Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de excavare, nivelare, incarcare si transport steril - carbune, Sectorul Panga, E.C. Berbesti


Detaliu pentru invitatia numarul 321149
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 321149/02.03.2012
Denumire contract: Lucrari de excavare, nivelare, incarcare si transport steril - carbune, Sectorul Panga, E.C. Berbesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oras Berbesti, Strada Principala, nr. 1, jud. Valcea, Berbesti, Romania, cod postal: 247030, telefon: +40 374173097/+40 720666350, fax: +40 250869338, persoana de contact: Departament Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL EXPLOATARII DE CARIERA BERBESTI, DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE-SALA DE LICITATII, ET.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de excavare, nivelare, incarcare si transport steril - carbune, Sectorul Panga, E.C. Berbesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de excavare, nivelare, incarcare si transport steril - carbune, Sectorul Panga, E.C. Berbesti pentru 10000 to carbune si 50000 mc steril.
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 4500lei.Val.ce se retine, conf.art.278^1, alin.(1)din OUG34/2006, e de 2568lei.Per.de valab.a gar.de part.: 90de zile de la data lim.pt.dep.ofert.Gar.de part.e irevoc.si se va constit.in lei, astfel: a)Instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prez.in orig., in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.conf.formular nr.11);b)Virament bancar in contul A.C.(RO31RZBR0000060012479370-la Raiffeisen Bank).A.C.este de acord si cu constit.gar.de part.prin dep.la casieria unit. a unui ord.de plata sau a unei file CEC, cu cond.confirm.de catre banca pana la data deschid.ofert., ori numerar. Ofert.care nu sunt insotite de dov.constit.gar.de part.vor fi respinse si returnate conf.art.33, alin.(3), lit.b)din HG 925/2006.Dov.constit.gar.de part.se va atasa pe plic, alaturi de scris.de inaint., originalul fiind inclus in plic sau putand fi prez.de catre repr.imputerniciti ai op.ec.la desch.sedintei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant.de buna executie este de 10% din val.contractului, fara TVA( 5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii; daca oferta este prezentata de catre o asociatie cu lider desemnat, aceasta asociatie va beneficia de facilitatile asigurate IMM ? urilor numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt IMM-uri ).Modul de constituire a garant.de buna executie: - Printr ? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? formular nr. 19-Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ( art. 90, alin 3 din HG 925/2006 actualizata prin HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 dinOUG34/2006( declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 - Se va prezentaformularul nr. 12 A;Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta ? formular modelnr.12B;Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf.Ordin 314/12.10.2010 emis de A.N.R.M.A.P.Se va prezenta Certificat departiciparea la licitatie cuoferta independenta, conform Ordin 314/12.10.2010-formular model 2B;Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrareain prevederile art. 69?1( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69?1 dinOUG 34/2006 ? formular modelPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire se gasesc pe site ? ul Societatii Nationale a Lignitului Oltenia SA Targu Jiu , www.snlo.ro/organizare: Cumpanasoiu Milorad-director exploatare, Murgu Grigore-contabil sef exploatare, Petrusi Rosianu Ion-ing.sef miner exploatare, Iacov D-tru Ioan-sef birou productie, Ursarescu Ovidiu-sef depart.achizitii, Moldoveanu Felix-jurist, Busi Ovidiu-sef birou A.C.P.L.S.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69?1din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Cerinta nr.5: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Se va completa formularul nr. 12 C ? declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie. Cerinta nr.1: Informatii privind persoane juridice/fizice romane.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificat constatator(emis cu max. 30 de zile inaintea datei depunerii ofertelor) , emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul?, semnata si stampilata.In etapa evaluarii ofertelor, pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, daca acesta a prezentat respectivul document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico - financiara.Operat.economic ofertant va face dovada situatiei sale economice si financiare(prez. generala).Bilant contabil sau extrase de bilant?la 31.12.2010;Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani tb.sa fie min.485000lei.In cazul in care of.este depusa de o asociere de op. ec., cifra medie de afaceri se ia in consid.prin cumul.Cursul leu/euro pt.echivalenta com.de BNR: 4, 2335 leu/euro/2011;4, 2099 leu/euro/2010;4, 2373 leu/euro/2009;3, 6827 leu/euro/2008.Daca operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil pe anul 2011, acesta isi poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportare la anii 2010, 2009, 2008.Pt.echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind experienta similara: Informatii privind lucr.executate in ultimii 5 ani, insotite de certif.de buna exec.pt.cele mai import.lucrari.Prezentarea a cel putin un doc.( contract/proc.verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme exec.unor lucr.similare celor ofertate in val.de min. 240000 lei.Certif.vor indica benef., indiferent daca acestia sunt autorit.contract.sau clienti privati, val., perioada si loc executie lucr. si vor preciza daca au fost efect.in conf.cu normele prof.din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.2: Informatii privind capacitatea profesionala: Inform. referit.la studii, preg.prof.si calif.pers.de conducere, precum si ale pers.responsabile pentru exec.lucrarii ofertate, Cerinta nr.3: Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economicpentru indeplinirea contractului, Cerinta nr.3: Informatii referitoare la subcontractare(daca e cazul): informatii privind subcontractantii, partile din contract ce vor fi subcontractate si acordul de subcontractare. Cerinta nr.1: Informatii privind standarde de protectie a mediului.Prezentarea certificarii ISO 14001 sau echivalent saudocumente care sa ateste ca certificarea este in derulare sau alte probe/dovezicare sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Institutiile competente de la care operatorii economici ofertanti pot obtine informatii detaliate privind reglementarile referitoare la Protectia Mediului sunt: -Agentia pentru Protectia Mediului-Sistemul de Gospoddarire a Apelor sau Directiile de Ape-Comisariatele Garzii de Mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU SE POATE SOLICITA DE LA E.C. BERBESTI-DEP.ACHIZITII PUBLICE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer