Achizitie publica - Lucrari de drumuri- plombari si asternere covor asfaltic si lucrari pregatitoare aferente- in municipiul Targu Secuiesc
Detaliu pentru invitatia numarul 354089
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354089/24.09.2013
Denumire contract: Lucrari de drumuri-plombari si asternere covor asfaltic si lucrari pregatitoare aferente- in municipiul Targu Secuiesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Tg Secuiesc, piata Gabor Aron nr 24, cod postal 525400, jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de drumuri-plombari si asternere covor asfaltic si lucrari pregatitoare aferente- in municipiul Targu Secuiesc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Plombari cu si fara frezare- Asternere covor asfaltic + binder- Aducere la cota capacele caminelor- Lucrari pregatitoare pt drumuri- Asezare borduri
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 401, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 60.000 RON.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a)Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; Formularul 3b)ordin de plata in contul Primariei Municipiului Targu Secuiesc, RO57 TREZ 2575 006X XX00 1819 deschis la Trezoreria Municipiului Targu Secuiesc , CUI: 4201813.c)numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de o reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 12.Pentru operatorii care constituie garantia de participare in alta moneda decat lei, data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii anuntului de participare comunicat de catre BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari se va realiza prin una dintre urmatoarele variante: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care antreprenorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 al HG 925/2006.Perioada de garantia acordata lucrarilor este minim 5 ani. Oferta care nu indeplineste aceasta cerinta , este considerata oferta neconforma.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?formular nr 6 in original2.Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 -Prezentare Formular 15.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 actualizatain original.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).3.Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- A. PrezentareFormular 5B.certificat eliberat de compartimentul impozite si taxe al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Document in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea pentru conformitate cu originalul.C. certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de statin luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Document in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea pentru conformitate cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Prezentare Formular 14.5.Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta -Completare Formular 16Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bokor Tiberiu, Derzsi Gyula , Gyorke Cristina-Denisa, Bejan Andras, Babo;s Botond, Barta Vilmos, Nagy-Babos Tamas, Istvan Zoltan, Hegedus Ferenc, Kelemen Andrei, Lukacs Laszlo;, Szabo; Istvan, Rakosi Janos, Szigethy Kalman, Balazs Attila, Taierling Johan, Veres Botond-Geza, Ilyes Botond, Bartha Janos, Toth Csilla, Bokor Erzsebet, Antal Emoke, Vizi Attila Certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuniDomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - 1. in original, incopie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa rezulte : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiInformatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriglobala pe ultimii trei anitrebuie sa fie de minim 6.800.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovediindeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediuanual lei/valuta comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective., Prezentarea situatiilor financiarepe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organele competente (copie certificata de ofertant);Persoanele juridice straine vor prezenta documentele sus-enumeratein copie, insotita de traducere certificata in limba romana.In cazul consortiilor/asocierilor, criteriul se va indeplini prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprivind principalele lucrari executate (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii), continand valori, perioade de prestare, beneficiariOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are inceput sau a dus la bun sfarsitunul sau mai multe contracte similare ale carorvaloare totala fara TVA sa fie de minim 1.800.000, 1. Totodata se va prezenta: ?Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii.2. Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.3. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor partenerilor., Prezentarea listei personalului de specialitateOfertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii deexperti/specialisti in cadrul realizarii obiectului contractului: 1. Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate, avand o experienta de minim 3 ani in domeniul constructiilor de drumuri2. Unresponsabil tehnic cu executia (R.T.E.) in domeniul constructiilor de drumuri Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect.Dovada experientei specifice si profesionale se va proba prin? Adeverinte sau? orice alte documente relevante;Din documentele prezentate va trebui sa se deduca explicit durata experientei impusa prin Fisa de date a achizitiei, Prezentarea listei cu utilajele din dotare/inchiriate necesare executarii lucrarilor.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajamentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 10:39