Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de drumuri - plombari si covoare asfaltice in municipiul Tg Secuiesc


Detaliu pentru invitatia numarul 328234
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Numar invitatie: 328234/30.05.2012
Denumire contract: Lucrari de drumuri - plombari si covoare asfalticein municipiul Tg Secuiesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Tg Secuiesc, p-ta Gabor Aron nr 24, jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de drumuri - plombari si covoare asfalticein municipiul Tg Secuiesc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 23.000 RON.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a)Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; Formularul 3b)ordin de plata in contul Primariei Municipiului Targu Secuiesc, RO57 TREZ 2575 006X XX00 1819 deschis la Trezoreria Municipiului Targu Secuiesc , CUI: 4201813.c)numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de o reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 12.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a se va realiza prin una dintre urmatoarele variante: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care antreprenorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind eligibilitatea - formular 42.certificat eliberat de compartimentul impozite si taxe al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Document in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea pentru conformitate cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.3. certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de statin luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Document in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea pentru conformitate cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.4. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 14Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Racz Karoly, primarLukacs Laszlo, viceprimarVizi Attila, consilierBokor Erzsebet, contabil sefBartha Janos, consilierCseh Josif, consilierIstvan Zoltan, consilier5. declaartie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006- formular 156. declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- formular 57. declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69/1 din OUG 34/2006- formular 16 1. certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "pentru conformitate cu originalul", din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriglobala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 4.600.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similaraListaprivind principalele lucrari executate (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are inceput sau a dus la bun sfarsitunul sau mai multe contracte similare ale caror valoare totala fara TVA sa fie de minim 800.000 lei., Asigurarea expertilor/specialistilorPrezentarea listei personalului de specialitateOfertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii deexperti/specialisti in cadrul realizarii obiectului contractului: 1. Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate, avand o experienta de minim 5 ani in domeniul constructiilor de drumuri2. Unresponsabil tehnic cu executia (R.T.E.) in domeniul constructiilor de drumuri Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect., UtilajePrezentarea listei cu utilajele din dotare/inchiriate necesare executarii lucrarilor.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer