Achizitie publica - Lucrari de construire sediu de Ocol Silvic Vintila Voda
Detaliu pentru invitatia numarul 344875
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344875/08.04.2013
Denumire contract: Lucrari de construire sediu de Ocol Silvic Vintila Voda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de construire sediu de Ocol Silvic Vintila Voda
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construire sediu de Ocol Silvic Vintila Voda conform specificatiilor din caietul de sarcini.Valoare estimata a lucrarilor este de 625.704 lei din care, cheltuieli diverse si neprevazute 55.618 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 625, 704 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 10262, 00 lei - Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire a garantiei de participare: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata (cont RO47 RZBR 0000 0600 0386 9944 ? Raiffeisen Bank Buzau) sau numerar. Dovada achitarii garantiei de participare, va fi postata pe SEAP (scanata) pana la data limita pt.depunerea ofertelor. Avand in vedere ca nu se poate solicita ca garantia de participare constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sa fie semnata cu semnatura electronica a bancii/societatii de asigurari emitente, aceasta se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata (scanata) si in SEAP; Pentru o garantie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA ; - Forma de constituire a garantiei de buna executie: garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Contul Directiei Silvice Buzau RO 47 RZBR 0000 0600 0386 9944, deschis la Raiffeisen Bank Buzau. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentare formular ?Cifra medie de afaceri?. Pentru a indeplini aceasta cerinta ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani de minim 855.129, 00 lei. Indeplinirea acestei cerinte va oferi autorita?ii contractante o garantie ca ofertantii sunt in masura sa indeplineasca contractul in bune conditii. Cifra de afaceri este egala cu 1, 5 ori valoarea contractului si respecta prevederile art. 9 din H.G. nr. 925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prezentare formular ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani?. Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 513077, 00 lei, reprezentand de 0, 9 ori valoarea estimata a contractului. Pentru contractul care sus?ine indeplinirea acestei cerin?e se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificari de buna executie conform art. 188, alin (3), lit a, din OUG 34/2006. 2.Prezentare formular ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?. Neasigurarea necesarului de utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime conform solicitarilor din caietul de sarcini conduce la descalificarea automata a operatorului economic.3.Prezentare formular ?Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului?.4.Prezentare Diploma de inginer/subinginer in domeniul construc?ii pentru persoana desemnata ?ef ?antier.5.Prezentare CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.6.Prezentare Atestat MLTPL ? valabil la data deschiderii ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii civile) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare7.Prezentare formular ?Declaratie privind efectivele medie anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?. 1. Standarde de asigurare a calitatii ? prezentare certificate emise de organisme competente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitatii sau echivalente. Se accepta si ofertantii care fac dovada ca rapotul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.2. Standarde de asigurare a Sistemul de Management de Mediu ? prezentare certificate emise de organisme competente care atesta respectarea standardului ISO 14001 de asigurare a Sistemul de Management de Mediu sau echivalent. Se accepta si ofertantii care fac dovada ca rapotul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 09:45