Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE IN COMUNA LETCANI, JUDETUL IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 350313
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LETCANI
Numar invitatie: 350313/12.07.2013
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE IN COMUNA LETCANI, JUDETUL IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LETCANICod fiscal: 4540488, Adresa: COMUNA LETCANI, JUDETUL IASI, Letcani, Telefon: +40 0232296770, Fax: +40 0232296900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Letcani, Sat Letcani, Comuna Letcani, judetul Iasi, Letcani, Romania, cod postal: 707280, telefon: +40 232296770, +40 232296900, fax: +40 232296900.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Letcani, Sat Letcani, Comuna Letcani, judetul Iasi, Romania, cod postal 707280, telefon: +40 232296770, +40 232296900, fax: +40 232296900.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE IN COMUNA LETCANI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construire sediu primarie, sat Letcani, comuna Letcani, judetul Iasi .Valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de = 2.000.000 lei, fara TVA din care : -valoarea estimata pentru executia lucrarilor de constructii = 2.000.000 lei fara TVA ;
-valoarea lucrarilor diverse si neprevazute = 0 lei .Suma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul constructii si instalatii este de 2.000.000 lei faraTVA, NU EXISTA CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE LA ACEASTA INVESTITIE .
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 40.000 lei.Perioada de valabilitate este de min. 120 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire agarantiei de participare: 1.Instrument de garantare irevocabil emis, de o soc. bancara sau o societate de asigurari;2.Ordin de plata in contul RO51TREZ4065006XXX013738, deschis la Trez. Mun. Iasi, cu viza bancii.Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate(F12).Daca prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 7 zile de la semnarii contr. de parti;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
-in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, A.C.va retine contestatorului din garantie suma de 5780 lei conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006.Cuantumul garantiei de participare a fost calculata raportat la valoarea estimata a contractului de achizitie publica calculat la 2.000.000, 00 lei.Conf. legii 346/2004-IMM-uril vor beneficia de reducerea cu 50% a garantiei pe baza de doc. justificative. In cazul ofertantilor care se asociaza, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre op.ec. asociati. Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare, sunt respinse la deschidere ca inacceptabile.Atragem atentia ofertantilor si asupra art.46 din OUG nr.34/2006 modificata prin Legea nr.279/2011.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca a.c. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executieconf. Art.89 si 90 alin (1)-(3) din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelorprevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care ofertaeste depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.- Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, (Formularul 1) aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta cazierul fiscal al operatorului economic.Cerinta 2. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG.34/2006 ? (Formularul 2)Cu precizarea dispozitiilor art. 181 OUG nr. 34/2006 : ?Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.?Ofertantul va prezenta: -Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau graficul de esalonare a datoriilor aprobate de catre ANAF, (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Deasemenea, acolo unde este cazul, tertul sustinator va trebui sa mentioneze ca nu se afla in situatiile prevazute de art.181 lit.a, lit.c ^1 si lit.d.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice document edificator pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractante si eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale, sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica. Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 3.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3Cu precizarea dispozitiilor art. 41 din OUG nr. 34/2006: ?Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.?ART. 44 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.?ART. 46 din OUG nr. 34/2006: (1) Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. (Litera c) a alin. (1) al art. 46 a fost introdusa de pct. 11 al art. unic din LEGEA nr. 279 din 7 decembrie 2011, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 872 din 9 decembrie 2011 ).Cerinta 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006- Formularul 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii (Formularul nr. 4) comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Letcani, dupa cum urmeaza: Persoanele cu functii de conducere sunt: Primar: Stelian Turcu , Viceprimar: Ion Notingar , Secretar: Vali-Claudia Irimita , Contabil: Ana Dram , Administrator public: Petru Haraga si Membrii Consiliului Local : ...Bejenaru Marinela, Bors Emil, Bors Ionel Cristian, Carp Mihail Sebastian, Florica Constantin, Hanganu Vasile, Harasim Elena, Isuratelu Alexandru, Irimita Pompil, Mihai Petru, Mihalache Oana Gabriela, Notingar Ion, Tarita Marcel, Toptea Vasile, Ursache Ovidiu.Cerinta 5. Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul 5 - conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea Persoane juridice / fizice romane? Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si sa fie autorizat in acest sens.-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al operatorului economic.Ofertantul isi asuma raspunderea pentru Informatiile din certificatul constatator care trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).In cazul persoanelor fizice autorizate se vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competent acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fost prezentat in copie simpla.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit sifaptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului.Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Se va prezenta Certificatul de Rezidenta Fiscala (in vederea evitarii dublei impuneri) sau prezentarea unei declaratii valabile pentru anul calendaristic in curs.Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. ? Formularul 6- Media cifrei de afaceri globale ale ofertantului pe ultimii 3 ani, trebuie safie mai mare sau egala de suma de 4.000.000 lei ;Se vor prezenta in acest sens: - Informatii generale aferente ultimilor 3 ani;
