garantiei de participare va fi la vedere , atasata la scrisoarea de inaintare .Pentru o garantie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantieide buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari , fara TVA . Forma de constituire a garantiei de buna executie : garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.Daca partile convin , garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante , la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competet in administrarea acestuia.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentare formular , ,Cifra medie de afaceri".Pentru a indeplini aceasta cerinta ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de minim 1.293.414 lei.Indeplinirea acestei cerinte va oferi AC o garantie ca ofertantii sunt in masura sa indeplineasca cotractul in bune conditii.Cifra de afaceri este egala cu 1, 5 ori valoarea estimata a contractului(fara cheltuieli diverse si neprevazute) si respecta prevederile art.9 din HG 925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prezentare formular , ,Lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani".Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 776.048 lei, reprezentand de 0, 9 ori valoarea estimata a contractului( fara cheltuieli diverse si neprevazute). Pentru contractul care care sustine indeplinirea acestei cerinte se va completa formularul , ,Fisa de infiormatii privind experienta similara". Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificari de buna executie conf.art.188, alin.3, lit.a din OUG 34/2006.2.Prezentare formular , ,Declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari".Neasigurarea necesarului de utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime conform solicitarilor din caietul de sarcini conduce la descalificarea automata a operatorului economic.3.Prezentare formular , ,Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului".4.Prezentare diploma de inginer/ subinginer in domeniul constrctii pentru persoana desemnata sef de santier.5.Prezentare CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului .6.Prezentare atestat MLTPL valabil la data limita de depunere a ofertelor(in domeniul lucarilor de constructii civile)si legitimatia vizata la zi al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de / angajamentului de participare.7.Prezentare formular, ,Declaratie privind efectivele medie anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ". 1.Standare de asigurare a calitatii- prezentare certificate emise de organisme competente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitatii sau echivalente.Se accepta si ofertantii care fac dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea. 2. Standarde de asigurare a Sistemului de Management de Mediu sau echivalent. Se accepta si ofertantii care fac dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 12:26