Achizitie publica - Lucrari de Corectarea Torentilor Valea Rusetu din zona Pietrosita, obiect I
Detaliu pentru invitatia numarul 357014
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357014/20.01.2014
Denumire contract: Lucrari de Corectarea TorentilorValea Rusetu din zona Pietrosita, obiect I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de Corectarea TorentilorValea Rusetu din zona Pietrosita, obiect I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Corectarea TorentilorValea Rusetu din zona Pietrosita, obiect I. Valoarea estimata a contractului este 813524 lei, formata din C+M. Diverse si neprevazute =0.
II.1.6) CPV: 45247200-2 - Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 813, 524 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
16270 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (RO1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:4593, 53 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofert. va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Mod de constituire: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin 1 din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta insotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -prezentare ?Cifra medie de afaceri?. Pentru a indeplini aceasta cerinta ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani de cel putin 1.220.286 lei. Indeplinirea acestei cerinte va oferi autoritatii contractante o garantie ca ofertantii sunt in masura sa indeplineasca contractul in bune conditii. Cifra de afaceri este egala cu 1, 5 ori valoarea contractului si respecta prevederile art. 9 din H.G. nr. 925/2006. 1. Se va completa cifra medie de afaceri in formularul: Informatii general. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2011, 2012 si 2013 atat in lei cat si in valuta. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE: 2010, 2011, 2012. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta, -ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii in suma de 135.587, 00 lei pentru primele 2 luni de executie ale contractului. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Documente obligatorii: - Scrisoare din partea bancilor care detin acces la finantare, in suma de minim 135.587, 00 lei pentru o perioada de 2 luni (dupa 30 de zile se intocmeste situatia de lucrari, iar 30 de zile sunt necesare platii efective- 2 luni ? independenta financiara).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani?. Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 569.467 lei, reprezentand de 0, 7 ori valoarea estimata a contractului. Pentru indeplinirea acestei cerite se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Fisa de informatii privind experienta similara va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau un client beneficiar.Pentru evaluarea unitara, se va aplica cursul mediu de referinta leu-valuta al BNR pentru fiecare an in parte., -prezentare formular ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?. Neasigurarea necesarului de utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime conform formularului C8: motocompresor aer mobil joasa presiune, ciocan pneumatic, autopompa hidraulica de beton, excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator), autogreder, buldozer pe senile, betoniera cu cadere libera, vibrator de interior actionat electric, malaxor pentru mortar, compactor autopropulsat, compactor static autopropulsat, masina automata de taiat otel beton, stanta electrica de taiat otel beton, masina de fasonat otel beton, motopompa, motopompa de apa monoetaj de joasa presiune montata pe tractor, autocisterna, tractor pe pneuri, troliu electric, automacara - conduce la descalificarea automata a operatorului economic., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii. Documente obligatorii: Se va prezenta atestate/legitimatii/decizii de numire ale persoanelor care vor raspunde de controlul calitatii lucrarilor ., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Documente obligatorii: i. Se va prezenta completat formularul Declaratie privind personalul implicat in derularea contracului ii. Se va prezenta Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii pentru persoana desemnata ca sef santieriv. Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane) v. Se va prezenta atestatul MLTPL ? valabil la data limita de depunere a ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii hidrotehnice) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare), Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani subcontractantilor Standarde de asigurare a calitatii Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: perioada de timp, exprimata in luni, cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propia cheltuiala, defectele calitative aparute din vina sa
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 10:21