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala(vizate si inregistrate de organele competente;Ofertantul va prezenta Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiareprivind media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, (2010, 2011, 2012) care trebuie sa fie mai mare sau egala cu 4.000.000, 00 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Ofert. nerezidenti vor prez.traduceri autorizate si legalizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cuprevederile din OUG 34/2006, art. 190 alin (1)., Experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 luni) un contract de lucrari de constructii similare de cel putin aceiasi valoare (2.000.000 lei fara TVA) sau prin cumularea a cel mult 3 contracte similare ? avand ca obiect lucrari similare de constructie cladire noua .Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniul si ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 2.000.000 lei exclusiv T.V.A., insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Lista va fi insotita , conform HG 509/2011, de cel putin un document(contract/process verbal de receptie intocmit conform art.7 din HGnr.273/1 994 actualizata, document sau certificat constatator conform art.97 indice 1 din HG nr.925/2006, recomandare, etc).Documentul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnatede o autoritate sau de clientul beneficiar.Operatorii nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite detraducerea legalizata a acestora in limba romana. Valabilitatea documentelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind dotarile specifice ? O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau ca dispun de toate utilajele, instalatiile si echipamenteletehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Pornind de la specificul lucrarilor care trebuie executate conform proiectuluiTehnic (lucrari de terasamente, amenajare exterioara), autoritatea contractantasolicita ca ofertantul sa faca dovada utilajelor necesare in vederea executariiLucrarilor, precum si a modului de detinere, in concordanta cu extrasele deore de functionare utilaje care au fost atasate la caietul de sarcini : -buldoexcavator ? 1 bucata-cilindru compactor? 1 bucata-buldozer pe senile ? 1 bucata-incarcator frontal pe pneuri ? 1 bucata-automacara? 1 bucataModalitatea de indeplinire se va face prin unul din urmatoarele moduri: copii acte proprietate, leasing, sau copii dupacontracte, conventii, precontracte, angajamente de inchiriere, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii referitoare la resursele umane ? Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specilaitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal necesar pentru indeplinirea in bune conditii a obligatiilor contractuale :1.RTE in domeniul specific categoriilor de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri;2. Sef punct lucru ? inginer constructor cu cel putin 3 ani vechime;3. Responsabil cu asigurarea calitatii;4. Coordonatorul SSM.5. Lista continand numele si calificarea muncitorilor propusi.Nu se accepta propunerea ca unele persoane de specialitate sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.In vederea demonstrarii conformitatii cu cerintele impuse, ofertantii vor prezenta documente suport, cum ar fi : - dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si personalul de specialitate, angajamente de participare , astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul / experienta intregului personal propus;
- diplome privind scolarizarea, specializare personalului;In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare din acestia se va completa de catre titular si se va semna si o Declaratie de disponibilitate. Personalul indicat in coloana alaturata a fost stabilit la un nivel minim, ofertantii avand obligatia de a-si suplimenta echipa incorelare cu propunerea tehnica prezentata pentru executia lucrarilor, astfel incat sa rezulte fezabilitatea/sustenabilitatea acestora.Se vor prezenta si Cv-urile personalului de specialitate, semnate de titular si datate , angajamente de participare dupa caz.Pentru responsabilul cu calitatea se accepta o decizie de numire din partea conducerii societatii.Valabilitatea certificatelor /atestatelor/autorizatiilor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractant si specializarea acestora. Resursele mat si uman alesubcontr declarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare incontract.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propus, precum si acordul acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale.Se solicita prezentarea Declaratiei privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontract si specializarea acestora valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind asociereaOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participamai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va legalizaasocierea iar contractul de asociere legalizat va fi prezentatBeneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit si se obliga sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Operatorul economictrebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul echivalent de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalentde catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara ., Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinereaunui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer