Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE DRUMURI - 3,375 KM aferente proiect "Refacerea si modernizarea drumurilor comunale afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Sucevita, judet Suceava"


Detaliu pentru invitatia numarul 354742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SUCEVITA
Numar invitatie: 354742/14.10.2013
Denumire contract: LUCRARI DE DRUMURI - 3, 375 KM aferente proiect "Refacerea si modernizarea drumurilor comunale afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Sucevita, judet Suceava"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUCEVITACod fiscal: 4441336, Adresa: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Telefon: 0230-417.102, Fax: 0230-417.102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei Sucevita, localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Romania, cod postal: 727510,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Sucevita, localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Romania, cod postal: 727510,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE DRUMURI - 3, 375 KM aferente proiect "Refacerea si modernizarea drumurilor comunale afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Sucevita, judet Suceava"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere si modernizare a drumurilor comunale afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Sucevita, judetul Suceava - 3, 375 Km.Valoarea lucrarilor Cap. 4 + Cap. 5.1 = 3.123.225 Lei + 67.755 Lei = 3.190.980 Lei fara TVAProcent Diverse si Neprevazute = 9% , Valoare estimata a contractului = 3.190.980 x 1, 09 = 3.478.168, 20Lei fara TVACaietul de sarcini mentioneaza clauze de variatie pentru lucrari de infrastructura, podete, lucrari de scurgere a apelor si aparari de maluri, parte din tronsoanele de drum fiind adiacente raului Sucevita - torenti ce se varsa in acesta.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 478, 168.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 60.000 Lei echivalent Euro/alte valute la curs BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, se va constitui cu o durata de valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: fie cu Scrisoare de garantie emisa de catre o societate bancara sau societate de asigurari, fie cu OP in contul autoritatii contractante Virament in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Radauti, IBAN RO12TREZ5955006XXX001073, CIF 4441336 - in acest caz se va prezenta document OP sau Extras de cont cu viza bancii; fie prin depunere numerar la casieria Muzeului Bucovinei. Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in urmatoarele situatii: a)Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)Ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului de servicii in perioada de valabilitate aoferteic) Ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de servicii.d) Ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006 in acest caz suma ce urmeaza a fi retinuta se calculeaza conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006.Garantia de participare se restituie in 3 zile de la semnarea contractului de servicii in baza cererii de restituire depusa la sediul Autoritatii contractante Pentru ofertantul castigator, garantia de participare se restituie dupa semnarea Contractului de servicii si constituirea garantiei de buna executie. In cazul ofertantilor ce demonstreaza calitatea de IMM conf. Legii 346/2004, acestia pot constitui garantia de participare in procent de 50% din valoarea solicitata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma echivalenta cu 10% (5% in cazul IMM conf. Legii 346/2004) din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: intr-una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se face conform prevederilor Art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)- in originasl/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local - in originasl/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 20 - in original.7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 21Nota: Certificatele de atestare fiscala trebuie sa rateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar ? Pinzar Dorin Ioan, , Contabil ? Vatamaniuc Ionel, Responsabil achizitie-Presedinte comisie ? Cazac Vlad Bogdan, Membru comisie ? Maftean Nicoleta, Membru comisie ? Jolobai Sorin, Secretar comuna ? Vatamaniuc Marioara, Consilieri locali: Cazacu Constantin, Hrehorciuc Gheorghe, Hrehorciuc Mihai-Gavril, Hrehorciuc Victor-Sorin, Itcus Ioan, Mihalescu Vasilica, Montalion Elvira Felicia, Solon Mircea, Vatamaniuc Liviu-Ionel-Dragos, Vatamaniuc Simio, Stirbu Constantin Aurel - Viceprimar.Formularul 21 se prezinta in cadrul ofertei inclusiv de catre - subcontractanti, terti sustinatori.Formularele A si B se prezinta in cadrul ofertei inclusiv de catre Tertii sustinatori.Referitor la cerintele privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si bugetul local - ofertantii pot preyenta o Declaratie pe propria raspundere conform Art. 11 alin. 4 din HG 925/2006 cu preyentarea ulterioara a documentelor devenind incidente si prevederile Art. 9 alin (3) din Ordin ANRMAP 509/2011. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana), se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursDocumentele pot fi prezentate in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul.?La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul are obligatia de a prezenta in original/copie legalizata Certificatul constatator in cazul in care acestea au fost prezentate initial sub forma copie ?conform cu originalul? pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Bilantul contabil sau alte documente relevante ce prezinta situatia financiara din ultimii 3 ani sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta este sub 3 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabilvizat de ANAFla data de 31.12 pentru anii 2010, 2011 si 2012 sau orice alte documente relevante privind situatia financiara aferenta ultimilor 3 ani sau pentruperioada de activitate daca aceasta este mai mica de 3 ani - in copie., b) Declaratie privind cifra medie de afaceri (globala), pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 aniCerinta obligatorie ? Cifra Medie de Afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani sau perioadei de cand operatorul economic este infiintat daca aceasta estemai mica de 3 aniCifra Medie de afaceri globala? Minim 1.436.742, 78Euro echivalent 6.380.000Lei la curs aferent proiectului 1 Euro = 4, 4406 Lei.Echivalenta RON /Euro se face la cursul Mediu anual al BCE www.infovalutar.ro/bce/medie/ron , astfel: pentru anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2106 Lei, 2011 - 1 Euro = 4, 2387 Lei; 2012 ? 1 Euro = 4, 4581 Lei; 2013 ? 1 Euro = 4, 4087 Lei. In cazul altor valute transformarea se face la curs mediu anual BCE valabil pentru anii 2010 , 2011 si 2012 - in Euro si apoi in Lei.Se prezinta Formular B2.1.- in original, c) Documente emise de institutii financiare sau Declaratii / documentedin care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar - inceperea lucrarilor.Se vor prezenta Documente din care sa rezulte ca la momentul semnarii contractului ofertantul are disponibile sau are acces la resurse reale, certe, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare necesare pentru inceperea lucrarilor, astfel: cash-flow de minim 236.454, 53Euro echivalent 1.050.000Lei (curs aferent proiectului, 1 Euro = 4, 4406 Lei)necesar sustinerii lucrarilor pentru primele 4 luni de contract .Documentul emis de institutiile financiare va avea perioada de valabilitate ce acopera perioada de valabilitate a ofertei, se va prezenta in original si continutul lui va face trimitere la acest contract si va mentiona resursele financiare certe de care dispune sau la care are acces operatorul economic si pe care le va utiliza exclusiv pentru executia acestui contract, accesul la resurse fiind conditionat numai de semnarea contractului de lucrari.Se prezinta Formular H sau Document emis de institutie financiara, orice alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor lucrari similaredin ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Lucrari similare construire / modernizare drumuri - lucrari executate si receptionate de aceeasi complexitate cu cele ce fac obiectul achizitiei, duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani in cadrul unui contract maxim 2 contracte de lucrari, in valoare cumulata de cel putin 3.190.000 Lei fara TVA echivalent Euro, la curs inforeuro BCE valabil pentru luna septembrie 2013, 1 Euro = 4, 4405 Lei, Pentru demonstrarea Cerintei minime se vorprezenta: Formular C3 si Anexa insotite de documente justificative precum: - Contracte de lucrarisau Extrase cu informatii relevante din care sa rezulte clar obiectul acestuia , Beneficiarul, valoarea contractului si durata contractului, alte informatii considerate confidentiale pot fi marcate - in copie, - Recomandare/ Document constatator/Formular 7 emise de Beneficiarul Contractului.- Proces Verbal de receptie partiala ? cu conditia indeplinirii cerintei minime valorice /Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor aferente contractului prezentat- Orice alt document ce prezinta informatii relevante cu privire la indeplinirea cerintei de calificare., 2)declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si prezentarea personalului tehnic de specialitate cu responsabilitati majore disponibilizat pentru acest contract.Ofertantul va prezenta Formularul F si va nominaliza personalul tehnic de specialitate cu atributii majore inexecutia contractului: a)Responsabil/ManagerContract ? persoana atestata ca Manager proiect, cu experienta in participarea in cadrul a cel putin 1 contract pe acest post.b)Sef santier ? inginer specializare Drumuri si Poduri cu experienta profesionala in cadrul a cel putin un contract similar.c)RTE Drumuri si Poduri cu Atestat RTE conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, Ordinul nr. 777 / 2003 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09.06.2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii" , cu modificarile si completarile ulterioared)Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor si a produselor pentru constructii ?specializare tehnica profil constructii, studii superioare, experienta profesionala demonstrata prin participarea in cadrul a cel putin un contract de lucrari de similar pe acelasi post.f)Responsabil SSM si PSI cu Certificat de atestare recunoscut cel putin la nivel national.Nota: Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare post solicitat. Persoanalul tehnic cu responsabilitati majore poate fi propriu sau cooptat.In cazul cooptarii de persoane fizice ? se prezinta Acorduri/Contract de colaborare sau prestari servicii/Declaratii de disponibilitate, In cazul cooptarii de persoane juridice ? PFA, Intr. Individuale , Societati comerciale acestia vor fi declarati functie de forma de cooptare ? subcontractant / tert sustinator/ asociat.Se vor prezenta din partea persoanelor nominalizate(cu exceptia RTE)- CV-uri. Experienta profesionala solicitata este pentru postul pe care este nominalizat specialistul, se va mentiona in CV si va fi sustinuta de documente emise de beneficiarul contractului sau angajator.Pentru Responsabil/Manager Contract se prezinta ? Certificat de atestare ca Manager proiectinclusiv Anexa , nivel pregatire studii superioare.Pentru RTE se solicita prezentarea Atestat emis de MLPAT insotit de Legitimatie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru Sef Santier ? se prezinta Diploma de studiiPentru CQ se va prezenta Diploma de studii si Decizie de numirePentru Responsabil SSM si PSI se prezinta Certificarile recunoscute cel putin la nivel national.Pentru personalul de specialitate nominalizat se prezinta in cadrul ofertei Declaratie de disponibilitate ? Formular 11 sau 12., c) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;Ofertantul va prezenta Formular E si Anexa - Lista cu resursele (proprii sau atrase indiferent de forma, ale asociatului / subcontractantului / sustinatorului) ce vor fi disponibilizate pentru indeplinirea acestui contract de lucrari .Se solicita ca resurse tehnice minime ? proprii sau la care ofertantul are acces: - Statie betoane, - Statie pentru sortare concasare agregate, Exploatare de balastiera.- Utilaje asternere beton - Repartizorfinisor beton sau utilaje echivalente, - autogreder, - buldoexcavatoare, - incarcator frontal, - cilindri compactori, - taietoare rosturi si utilaje colmatare rosturi, utilaj marcaje rutiere- mijloace de transport - Autobasculante, autobetoniere, autocisterna apa.- instalatii/utilaje de ridicat.Numarul de utilaje va fi stabilit de ofertant functie de performantele tehnice ale acestora si functie de cantitatile de lucrari din documentatia tehnica si termenul de executie declarat cu respectarea cerintelor de calitate.Ofertantul va demostra detinerea sau accesul la un Laborator de incercari minim grad II Autoriat de ISC conform cu Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii.Se va prezenta in cadrul documentelor de calificare Formular F insotit de Autorizarea Laboratorului de incercari si documente justificative privind detinerea/accesul la resursele declarate.Utilajele/echipamentele/mijloacele fixe declarate trebuie sa indeplineasca conditiile legale de functionare., d) declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii? in original;Se va completa si depune, in original, Formularul D + Anexa insotite de Acord subcontractare din Sectiunea Formulare.In functie de sprijinul acordat ? material sau profesional se va prezenta pentru subcontractant -personalul de specialitate si/sau resursele tehnice angajate de acesta, Autorizari/Atestari solicitate pentru partea de lucrare ce o vor executa - daca este cazul, insotit de documente ce dovedesc capacitatea profesionala si/sau tehnica ? acestea fiind luate in calcul pentru demonstrarea cerintelor de calificare in masura in care se prezinta.In care nu sunt subcontractanti se va prezenta Formular D si Anexa cu mentiunea "NU ESTE CAZUL". Ofertantul va prezenta certificarile ISO 9001 si ISO 14001 sau documente echivalente, in termen de valabilitate, ce prezinta domeniu certificat similar cu obiectul procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer