Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de curatare, amenajare si reabilitare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2012?


Detaliu pentru invitatia numarul 321039
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Numar invitatie: 321039/06.03.2012
Denumire contract: ?Lucrari de curatare, amenajare si reabilitare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2012?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: 0241673036, Fax: 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 241673036, fax: +40 241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de curatare, amenajare si reabilitare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2012?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie Lucrari de curatare, amenajare si reabilitare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2012
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 000, 415.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
16000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara in conformitate cu modelul anexat (Formular 15), sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legale, Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta. Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul neprezentarii dovezii de constituire a garantiei de participare asa cum a fost solicitata, ofertantul va fi declarat respins in cadrul sedintei de deschidere.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei pentru participare, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, se va aplica pentru asocierea in ansamblu. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, respectiv suma de 4.613, 68 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Gar.de buna executie se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara sau alt instrument de garantare emis in conditii legale, sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu ordin ANRMAP 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (formular 3 in original) Se va completa de ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul)Cerinta 2declaratie privind neincadrarea in prev.art.69?1 din OUG 34/2006 (formular 6 in original pentru ofertant/asociat, tert sustinator, subcontractant)Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Marian Mitrea-Director, Tanasie Bian-Director Economic, Stelica Hagi-Director Tehnic Exploatare Investitii, Comisia de evaluare: Ene Valeriu-Director SGA Constanta, Rodica Vasile-SGA Constanta, Anamaria Balan-comp.Juridic, Mirella Oancea-comp.Achizitii, Ionel Mitrea-comp.Mecaniz.Energetic, Chirata Tararache-com.Juridic, Raluca Tache-comp.AchizitiiCerinta 3declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 (formular 4 in original) Se va completa de ofertant/asociatCerinta 4Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociatCerinta 5Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Cerinta 6Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (formular 2 in original) Se va completa de catre ofertant/asociat.Cerinta 7Calitatea de participant la procedura (formular 5 in original) Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant (daca este cazul).Cerinta 8Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca este cazul (formular 20 in original). Se va completa de catre ofertant/asociat. Certif constatator ORC sau echivalent, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. din care sa reiasa ca are in domeniul de activitate executia lucrarilor din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie. Se va prezenta de catre ofertant/asociat, tert sustinator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani, cel putin egala cu 1500000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-informatii privind experienta similaralista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a finalizat cel mult 3 contracte de executie lucrari similare celor care fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 800000 lei, Cerinta 2Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii trei ani, al cadrelor de conducere, precum si personalul responsabil pentru executia lucrarilor, Cerinta 3Utilaje : incarcatoare frontale capacitate 3.0 ? 3.5 mc ? min 6 buc, autogreder cu trei axe , min 175 CP, Lung. Lama 3.5 ? 4 m ? min 1 buc, Buldozer , putere > = 215 CP ? min 2 bucMijloace de transport : autobasculante 16 to ? min 4 buc mijloc transport muncitori ? min 2 buc autoremorcher trailer min 40 to? min 1 buc, Cerinta 4Dispunere de atelier de reparatii utilaje si mijloace de transport, Cerinta 5Asigurarea de capacitati pentru depozitarea deseurilor, algelor, Cerinta 6Efectuarea de servicii de scufundare marina Certificat de atestare ISO9001 sau echivalent pentru managementul calitatii, Certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer