Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de curatare, remediere si/sau reconstructie ecologica sau de minimalizare a riscurilor existente in zona afectata? la amplasamentul din Miercurea Ciuc, str. Progresului nr. 18


Detaliu pentru invitatia numarul 356538
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 356538/16.12.2013
Denumire contract: Lucrari de curatare, remediere si/sau reconstructie ecologica sau de minimalizare a riscurilor existente in zona afectata? la amplasamentul din Miercurea Ciuc, str. Progresului nr. 18
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartiment achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de curatare, remediere si/sau reconstructie ecologica sau de minimalizare a riscurilor existente in zona afectata? la amplasamentul din Miercurea Ciuc, str. Progresului nr. 18
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de ? Lucrari de curatare, remediere si/sau reconstructie ecologica sau de minimalizare a riscurilor existente in zona afectata la amplasamentul din Miercurea Ciuc, str. Progresului nr. 18? conform Caietului de sarcini. Procentul de 0% cheltuieli diverse si neprevazute reprezinta suma de 0, 00 lei fara TVA(0% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute), astfel prin insumare rezulta valoarea estimata totala a lucrarilor: - valoarea lucrarilor 612.509, 00 lei fara TVA- valoarea cheltuielilor de diverse si neprevazute 0, 00 lei fara TVADeci, valoare estimata este de 612.509, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 90722000-4 - Reabilitare ecologica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 612, 509 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 12.250, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie bancara de participare emisa in alta limba decat romana, va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alte valute se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita ca?tigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006;
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta. Se solicita completarea Formularului nr. 1.Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului/acordului cadru de achizitie publica.Cerinta nr. 2.Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Pentru a-si demonstra neincadrarea in prevederile art. 180, se solicita ofertantilor completarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formularul nr. 2Cerinta nr. 3.Conform art.181 din OUG nr.34/2006, se exclude din procedura pentru atribuirea acordului cadru/ contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ? a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) *** Abrogatac) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie?Pentru a-si demonstra situatia personala, ofertantii vor completa declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 3.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4.Se solicita completarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006. Se solicita de la toti participantii (ofertant, asociat, subcontractant, tertul sustinator) atat completarea Formularului nr. 4.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conf. art. 2 din Ordin 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/ 15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/ contractele/ bugetul - aferente prezentei proceduri, sunt: 1. Borboly Csaba - presedinte2. Birtalan Jozsef ? vicepresedinte3. Petres Sandor ? vicepresedinte4. Dr.ing. Szabo; Barna - administrator public5. Egyed Arpad ? secretar judet6. Ambrus Sandor7. Barti Tihamer8. Becze Istvan9. Bege Karoly10. Bende Sandor11. Benyovszki Lajos12. Bíro; Barna Botond13. Burus-Siklo;di Botond14. Csillag Peter15. Csutak Maria Magdolna16. Danguly Ervin17. Ferencz Salamon Alpar Laszlo;18. Incze Csongor19. Magyari Vencel20. Marcu Raducu Ioan21. Orosz-Pal Levente22. Palffy Domokos23. Pop Adrian24. Proca Ion25. Racz Arpad26. Rafain Zoltan27. Salamon Zoltan28. Sandor Barna29. Sebestyen Csaba Istvan30. Sorban Attila31. Szentes Antal32. Thamo; Csaba Zsolt Bela33. To;aso; Laszlo;DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: Balint Andras ? director executivBarabas Arpad ? consilierGergely Andrea ? consilierCsato; Erzsebet ? consilierGergely Maria ? consilierGergely Olga ? consilierLakatos Zsolt ? consilierMihaly Emeric ? consilierPalko; Emilia ? inspector de specialitateDIRECTIA GENERALA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALARomfeld Maria Magdolna ? director generalDo;sa Szilard ? director general adjunctCsaszar Istvan ? consilier juridicVagassyAlpar ? consilier juridicViraghFerenc ? consilier juridicTulbureIrina ? consilier juridicCsaszarIstvan ? consilier juridicSalamonBoro;ka ? consilier juridicDIRECTIA GENERALA INVESTITIIOrban Bela - director generalPeli Levente ? director general adjunctPapai Carol - director general adjunctAlbert Katalin - consilierBalazs Zo;ltan - consilierBarcsay Annamaria - consilierBardo;cz Aron - consilierBara Jolan - consilierCsurka Ludovic ? consilierCsurka Piroska -consilierCsipor Zita - consilierGaspar Balazs ? consilierJakab Csaba Istvan ? consilierLaczko; Zoltan -consilierPetho Eniko Zsuzsanna ? consilierDIRECTIA GENERALA ECONOMICABiro; Emese ? Director generalIn conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea ?i completarea Ordonantei de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Conform art. 183 din OUG nr. 34/2006: ?Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.?Pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita prezentareaurmatoarelor documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate;In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacita?ii de exercitare a activita?ii profesionale conforme cu legisla?ia aplicabila acestora.Informatiile prezentate in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Conform art. 184 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica sa faca dovada situatiei sale economice si financiare.(2) In cazul in care autoritatea contractanta solicita demonstrarea situatiei economice si financiare, atunci aceasta are obligatia de a indica in documentatia de atribuire si informatiile pe care operatorii economici urmeaza sa le prezinte in acest scop.?Pentru a evita riscul neindeplinirii contractului din cauza lipsei capacitatii financiare a ofertantului, se solicita completarea Formularului nr. 5 - Informatii generale, cu privire la media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o medie a cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani de minim 1.225.000, 00 lei fara TVA.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conform art. 187 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica sa faca dovada capacitatii sale tehnice si/sau profesionale.(2) In cazul in care autoritatea contractanta solicita demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale, atunci aceasta are obligatia de a indica in documentatia de atribuire si informatiile pe care operatorii economici urmeaza sa le prezinte in acest scop.(3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a unui ofertant/candidat se apreciaza in functie de experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea acestuia, rezultate in urma analizarii informatiilor prezentate pe parcursul procedurii de atribuire.?Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala in functie de: Cerinta nr. 1. - experientaSe solicita completarea Formularului nr. 6 -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a dus la bun sfarsit lucrari similare cu cele ce fac obiectul contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit, prin prezentarea a cel putin unui contract.Documente de confirmare: -lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicCerinta nr. 2. ? Cerinte privind personalulA.Se solicita completarea Formularului nr. 7-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.? Documente de confirmare: Avand in vedere complexitatea lucrurilor care trebuie sa fie executate, ofertantul trebuie sa faca dovada, ca dispune in echipa: - un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile, industriale si agrozootehniceB. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;? Documente de confirmare: 1) Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.Cerinta nr. 3. -Se solicita completarea Formularului nr. 8 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economicDocumente de confirmare: - documente care atesta detinerea (dotare proprie/ inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului, -Se solicita informatii privind asocierea(daca este cazul). Se va completa Formularul nr. 9 - Acord de asociere semnat de catre fiecare asociat.-Se solicita informatii privind partea de contract careb este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 10-Declaratie privind partea de contract careeste indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului. Se va prezenta un Certificat conform ISO 9001:2008 valabil la data limita de depunere a ofertelorOperatorii economici care nu detin un astfel de certificat, vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management al mediului pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului. Se va prezenta un Certificat conform ISO 14001:2004 valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat, vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer