Achizitie publica - Lucrari de drumuri- reamenajare drumuri existente prin executarea fundatiei , incadrarea trotuarelor si pavarea carosabilului
Detaliu pentru invitatia numarul 345039
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345039/10.04.2013
Denumire contract: Lucrari de drumuri-reamenajare drumuri existente prin executarea fundatiei , incadrarea trotuarelor si pavarea carosabilului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI TG SECUIESC, p-ta Gabor Aron nr 24cod postal 525400, jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de drumuri-reamenajare drumuri existente prin executarea fundatiei , incadrarea trotuarelor si pavarea carosabilului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reamenajare drumuri/strazi conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 210, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 24.000 RON.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Oferta care nu este insotita de garantia de participare in cadrulsedintei de deschidere va fi respinsa.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma aferenta conform art. 278 indice 1.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a)un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; Formularul 3b)ordin de plata in contul Primariei Municipiului Targu Secuiesc, RO57 TREZ 2575 006X XX00 1819 deschis la Trezoreria Municipiului Targu Secuiesc , CUI: 4201813.c)numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de o reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 12.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, echivalenta leu/euro se va face din data de 25.03.2013 comunicat de Banca Nationala Romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari se va realiza prin una dintre urmatoarele variante: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care antreprenorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum ii despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 al HG 925/2006.Perioada de garantia de buna executie obligatorie acordata este minim 5 ani.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?formular nr 62.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 actualizata.Prezentare Formular 15.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).3.Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. PrezentareFormular 54.certificat eliberat de compartimentul impozite si taxe al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Document in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea pentru conformitate cu originalul.5.certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de statin luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Document in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea pentru conformitate cu originalul.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentare Formular 14.7. Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bokor Tiberiu , Derzsi Gyula, Gyorke Cristina-Denisa, Bejan Andras, Babo;s Botond, Barta Vilmos, Nagy-Babos Tamas, Istvan Zoltan, Hegedus Ferenc, Kelemen Andrei, Lukacs Laszlo;, Szabo; Istvan, Rakosi Janos, Szigethy Kalman, Balazs Attila, Taierling Johan, Veres Botond-Geza, Ilyes Botond, Antal Emoke, Vizi Attila, Bokor Erzsebet, Bartha Janos, Toth Csilla 1.Certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, incopie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte : - obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCInformatiile cuprinse in Certifiactul constatator emis de ONRC trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor .(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afacerimedie pe ultimii trei anitrebuie sa fie de minim 2.400.000 lei.Prezentarea situatiilor financiarepe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organele competente (copie certificata de ofertant);Persoanele juridice straine vor prezenta documentele sus-enumeratein copie, insotita de traducere certificata in limba romana.In cazul consortiilor/asocierilor, criteriul se va indeplini prin cumul.Echivalentul in LEI a valorilor exprimate in EURO se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectivPentru exprimarea in Lei a cifrei de afaceri dintr-o alta moneda decat Euro, se va calcula prima data rata Euro a monedei respective, folosind rata de schimb INFOREURO (http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfm?Language=en) din luna decembrie al anului in cauza. Apoi se va calcula conform ratelor Lei/Euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor lucrari executate (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii) in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca a executatsi a dus la bun sfarsitunul sau mai multe contracte similare ale caror valoare totala fara TVA sa fie de minim 1.200.000, 00 lei., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune.Ofertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii deexperti/specialisti in cadrul realizarii obiectului contractului: 1. Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate, avand o experienta de minim 3 ani in domeniul constructiilor de drumuri, UtilajePrezentarea listei cu utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajamentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 14:49