Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE DEMOLARE SI RECONSTRUIRE SCOALA CU CLASELE I-VIII JIANA VECHE


Detaliu pentru invitatia numarul 333798
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA JIANA
Numar invitatie: 333798/16.08.2012
Denumire contract: LUCRARI DE DEMOLARE SI RECONSTRUIRE SCOALA CU CLASELE I-VIIIJIANA VECHE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JIANACod fiscal: 4426417, Adresa: strada Principala, Jiana, Telefon: 0252 / 358845, Fax: 0252 / 358845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Jiana, Romania, cod postal: 227305, telefon: +40 0252358845, fax: +40 0252358845, persoana de contact: STEFAN CRISTIAN SPATARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Jiana, strada Principala, Jiana, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE DEMOLARE SI RECONSTRUIRE SCOALA CU CLASELE I-VIIIJIANA VECHE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala, Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport, Forare de puturi de apa
II.1.6) CPV: 45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 391, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.000 leiGarantia de participare se constituie prin: 1. instrument de garantare Formular SGB - emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - garantia trebuie sa fie irevocabila.2. ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul codRO16TREZ4655004XXX000043 deschis la Trezoreria Vanju Mare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, de la data limita de depunere a ofertei: cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006.
Garantie de buna executie
10 % din pretul fara TVA al contractuluiGarantia de buna executie a contractului de serviciise constituie, prin :1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (conform Formular GBE ) ? conform prevederilor art. 90, alin.1 din HG 925/2006.2.Prin retineri succesive din facturile acceptate la plata - conform prevederilor HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP.nr.314/2010, semnat si stampilat.Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006. Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu funtie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Stancioiu Stelian-primar;Armeanu Marius ? viceprimarGuran Constantin - secretarAsproiu Constantin - referentSpatariu Stefan - referentRogoveanu Nicolae - contabilAldea Gr. Ulise - consilier localDracea D. Misu- consilier localGuran Gh. Cornelica- consilier localGuran Gh. Violeta Ramona- consilier localHornoiu N Alexandru - consilier localMari N. Aurel - consilier localRaducan I Stefan -consilier localRoates V. Ion - consilier localRochian N. Virgil - consilier localStoica D. Stelian - consilier localTaerel St. Leon - consilier localTiutiuc St. Dumitru - consilier localCertificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (copie certificata?conform cu originalul?, semnata si stampilata). Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie certificata?conform cu originalul?, semnata si stampilata). Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta poate fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitii publice. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu max.30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali; Pentru persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Autorizatie ISCIR in domeniul instalare, montare cazane pentru domeniul de presiune si de putere/caldura specific lucrarii de executat - copie certificata ?conform cu originalul?, Autorizatie ISCIR in domeniul montare conducte pentru domeniul de presiune si de temperatura specific lucrarii de executat- copie certificata ?conform cu originalul?, Atestat ANRE pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civilesi industriale la tensiunea nominala aplicabila la lucrarea de executat- copie certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificarea tehnico-profesionala pentru personalul de specialitate responsabil calitate (CQ) si responsabilizarea acestuia., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, lista care va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Fisa de experienta similara pentru contractele de executie lucrari finalizate si considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale similare, Executia lucrarilor se va confirma prin prezentarea unor recomandari, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Pentru contractele de executie lucrarifinalizate, se vor prezenta minim o recomandare din partea beneficiarilor, emisa in perioada 2007-2012, Atestarea tehnico-profesionala pentruresponsabil tehnic cu executia (RTE) cu viza valabila ? copie, Atestarea tehnico-profesionala pentrupersonal tehnic de specialitate responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatii sub presiune (RSL IP) ? copie Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 (ISO 9001:2008), sau echivalent - copie, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele standarduluiSR EN ISO 14001:2009, sau echivalent - copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A. Pretul cel mai mic, fundamentat tehnico-economic va obtine punctajul maxim ? 60 puncte. Pentru celelalte preturi ofertate pret(n) se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) ? punctajul pentru pretul ofertei.
Servicii post vanzare si asistenta tehnica ofertate
20
Descriere: Ofertantul va prezenta Servicii post vanzare si asistenta tehnica pentru fiecare tip de echipament montat Serviciile si asistenta tehnica acordata dupa punerea in functiune a echipamentelor vor fi punctate de comisie functie de complexitatea si multitudinea acestora , cu note de la 1 la 10. Pentru oferta cea mai avantajoasa se va acorda punctajul maxim, respectiv 20 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica formula: P(n) = (punctaj acordat ofertei/punctaj maxim acordat uneia dintre oferte x punctajul maxim acordat (20 puncte), unde: P(n) ? punctajul pentru Servicii post vanzare si asistenta tehnica ofertate
Termen de executie
10
Descriere: Ofertantul va prezenta termenul de executie pentru realizarea lucrarilor fundamentat , pe zile, prin numarul de personal , lista de utilaje si echipamente si modul de organizare a executiei . Pentru oferta cu cel mai mic termen de executie se va acorda punctajul maxim, respectiv 10 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica formula: P(n) = (termenul cel mai scurt ofertat / termenul de executie ofertat/ x punctajul maxim acordat (10 puncte), unde: P(n) ? punctajul pentru termenul de executie ofertat. Termenul de executie minim admis este de 30 de zile.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mare termen de garantie se va acorda punctajul maxim, respectiv 10 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica formula: P(n) = (termenul ofertat / termenul cel mai mare de garantie ofertat/ x punctajul maxim acordat (10 puncte), unde: P(n) ? punctajul pentru termenul de garantie a lucrarilor ofertat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se descarca din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.08.2012 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer