Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE DESFIINTARE MAGAZII, CONSTRUIRE INPREJMUIRE SI AMENAJARE TEREN SCOALA GENERALA NR.2


Detaliu pentru invitatia numarul 347945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Numar invitatie: 347945/04.06.2013
Denumire contract: LUCRARI DE DESFIINTARE MAGAZII, CONSTRUIRE INPREJMUIRE SI AMENAJARE TEREN SCOALA GENERALA NR.2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Unirii nr. 12, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 268230002, fax: +40 268230002, persoana de contact: Adrian Ioan Vestea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Unirii nr. 12, Rasnov, Jud. Brasov Romania, cod postal: 505400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE DESFIINTARE MAGAZII, CONSTRUIRE INPREJMUIRE SI AMENAJARE TEREN SCOALA GENERALA NR.2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE DESFIINTARE MAGAZII, CONSTRUIRE INPREJMUIRE SI AMENAJARE TEREN SCOALA GENERALA NR.2, Oras Rasnov, in vederea asigurarii functionalitatii si a unui grad sporit de confortsi fara riscuri de accidentepentru copii ce studiaza laScoalaGenerala nr.2 .Valoarea estimativa aachizitiei: 332.744, 41, 00 lei, din care diverse si neprevazute 10%, adica 33.274, 44 lei
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 744.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5390 lei sau alta valuta calculata la curs B.N.R. din data de 31.05.2013, reprezentand 1.8% din valoare estimataModuldeconstituireagarantieideparticipare: - Scrisoaredegarantieeliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurariin favoarea autoritatii contractante prezentata in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform Formular 11- Ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor: virament bancar, in contul autoritatii contractante deschis la trezoreria Rasnov nr. RO92TREZ1385006XXX000031, cod fiscal 4443353- in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare .Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si sa aiba valabilitate timp de 90 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul acesteia, care nu trebuie sa depaseasca 5% din pretul contractului(nu din valoarea estimata, iar cuantumul va fi exprimat in procente si nu in suma fixa). Garantia de Buna Executie se va constitui prin retineri succesive la plata facturilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaneincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaSe va completa Formularul 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta.Certificat fiscal eliberat de CompartimentulImpozitesiTaxeLocale al unitatiiadministrativteritoriale de pe raza careiasocietatea are sediul social, caresa faca dovadapla?iiobliga?iilorscadentein luna anterioaraceleiincare se depunofertele, (original, copie legalizatasau copie pe care este men?ionat pe fiecarepaginain parte ?conformcuoriginalul? si este semnat si stampilat)Certificat de atestare fiscalaeliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativteritoriale de pe raza careiasocietatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, caresa faca dovadaplatiiobligatiilorscadentein luna anterioaraceleiincare se depunofertele, (original, copie legalizatasau copie pe care este mentionat pe fiecarepaginain parte ?conformcuoriginalul? si este semnat si stampilat)Se va completa Formularul 2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din partea Orasului Rasnov implicate in procedura de achizitie sunt: ? Adrian Ioan Vestea-Primar?Marieana Ducar- Viceprimar?Stelian Dogariu-Secretar? Gabriela Agafitei-Sef serviciu B.C.F.I.T.?Florian Serban - presedinte comisie?Cristina Vlad- membru comisie? Ilie Olteanu - membru comisie si loctiitor presedinte? Bogdan Adomnoaiei - membru comisie? Darie Gabriela- membru comisie?Hutanu Sergiu Ionut -loctiitor membru comisie? consilieri locali: Dumitru Bucsa, Dumitru Dragutu, Ionut Dragutu, Neculai Mocanu, Radu Muntean, Victor Gheorghe Muntean, Stefan Popa, Rares Secareanu, Bogdan Barbulescu, Botean Marian Catalin, Iancu Boteanu, Zaharie Stoica Marghiloman, Nicolae Folea, Marius Lungu, Mihai Giorgiana Cristina si Nicolae Daniel Diaconu.Se va completa Formularul 4Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieSe va completa Formularul 5 Certificat constatatorPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile si reale la data limita de depunere a ofertei.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului depus in copie.- Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 590.000 lei.Nota: Informatiile furnizate trebuie sa faca referire la cifra de afaceri anuala a ofertantului sau a fiecarui membru al asocierii pentru fiecare an financiar incheiat. Valorile vor fi prezentate in lei la cursul mediu de referinta pentru fiecare an aferent perioadei solicitate, publicat de Banca Nationala.Bilantul contabil intocmit la 31.12.2011 in copie, vizat si inregistrat de organele competente. si balanta de verificare la 31.12.2012, in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista contractelor din ultimii 5 ani.Se solicita ofertantului prezentareaprincipalelor lucrariprestate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, in valoare cumulata de cel putin 299.000, 00lei, fara TVA. Se va aplica cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Lucrariledin anexa se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiarCerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada unor dotari in ceea ce priveste echipamentele de care dispune, necesare pentru indeplinirea lucrarilor pe care le va executa. Se vor prezenta documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a celor declarate in anexa 1 la F7Se solicita, ca cerinta obligatorie, prezentarea urmatoarelor dotari: 1. Miniexcavator? min 1 buc.2. Autocamion? min 1 buc.3.Incarcator frontal ? min 1 buc.4. Autobasculanta? min 1 bucAutoritatea Contractanta considera lista cuprinzand utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care trebuie sa dispuna operatorul economic, sunt minim necesare pentru realizarea in termen a contractului de lucrari.Cerinta nr.3Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a Contractului.Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurarea a cel putin: ? Sef santier: studii in domeniul contractului(constructii civile, industriale si agricole)? nominalizare executare lucrariinginer diplomat domeniu Inginerie civila-constructii civile, industriale si agricole? responsabil tehnic cu executia (RTE), domeniul I(constructii civile, industriale si agrozootehnice), emis de catre MDRAP, conform HG 731/1991; Legea 10/1995? nominalizare responsabil cu securitatea muncii? nominalizare responsabil de calitate? nominalizare responsabil de mediuCV-urile vorspecifica numele si prenumele, si semnatura in originala persoanei respective.Se va prezenta atestatul in copieSe va completa Declaratie de disponibilitatecerinta nr.4Informatii privind subcontractantii/asociatii Prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001 valabil la data limita de depunere ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer