Achizitie publica - ?Lucrari de curatare, amenajare si reabilitare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2013?
Detaliu pentru invitatia numarul 342241
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342241/31.01.2013
Denumire contract: ?Lucrari de curatare, amenajare si reabilitare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2013?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: +40 0241673036, Fax: +40 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 0241673036, fax: +40 0241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, Constanta, str.Mircea cel Batran nr.127
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de curatare, amenajare si reabilitare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2013?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de curatare, amenajare si reabilitare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2013 si servicii de scufundare?
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 798, 336.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
15.900 LEI Modul de constituire a garantiei de participare: a) Scrisoare de garantie bancara in conformitate cu modelul anexat (Formular 15), sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legale b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, CUI ro23877359. Garantia trebuie sa fie valabila pentru perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta leu/alte valute se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul neprezentarii dovezii de constituire a garantiei de participare asa cum a fost solicitata, ofertantul va fi declarat respins in cadrul sedintei de deschidere. Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % in conformitate cu Legea nr.346/2004. IIn cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, se va aplica pentru asocierea in ansamblu. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, respectiv suma de 4.578, 34 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/2006Prezentare formular3 in originalSe va completa de ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr.34/2006Prezentare formular6 in originalSe va completa de ofertant/asociat, tert sustinator, subcontractant(daca este cazul)Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt urmatoarele: - Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante ABADL, sunt: - Director ?George Daniel Papari- Director economic ? Adela Mihalcea- Director Tehnic Exploatare LH ? Marian Mitrea- Rodica Vasile-Director SGA Constanta, Anamaria Balan- comp.juridic, Mirella Oancea, Raluca Tache-birou Achizitii, Adrian Chera ?SGA Constanta, Ionel Mitrea-comp.Mecano-energetic, Monica Andrei-comp.contabilitate, Mihaela Marica-sef comp.ALHCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Prezentare formular 4 in originalSe va completa de ofertant/asociatCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalulSe va prezenta certificat de atestare fiscala emis de autoritatile competente in original, in copie legalizata, sau copie cu mentiunea confom cu originalul, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul si modalitatea de indeplinire a acestoraSe va prezenta de ofertant/asociatCerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalulSe va prezenta certificat de atestare fiscala emis de autoritatile competente in original, in copie legalizata, sau copie cu mentiunea confom cu originalul, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul si modalitatea de indeplinire a acestoraSe va prezenta de ofertant/asociatCerinta nr. 6Certificat de participare la procedura cu oferta independentaPrezentare Formular 2 in originalSe va completa de ofertant/asociatCerinta nr. 7Calitatea de participant la proceduraPrezentare Formular 5 in originalSe va completa de ofertant/asociat, subcontractant (daca este cazul)Cerinta nr.8Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca este cazulOfertantul poate utiliza de facilitatea prevazuta la Art.11 din HG 925/2006, modificata si completata, caz in care se va prezenta Formularul 20 completat in original.Se va completa de ofertant/asociat Certificat constatator, sau echivalent, emis de oficiul registrului comertului, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata, sau copie cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul poate executa lucrari din categoria celor care fac obiectul proceduriiPrezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul poate executa lucrari din categoria celor care fac obiectul proceduriiPentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresareiasa ca ofertantul poate executa lucrari din categoria celor care fac obiectul proceduriiDocumentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.Se va prezenta de ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.500.000, 00 lei.Se vor prezenta documente suport (ex bilanturi contabile/situatii financiare, vizate si inregistrate, raport audit).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3 Pentru desfasurarea volumelor de lucrari solicitate se va prezenta dovada detinerii in proprietate sau se va prezenta un contract / precontract/ angajament de inchiriere, alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie pentru minim urmatoarele utilaje, mijloace de transport: Utilaje : - incarcatoare frontale capacitate ? min 4 buc- autogreder ? min 1 buc- Buldozer pe senile ? min 1 buc Mijloace de transport : autobasculante ? min 4 buc mijloc transport muncitori- min 2 buc autoremorcher trailer? min 1 buc.Ofertantul va prezenta o declaratie din care sa reiasa ca daca este declarat castigator isi va obtine licentele de transport si certificatele de inregistrare emise de primarie pentru utilaje., Cerinta nr. 4Efectuarea de servicii de scufundare marina, Cerinta nr. 1In ultimii 5 ani, ofertantul sa fi executat cel mult 3 contracte, a caror valoare cumulate sa fie egala sau mai mare de 750.000 lei, al carui obiect a fost executia de lucrari similarePentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se va prezenta cel putin un document, parti relevante contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari, care sa faca dovada finalizarii contractului la valoarea prezentata., Cerinta nr. 2
Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii trei ani, al cadrelor de conducere, in ultimii trei ani. Cerinta nr. 1Certificat de atestare ISO9001 sau echivalent pentru managementul calitatii, Cerinta nr. 2Certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 11:18