Achizitie publica - LUCRARI DE CONTORIZARE INDIVIDUALA A APEI POTABILE PENTRU APARTAMENTE DIN BLOCURI IN ORASUL NEGRESTI-OAS, JUDETUL SATU MARE
Detaliu pentru invitatia numarul 349672
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349672/01.07.2013
Denumire contract: LUCRARI DE CONTORIZARE INDIVIDUALA A APEI POTABILE PENTRU APARTAMENTE DIN BLOCURIIN ORASUL NEGRESTI-OAS, JUDETUL SATU MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPASERV SATU MARE S.A.Cod fiscal: RO16844952, Adresa: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Telefon: +40 261706058, Fax: +40 261721056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Romania, cod postal: 440210, telefon: +40 261706058, fax: +40 261721056, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONTORIZARE INDIVIDUALA A APEI POTABILE PENTRU APARTAMENTE DIN BLOCURIIN ORASUL NEGRESTI-OAS, JUDETUL SATU MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si lucrari executie de contorizare a apei potabile pentru 401 apartamente din blocuri dinorasul Negresti-Oas, indicate in Anexa 1 la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP = 2.700 lei. GP se va constitui in RON. Ea trebuie sa fie irevocabila. Echivalenta pt GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 3 zile. Per de valabilitate a GP: 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabilita pt deschid ofertelor. GP se va constitui cu : a) Virament bancar, sau printr-un instrum de garantare emis de o societ bancara, ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. GP treb sa fie irevocabila. b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. C) Numerar la caseria autoritatii contractante.In cazul unei asocieri Instrumentul de garantare va fi emis de catre unul din membrii asocierii in numele asocierii. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM si doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cuantumului GP, va prezenta o Declaratie din care sa rezulte ca se incadreaza in categ IMM (modelul de Declaratie se gaseste in Anexa 1 la Legea 346/2004). In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi oper economici, reducerea se aplica daca fiecare din membrii asocierii se incadreaza in mod individual in categoria IMM. In cazul in care GP se va constitui printr-un instrum de garantare, acesta se va completa in conf cu modelul de Scrisoare de garantie - Formularul nr. 1. Contul in care se poate depune garantia de participare: Cod IBAN: RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare.In conformitate cu prevederile art.278^1, alin.(1), lit.a) si alin (2) din OUG 34/2006 in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant, AC va retine din GP in raport cu valoarea estimata a contractului de achizitie publica suma de 1.390 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie se va constitui in RON. Se va depune in original. Modul de constituire a garantiei de buna executie : In conformitate cu art.90, alin.(1) din HG nr.925/2006, garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata de prestare a contractului.Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.2 din sectiunea III Formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene - pentru ofertant, valabil la data limita de depunere a ofertelorIn cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 9001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Mod de indeplinireCertificatul SR EN ISO 9001 saudocumentul echivalent se va depune in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata in limba romana, daca este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2013 02:10