Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de construire sistem centralizat de alimentare cu apa


Detaliu pentru invitatia numarul 329690
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ARONEANU (Consiliul Local al Comunei Aroneanu jud Iasi)
Numar invitatie: 329690/18.06.2012
Denumire contract: Lucrari de construire sistem centralizat de alimentare cu apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ARONEANU (Consiliul Local al Comunei Aroneanu jud Iasi)Cod fiscal: 4540038, Adresa: sat Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi, Aroneanu, Telefon: 074/8412787, Fax: 0232299255
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi, Aroneanu, Romania, cod postal: 707020, telefon: +4 0232299255, fax: +4 0232299255, persoana de contact: Ana Simona Ivan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Aroneanu, Comuna Aroneanu, judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de construire sistem centralizat de alimentare cu apa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construire sistem centralizat de alimentare cu apa potabila in sat Rediu aldei , comuna Aroneanu, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 101, 112.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 62.000 Lei , Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50%din cunatumul precizat.Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react.ContulRO94TREZ4065006XXX017232 deschis la Trezoreria municipiului Iasi, cod fiscal 4540038.Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului , o suma stabilita procentuala asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. 2. Modul de constituire a garantie de buna executie conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006- formular model nr.18. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Iasi un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr. 1045 din 2011. 3. Perioada de garantie a lucrarii este de minimum 36 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor pana la receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 01 din Sectiunea _ Formulare;cazier judiciar si fiscal in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare ? Formular nr. 02 din Sectiunea _Formulare.Ofertantul va prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAPnr. 509/2011);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011);Nota bene: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in careofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Declaratie privind calitatea de participant.Ofertantul va completa Declaratia privind calitatea de participant? Formular nr. 03 din Sectiunea _ Formulare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind 1 dinO.U.G. 34 din 2006aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 03 B - din Sectiunea _ Formulare Persoanelece detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Primar, Benoni Moruzi, Viceprimar, Zlavog Paul, Secretar, Mancas Gabriel, Contabila, Nicuta Sorina.Consilier, Barlecu Neculai ;Consilier, Rotariu Rodica Daniela ;Consilier, Bran Petru ;Consilier, Henea Cristian. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Regelementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular 03 A - din Sectiunea _ Formulare Persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN dincertificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fostprezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straine.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc formade inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire1. Ofertantul va prezenta Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare, in original Formularul nr. 05 - din Sectiunea _ Formulare.Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 6.000.000 lei fara TVA .Operatorii economici infiintati dupa anul 2008 vor calcula cifra medie de afaceri prin raportarea la perioada de activitate de la infiintare . Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro. Curs mediu anualavut in vedere pentru calculul echivalentei leu/ euro este raportat la cursul BNRsi este de: 2008- 1 euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei;In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr, Bilanturi contabile sau extrase de bilant pentru anii 2009-2011 vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, in copie certificata ?Conform cu originalul.?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala .Modalitatea de indeplinire1. Ofertantul va prezenta O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Formularul nr. 07 - din Sectiunea _ Formulare.Ofertantul va prezenta: 1. prezentarea cel putin a unui contract similar maxim 3 contracteinsotit/e de porces/e-verbal/e de receptie, recomandare/i care sa confirmeexecutia de lucrari si a carui valoare sa fie cel putin egala cu3.000.000 leiIn cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stamp, Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va completa Formular 07 B - Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior informatii suplimentare cu privire la existenta utilajelor si starea tehnica a acestora in baza art 11 al 3 din HG 925/2006, Informatii privind personalul.Modalitatea de indeplinire1. Ofertantul va completa O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.2. Se solicita: Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului. Operatorii economici vor nominaliza echipa responsabila de ducerea la indeplinire a proiectului, cu responsabilitatile fiecaruia, insotita de CV-uri si declaratii de disponibilitate. Se anexeaza copii dupa diplome de studii si atestate. Personalul propus trebuie sa aiba experienta in prestarea de servicii similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie. CV ?urile vor purta numele in clar si semnatura in original. Personalul trebuie sa fie angajat al operatorului economic sau colaborator., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economicintentioneaza sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la careparticipa mai multi operatori economici, va semna o declaratieprin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va legaliza asocierea iar contractul de asocierelegalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderulasociatiei este imputernicit si se obliga sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze deasemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligatisa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata acontractului. (Formularul nr. 12). Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica/le va aplica in timpul indeplinirii contractului.Ofertantul va prezenta un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu, conform cu cerintele din standardul ISO 14001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al mediului. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila operatorului economic, . Ofertantul va prezenta un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer