Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de excavare, nivelare, incarcare si transport steril ? carbune, Sector Panga, E.C. Berbesti


Detaliu pentru invitatia numarul 328967
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 328967/07.06.2012
Denumire contract: Lucrari de excavare, nivelare, incarcare si transport steril ? carbune, Sector Panga, E.C. Berbesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR.1, LOC. BERBESTI, JUD.VALCEA, BERBESTI, Romania, cod postal: 247030, telefon: +40 374173097/+40 720666350, fax: +40 250869338/+40 250869323, persoana de contact: DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA BERBESTI, SEDIUL EXPLOATARII DE CARIERA BERBESTI, DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE -SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de excavare, nivelare, incarcare si transport steril ? carbune, Sector Panga, E.C. Berbesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de excavare, nivelare, incarcare si transport steril ? carbune la Sector Panga din cadrul E.C. Berbesti, pentru 20 000 to carbune si 30 000 mc. steril.
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3800 lei.Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, in temeiul art. 2781 , alin. (1) din OUG 34/2006, este de 1950lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire( care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 1950 lei, conform prevederilor art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa de catre CNSC, conform formularului nr. 11);b)Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO31RZBR0000060012479370 deschis la Raiffeisen Bank, filiala Horezu).Autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, ori numerar. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere, in temeiul art. 33, alin.(3), lit. b) din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa pe plic, alaturi de scrisoarea de inaintare ( se va executa copie dupa OP sau scrisoarea de garantie bancara sau chitanta), originalul fiind inclus in plic sau putand fi prezentat de catre reprezentantii imputerniciti ai operatorilor econoimci la deschiderea sedintei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA( 5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii; daca oferta este prezentata de catre o asociatie cu lider desemnat, aceasta asociatie va beneficia de facilitatile asigurate IMM ? urilor numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt Intreprinderi Mici si Mijlocii).Modul de constituire a garantiei de buna executie: Printr? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? formular nr. 19; Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ( art. 90, alin 3 din HG 925/2006 actualizata prin HG1045/2011)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 dinOUG34/2006( declaratia de eligibilitate)-formularul nr. 12 A.Cerinta nr.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006-formular modelnr.12B.Cerinta nr. 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin 314/12.10.2010 emis de A.N.R.M.A.P.-formular model 2B.Cerinta nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69?1 dinOUG 34/2006 ? formular modelPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cumpanasoiu Milorad-director, Murgu Grigore-ct. sef, Petrusi Rosianu Ion-ing.sef miner, Ursarescu Ovidiu-sef dep.achizitii, Moldoveanu Felix-jurist, Busi Ovidiu-responsabil procedura.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69?1din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.5-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formularul nr.12C. Cerinta nr.1-Informatii privind persoane juridice/fizice romane.Se va prezenta Certificat constatator(emis cu max. 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul?, semnata si stampilata. Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, daca acesta a prezentat respectivul formular in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind situatia economico ? financiara.Prezentare generala: Fisa de informatii generale. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 350000lei.Se vor prezenta bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani. Daca pentru anul 2011 exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind experienta similara: O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document ( contract/copii de pe informatii relevante din contract, proces verbal de receptie, recomandare, etc.) prin care sa se confirme executarea unor lucrari similare celor ofertate in valoare de min. 150 000 lei. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.2-Resurse umane: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarii ofertate., Cerinta nr.3-Resurse tehnice: Declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari( pentru min. 2 excavatoare, 6 autobasculante si 2 buldozere pentru parcul activ RT1 si min. 1 excavator, min. 2 autobasculante si min. 1 buldozer pentru parcul activ de rezerva RT2 )., Cerinta nr.4-Informatii privind subcontractantii( daca e cazul). Cerinta nr. 1Informatii privind standarde de protectie a mediului.Prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent saudocumente care sa ateste ca certificarea este in derulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU SE POATE SOLICITA DE LA DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE AL E.C. BERBESTI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer