Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de drumuri aferente proiectului Decongestionarea traficului din zona centrala a municipiului Satu Mare prin reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii urbane intre pasajul peste calea ferata, platforma industriala pentru accesarea centurii de oco


Detaliu pentru invitatia numarul 344398
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 344398/27.03.2013
Denumire contract: Lucrari de drumuri aferente proiectului Decongestionarea traficului din zona centrala a municipiului Satu Mare prin reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii urbane intre pasajul peste calea ferata, platforma industriala pentru accesarea centurii de ocolire nordica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, cod postal 440026, jud. Satu Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, jud. Satu Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de drumuri aferente proiectului Decongestionarea traficului din zona centrala a municipiului Satu Mare prin reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii urbane intre pasajul peste calea ferata, platforma industriala pentru accesarea centurii de ocolire nordica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a drumurilor, pe o lungime totala de 3785, 66 metri, prin realizarea partii carosabile inclusiv a parcarilor aferente, a trotuarelor si a zonelor verzi, modernizarea retelelor de canalizare, modernizarea retelei de apa potabila, realizarea retelei de apa pluviala si canale tehnice, semnalizarea rutiera orizontala si verticala si statii de autobuz pentru urmatoarele strazi din municipiul Satu Mare: Str. AXENTE SEVER-lungime 715, 29 metri; Str. BARBU LAUTARU- lungime 142, 02 metri; Str. LAZARULUI- lungime 1954, 64 metri; Str. PANAIT ISTRATI- lungime 319, 78 metri, Str. EMIL RACOVITA-lungime 165, 70 metri; Str. TEILOR-lungime 488, 23 metri.Valoareaachizitiei estimativ fara TVA in conformitate cu prevederile art. 29 alin. (2^1) din O.U.G.nr.34/2006 actualizata: 17 319 709.86lei, echivalent a3953369.061 euro (curs BNR din data de 26.02.2013; 1 euro = 4.3810 lei) din care: - 15 895 974.49 lei fara TVA reprezinta valoarea aferenta listelor de cantitati de lucrari date de catre proiectant si publicate in cadrul documentatiei de atribuire, - 1 423 735.37 lei fara TVA reprezinta valoarea corespunzatoare procentului de 9 % de diverse si neprevazute, dat de catre proiectant in Devizul General, aferent capitolelor 4 din devizul general fara capitolul 5.1 de organizare de santier
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 319, 709.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum g.p. 250.000 lei.Data la care se va face echiv. g.p. din lei in alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Banca al carei curs va fi luat in considerare este BNR. 2.Cf.art.85, lit b)din HG925/2006, per. de valab.a g. p.va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, adica de 120 zile, de la data limita de dep. a ofert. indicata in invitatia de particip public. in SEAP pt. prez. procedura.3.Cf art.86, alin. (1), din HG 925/2006 actualiz, g.p. se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrument. de garantare vor fiemise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu coresp in Romania, ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prez. in original, -sa contina in clar denum. autorit. contractante in fav. careia s-a constituit, -sa faca referire expresa la proced organizata de autorit contractanta, -sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in doc de atrib., -sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituit, care trebuie sa coresp cu cea inscrisa in docum., -sa prevada mod de executare a platii g. p., respectiv, conditionat sau neconditionat. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pt. g.p.al Mun SM este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trez Satu Mare, iar codul CUI: 4038806.Cf art.86, alin.(6), din HG925/2006 g.p. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pt. deschid. ofert. indicate in invit.de particip publicat in SEAP. 4.Retinerea g.p.se va face in conform cu prev. legale in domen. achizit. publice. Cuantumul g.p.care se va retine in cond prev. la 278^1 din OUG 34/2006 este cf prev. art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualiz.5.In caz incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor benef de prev.art.16 alin.(2)din Leg.346/2004 actualiz si vor prez declaratia potriv. Anexei 1 la Leg.346/2004 actualiz.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. 2) Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006.In cazul incadrarii in categ.IMM, ofertantii vor beneficia de prev.art.16 alin.(2)din Lg.346/2004actualiz si vor prezenta declaratia potriv. Anexei 1 din. Lg.346/2004 actualiz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. 2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. 3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d). din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. 4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. 5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel; Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu; Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Octavian Iulian, Bancea Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu, Leitner Istvan Attila, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Marchis Florica Marcela, Masculic Csaba, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc; Secretar- Suciu Mariana, Dir.Economic ? Ursu Lucica; Sef Serviciul Juridic Contencios Arhiva- Racolta Mihaela , CFP ? Ratiu Anca Amalia; Sef Birou Achizitii Publice ?Manoliu Mihaela Cristina; Manager de proiect ? Munteanu Gheorghe; Responsabil tehnic Stincel Toader Dan; Comisia de evaluare (inclusiv membrii de rezerva): Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala? Mihalca Ioan Felician, Consilier SADPPSP Stincel Toader Dan , Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala Pop Ioan Daniel, Consilier Biroul achizitii publice-Negru Angelica, Consilier Biroul achizitii publice-Luca Ioan, Consilier Biroul achizitii publice ?Biris Gavril, Consilier Biroul achizitii publice ? Caras Antonela Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala-Bud Gheorghe Florin- Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala Mihalca Ioan Felician Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala - Horotan Vasile Daniel, Sef serviciu investitii Szucs Zsigmond. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna, toate documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de fiecare dintre ofertantii asociati. 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, avand inscrise ca domenii de activitate cele cu codul CAEN corespondent pentru activitatile ce fac obiectul contractului, certificat care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul corespunzator pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu. Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat in cadrul oferteidocumentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?). -Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1EXPERIENTA SIMILARA - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, numarul de ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Formularului 12 F (din fisierul Formulare din Documentatia de atribuire) Valoarea in EURO se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: cursul mediu leu/euro cursul mediu leu/euro 2008=3, 6827; cursul mediu leu/euro 2009=4, 2373;cursul mediu leu/euro 2010=4, 2099; cursul mediu leu/euro 2011=42379;cursul mediu leu/euro 2012=4, 4560, 1.EXPERIENTA SIMILARA - Cerinta nivel minim necesar : se solicita prezentarea a unui contract in valoare de minim 8.000.000, 00 lei, fara TVA avand ca obiect lucrari de constructii drumuri duse la bun sfarsit si executate in ultimii 5 ani., 1.EXPERIENTA SIMILARA continuare In vederea indeplinirii acestui nivel minim impus, se va completa FORMULARUL T (din fisierul Formulare din Documentatia de atribuire).In tabel se va mentiona numai acel contract de lucrari de constructii drumuri, in valoare de minim 8.000.000, 00 lei fara TVA, mentionand in tabel urmatoarele: obiectul si denumirea lucrarii/lucrarilor, beneficiarul/beneficiarii lucrarii, valoarea totala a contractului, valoarea aferenta procentului de lucrari executate de ofertant, perioada si locul executiei lucrarilor. Anexat tabelului se vor prezenta certificari de buna executie /documente emise de beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care ofertantul nu a fost singurul executant al lucrarilor (a fost asociat cu alt operator economic), se vor mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul documente doveditoare din care sa reiasa procentul executat de catre ofertant si valoarea aferenta procentului de lucrari efectuate de ofertant;, 2.RESURSE UMANE - Cerinta 1: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In acest sens se va prezenta "Formularul 12I" (conform Formularului 12I din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Formularul 12I va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011., 2.RESURSE UMANE - Cerinta 2: Nivel minim necesar: Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii drumuri (II) si un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii edilitare (IX). Cerinta se considera indeplinita si in situatia in care se nominalizeaza un singur responsabil tehnic cu executia cu conditia ca acesta sa fie atestat in ambele domenii solicitate.Pentru responsabilul/responsabili tehnici cu executia se vor prezenta urmatoarele: Atestatul pentru responsabilul tehnic cu executia in domeniul constructii drumuri (II) respectiv in domeniul constructii edilitare (IX)si Legitimatiile cu viza, documente aflate in perioada de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?., continuare 1: Anexat acestora se vor mai prezenta: In situatia in care responsabilul tehnic cu executia este angajatul ofertantului, ofertantul va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca acesta este angajatul sau.In cazul in care pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul este sustinut de o alta persoana (tert sustinator), potrivit art.190 din OUG 34/2006 actualizata si conform art 11^1 alin (1), (2) si (3) din HG nr. 925/2006 actualizata, ofertantul are obligatia de a prezenta angajament ferm conform Anexa nr. 20 si 22 din documentatia de atribuire, incheiat in forma autentica (la notar) cu acea persoana, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale pentru indeplinirea cerintei solicitate, prezentand totodata si Formularele 12A, 12B^1 si D , pentru acesata persoana. Anexa 20, Anexa 22, cat si Formularele 12A, 12B^1 si D vor fi" prezentate in original conform prevederilor art.5, alin.(3), din Ordinul 509/2011., continuare 3: Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? un contract de prestari servicii/colaborare (sau alt tip de contract), valabil la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare, pentru servicii de Responsabil tehnic cu executia pe domeniul solicitat. Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta un angajament de participare, conform art. 188, alin. (3), lit. b) din OUG34/ 2006 actualizata, pentru asigurarea de servicii de Responsabil tehnic cu executia pe domeniul solicitat. ?Angajamentul de participare? se va prezenta potrivit Formularului 2 din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire, Continuare 4: Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori.economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)., 3, RESURSE TEHNICE - Cerinta Nivel minim necesar: Ofertantul va asigura: a)Vibrofinisor pentru asternerea balastului stabilizat cu ciment;b) Repartizator de mixturi asfaltice;c) Excavator;d)Autogreder;e)Compactor;f) Statie de preparare a betoanelor de ciment;g) Statie de preparare a mixturilorasfaltice la cald;h)Laborator de analiza si incercari autorizat, gradul II, agreat de MDLPL (MTCT) sau de institutii echivalente din tara de origine a ofertantului, pentru mixturi asfaltice., Resurse tehnice continuare 1 1)Ofertantul va declara pe propria raspundere prin Formularul12H ca detine in dotare proprie, are inchiriate sau puse ladispozitie prin alte forme utilajele mentionate la lit.a)-h).In acestsens se vor prezenta dupa caz, contractele deinchiriere/colaborare, aflate in per.de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Resurse tehnice continuare 2 In cazul in care pentru indeplinirea acestui nivel minim ofertantul este sustinut de o alta persoana (tert sustinator) sau de alte persoane (terti sustinatori), potrivit art. 190 din OUG 34/2006 actualizata si conform art. 11^1 alin (1), (2) si (3) din HG nr. 925/2006 actualizata, ofertantul are obligatia de a prezenta angajamente ferme conform Anexa nr. 20 si 21 din documentatia de atribuire, incheiate in forma autentica (la notar) cuacele persoane, prin care acestea confirma faptul ca vor pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate pentru indeplinirea cerintelor pe care ofertantul nu le are in dotare proprie. Anexat acestor angajamente, se vor prezenta Formularele 12 A, 12 B^1 si D pentru persoanele care asigura sustinerea, Resurse tehnice continuare 3 NOTA: - Cerintele de la punctele f) si g) se considera indeplinite si in cazul in care ofertantul prezinta un contract de furnizare betoane de ciment, balast stabilizat cu ciment si mixturi asfaltice valabil la data limita de depunere a ofertelor cu o societate care are o statie de preparat betoane de ciment si o statie de mixturi asfaltice.- Cerinta de la punctul h) se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul prezinta un contract de prestari servicii pentru analize si incercari de laborator grad II valabil la data limita de depunere a ofertelor cu o societate care are un laborator de analize de gradul II., 4.Se solicita prezentarea de informatii privind subcontractantii, referitor la partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, acordul de subcontractare a acestuia/acestora. In acest sens se va prezenta Declaratia potrivit Formularului 12G din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire. Pentru subcontractant/subcontractanti se vor mai prezenta: Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003(conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire) si acordul de subcontractare. Formularele 12G, D si acordul de subcontractare vor fi prezentate in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin. (3), din Ordinul 509/2011., Informatii privind asocierea(daca e cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere prezentat in original, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Acordul de asociere va indica obligatoriu partile, respectiv categoriile de lucrari care urmeaza a fi executate de fiecare dintre asociati in parte. Acordul de asociere se va prezenta in original in conformitate cu prevederile art.5, alin.(3), din Ordinul 509/2011. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii - In vederea demonstrarii asigurarii calitatii lucrarilor si potrivit art.191 din OUG 34/2006, se solicita prezentarea certificarii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului de achizitie publica.Se va prezenta documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, care sa dovedeasca ca ofertantul are implementat sistemul ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul care face obiectul contractului de achizitie publica.In cazul depunerii unei oferte comune cerinta privind Standardul de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer