Achizitie publica - Lucrari de denisipare puturi de mare adancime si inlocuiri (manevrari) electropompe
Detaliu pentru invitatia numarul 334039
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 334039/21.08.2012
Denumire contract: Lucrari de denisipare puturi de mare adancime si inlocuiri (manevrari) electropompe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, poarta A (Registratura), B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213193601/5562, fax: +40 213125149, persoana de contact: Oana Acatrini
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, etajul 9, camera 41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de denisipare puturi de mare adancime si inlocuiri (manevrari) electropompe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de denisipare puturi de mare adancime si inlocuiri (manevrari) electropompe
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 388, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 23.880 Lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea 346/2004, modificata si completata prin OG 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.1. Garantia pentru participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original, care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: ? dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.? dreptul achizitorului de a retine suma de 6.167, 99 Lei in situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge ca nefondata contestatia formulata de ofertant, conf. art. 278ยน (1), lit. b) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Contul Metrorex pentru depunere garantie: RO87BPOS7040 2775727RON02, BANCPOST ? PALAT CFRSector 1, Bucuresti.3. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.4. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare trebuie sa nominalizeze toti membrii asocierii.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie: 7 % din pretul contractului subsecvent(exclusiv TVA).2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III ? Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator).Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare (Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat si de catre Tertul sustinator ? cu exceptia punctului c) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator).Cerinta nr. 3 - Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/ taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta;Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTE: - Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe catre bugetul de stat consolidat / bugetele locale de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice si respectiv de la Primariile de care apartin.- In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4 - Declaratie privind respectarea regulilor concurentei, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 4 din Sectiunea III ? Formulare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 5 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 691) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Se va completa Formularul nr. 5 din sectiunea III. - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691) din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Subcontractant / Tert sustinator.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba, semneaza documente emise in legatura cu procedura in cauza sunt: Director General ? ing. Gheorghe UdristeDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Infrastructura ? ing. Constantin IonescuDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaSef Serviciu Juridic ? cons.jr. Sorin CristeaSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei ? ing. Emilia SabauSef Serviciu Urmarire Contracte Achizitii Bunuri, Servicii, Lucrari ? ing Ramona Carmen PaveliuSef Serviciu Instalatii - ing Adrian CiobanuSef Serviciu Tehnic - ingGabriel MocanuSef Sectie EM- Constantin DiaconescuContabil Sef Sectie EM - ec Gherghina ChivuSef Birou Achizitii Investitii ? ec. Lenuta PopaBirou Achizitii Investitii ? ec. Oana AcatriniCerinta nr. 6 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul nr. 12C din Sectiunea III.Cerinta nr. 7 ?Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii, dupa caz(Formularul 12G si Anexa 1 la acesta, din Sectiunea III), cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. In cazul unei asocierii / subcontractari, oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in Anexa 2 la Formularul 12G, din Sectiunea III).Prin acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului.Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa Formularul 12A, din Sectiunea III).Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice romane (ofertant unic sau in asociere): Prezentarea certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de primire a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea documentelor in original sau copie legalizata.Nota: Data limita de primire a ofertelor este cea precizata in invitatia de participare, publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2 - Pentru persoane juridicestraine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privindsituatia economico-financiara: ? datele de identificare a operatorului economic;? cifra globalade afaceri pe ultimii trei anipentru care exista exercitiu financiar incheiat (2009, 2010, 2011).Se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III a documentatiei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind experienta similaraCerinta minima: Ofertantii vor prezenta unu pana la patru contracte similare indeplinite, din care sa reiasa ca a executat in ultimii 5 ani lucrari de denisipare puturi de mare adancime si manevrare electropompe in valoare cumulata de minim 250.000 lei, fara T.V.A., Cerinta nr. 2 ? Documente (recomandari/documente constatatoare) din partea beneficiarilor lucrarilor similare, mentionatein formularul nr. 12D, prin care ofertantul sustine indeplinirea cerintei privind experienta similara., Cerinta nr. 3 - Resurse umane si structura managementuluiDeclaratie privind personalul pe care ofertantul se angajeaza sa il utilizeze pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 4 - Informatii privind dotarile specifice: Ofertantul va prezenta o declaratie privinddotarile de care dispune (dotare proprie sau conventie / precontract inchiriere, etc.) si care vor putea fi folosite in cadrul contractului. Cerinte minime: - mijloace de transport (tractor, autotractor, remorci, etc.);
- automacara5T;
- truse complete de denisipare;
- motocompresor MC 5 sau electrocompresor.Declaratia va fi insotita de documente care sa ateste proprietatea / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie. Cerinta nr. 1 - Standarde de asigurare a calitatii la nivelul SR ISO 9001/2008, corespunzator activitatii care face obiectul prezentei proceduri.Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate privind atestarea sistemului de management al calitatii, la nivelul ISO 9001/2008. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii, publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 15:07