Achizitie publica - ?LUCRARI DE DRUMURI IN COMUNA VADENI, JUDETUL BRAILA?
Detaliu pentru invitatia numarul 325649
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325649/03.05.2012
Denumire contract: ?LUCRARI DE DRUMURI IN COMUNA VADENI, JUDETUL BRAILA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI VADENICod fiscal: 4342650, Adresa: STRADA PRINCIPALA, Vadeni, Telefon: 0788786131, Fax: 0239697664
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, BUCURESTI, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032937, persoana de contact: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE DRUMURI IN COMUNA VADENI, JUDETUL BRAILA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de lucrari aferente investitiei: ?LUCRARI DE DRUMURI IN COMUNA VADENI, JUDETUL BRAILA?, respectiv: lucrari de imbracaminte bituminoasa usoara pe DC5, km 0+700- km 2+100 si lucrari de intretinere curenta si periodica drumuri locale (strazi rurale) in localitatile Pietroiu si Baldovinesti, din comuna Vadeni
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 895, 916.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Cuantum pt LOT 1=18.000 lei; Cuantum pt LOT 2 = 19.900 lei; Forma de constituire care va fi acceptata: a) Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul utilizarii scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 11 din Sectiunea Formulare); sau b) Ordin de plata in contul RO96TREZ1515006XXX000220, deschis la Trez. Op. a Mun. Braila, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, OP scanat, in copie conforma cu originalul; cod fiscal 4342650; sau c) Depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante; chitanta scanata, in copie conforma cu originalul; In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la CNSC iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) litera b) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele sume: pentru LOT1=4.680, 21 LEI; pentru LOT2=4.775, 70 LEI; De asemenea, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006; Conform prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare la procedura de atribuire. In acest caz, ofertantul va completa Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului din Sectiunea Formulare, respectiv Anexa A.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie (=GBE) va fi de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract de lucrari ce urmeaza a fi incheiat aferent fiecarui lot/loturi in parte si se va constitui in anexa la contractele respective.b) GBE se poate constitui astfel: una din modalitatile prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; c) GBE va fi eliberata/restituita cf art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006, cu mod si com. ulterioare. Cf. art. 16 alin. (2) din Legea nr.346/2004, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pt GBE aferenta prezentei proceduri de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In conformitate cu prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in situatia expusa la acest articol.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt obligatorii si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006: completare Formular nr. 12B conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat eliberat de D.G.F.P.; (original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emis de Directia de Impozite si Taxe Locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social; (original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, daca va fi cazul, orice documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura : completare Formular nr. 12C conform modelului din Sectiunea Formulare4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completare Formular nr. 12D conform modelului din Sectiunea Formulare5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formular nr. 12E conform modelului din Sectiunea FormulareOfertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Nota: Persoanele cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: Coman Stanca ?Primarul comunei Vadeni, Dimache Marian - presedintele comisiei de evaluare a ofertelor/ Viceprimarul comunei Vadeni, Enache Ioana - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Referent contabilitate Primaria Vadeni; Mazilu Mihaela - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Referent urbanism/ Primaria Vadeni; Munteanu Viorica - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Referent urbanism/ Primaria Vadeni; Ghelase Stefana - secretarul comisiei de evaluare a ofertelor/ Casier/ Primaria Vadeni. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata (acolo unde este cazul). Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data depunerii ofertei; (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, realizata in ultimii 3 ani.Cerinta minima: valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu: - media cifrei de afaceri in dom. ob contractului, in ultimii 3 ani pentru LOT 1 = 1.800.000 lei- media cifrei de afaceri in dom. ob contractului, in ultimii 3 ani pentru LOT 2 = 1.990.000 leiIMM-urile vor prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii - Anexa A din Sectiunea Formulare., 2. Bilant contabil la 31.12.2010, inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copie lizibila, certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?;, 3. Ofertantul are depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o suma de minim 900.000 lei pentru lotul 1 si minim 995.000 lei pentru lotul 2, independent de angajamentele pentru alte contracte, pentru o perioada de 60 zile., 4. Potrivit prevederilor art.186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) potrivit art.19 din Legea nr.279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Lucrarile executate se vor confirma prin prezentarea unui contract de achizitie publica de executie lucrari emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de atribuire, in valoare de: - minim 900.000 lei, fara TVA pentru lotul 1;
- minim 990.000 lei, fara TVA pentru lotul 2.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, 3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului sunt: - pentru lotul 1: statie de preparat mixturi asfaltice-1 buc; laborator autorizat de incercari de gradul 2; autogreder-1buc; cilindru compactor vibrator cu tambur de otel - 2 buc; masina de raspandit emulsie cationica - 1buc; compactor pe pneuri -1 buc; autocisterna cu disp.de stropire - 1 buc; repartizor-finisor mixturi asfaltice - 1 buc; parc auto cu capacitate de transport de 60 to/zi;
- pentru lotul 2: laborator autorizat de incercari de gradul 2; excavator-1buc; buldozer-1buc; autogreder-2buc; cilindru compactor vibrator cu tambur de otel- 2 buc; compactor pe pneuri -1 buc; autocisterna cu disp.de stropire- 1 buc; parc auto cu capacitate de transport de 60 to/zi, 4. Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant, atat pt lotul 1 cat si pentru lotul 2, a urm. categ. de personal: a) responsabil tehnic cu executia, pt lucrari specifice celor din documentatia tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata; b)responsabil cu controlul tehnic de calitate in construc; c) responsabil cu asigurarea calitatii; De asem, atat pt lotul 1 cat si pentru lotul 2, se solicita urm. resurse umane (minime), asa cum acestea sunt mentionate in proiectele tehnice atasate Fise de date a achizitiei: - personal calificat in domeniu =12 pavatori-asfaltatori; personal necalificat =4 muncitori, 5. Informatii privind proportia in care contractul de achizitie urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, daca este cazul., 6. Informatii privind asocierea, daca este cazul., 7. Potrivit prevederilor art.190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) potrivit art.19 din Legea nr.279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006. 1. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, 2. Certificat de management de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: CONFORM CAP. VI.3
Termenul de executie al lucrarii
30
Descriere: CONFORM CAP. VI.3
Perioada de garantie acordata lucrarii
30
Descriere: CONFORM CAP. VI.3
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 12:55