Achizitie publica - Lucrari de excavat, haldat si transport masa miniera in Cariera Bobota 2
Detaliu pentru invitatia numarul 333799
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333799/16.08.2012
Denumire contract: Lucrari de excavat, haldat si transport masa miniera in Cariera Bobota 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSALAJUL-S.A.Cod fiscal: RO 18056969, Adresa: SALAJ, SARMASAG, STR.MINERILOR, NR.31, sarmasag, Telefon: +40 0260655102/ +40 0260655104, Fax: +40 0260655101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SALAJ, SARMASAG, STR.MINERILOR, NR.31, sarmasag, Romania, cod postal: 457330, telefon: +40 0260655102/ +40 0260655104, fax: +40 0260655101, persoana de contact: SPURIGAN ANDREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALAJ, SARMASAG, STR.MINERILOR, NR.31, sarmasag, Romania, cod postal: 457330, telefon: +40 0260655102/ +40 0260655104, fax: +40 0260655101, persoana de contact: SPURIGAN ANDREI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de excavat, haldat si transport masa miniera in Cariera Bobota 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de excavat, haldat si transport masa miniera in Cariera Bobota 2. Executarea de lucrari de inlaturare a solului fertil si haldare acestuia in halda de sol fertil, executarea de lucrari de excavat steril si transportul acestuia in halda de steril, nivelarea solului in scopul redarii terenului afectat circuitului agricol, excutarea de lucrari de excavat carbune si transportul acestuia in statia de expeditie in vederea incarcarii si valorificarii catre beneficiari.
II.1.6) CPV: 45112400-9 - Lucrari de excavare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 233, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de: 124.000 lei sau 62.000 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei si estede120 de zile.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 12, Sectiunea Formulare2. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Contul Autoritatii contractante RO41 RNCB 0219 0061 2220 0001 deschis la B.C.R. Sarmasag, cod fiscal RO 18056969
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM, astfel: prin retineri succesive din facturile de plati. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la BCR in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Suma initiala depusa in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data inceheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garantiei de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale dupa expirarea perioadei de garantie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. 34/2006Solicitat Cerinta obligatorie : Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conformFormular 1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 5 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractceva fi indeplinita de acesta.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrareain situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006 Solicitat Ofertantul vaprezenta :1) o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare - Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006.2) certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: aa impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b)a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).Declaratie privind calitatea de participant Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documentele prezentate: 1.Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare - Declaratieprivind calitatea de participant la procedura, 2. Formular nr. 4, din Sectiunea Formulare -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Spurigan Andrei avand functiade administrator si Director General al S.C. Salajul ? S.A., domnul Dragos Gavril avandfunctia deDirector economic al S.C. Salajul S.A.Saraolu Marius Emil avand functia de presedinte al consiliului de administratie al S.C. Salajul - S.A., doamna Ghica Carmen avand functia de administrator la S.C. Salajul - S.A., dl. Chereji Nicolae avand functia de consilier juridic la S.C. Salajul - S.A.Document prezentat: Formular nr. 5 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, din Sectiunea Formulare Existenta unei forme de inregistrare si/ sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesional Cerinta obligatorie : Ofertantul trebuie sa prezinte dovada din care sa rezulte o forma de inregistrare si autorizare in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz.Pentru a fi calificat: Ofertantul vaprezentadocumente care dovedesc inregistrarea, autorizarea si atestarea(dupa caz) a desfasurarii activitatii in concordanta cu lucrarile care se doresc a fi achizitionate, cu respectarea legislatiei din tara in care este stabilit, dupa cum urmeaza: 1. Certificat constatator- original sau copie legalizata -emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini, - persoanele care detin actiuni in cadrul firmei;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pentru partea din contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani. Informatii privind situatia economico-financiara. Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice si financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului.Pentru a fi calificat: 1. Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) de cel putin 1.000.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operatoreconomic daca prezinta oferta singur). In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.Se va mentiona cursul leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus (prin raportare la bnr sau eu.europa.budget)., Extrase din bilanturile contabile, respectivcontul de profit si pierdere pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011), bilanturi contabile inregistratela Directia Generala a Finantelor Publicesi confirmarea de depunere la Oficiul Registrului Comertului pentru anul 2009 si 2010, pentru ofertantii din tara sau documente echivalente inregistrate la institutii similare din strainatate pentru ofertantii straini.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: La realizarea urmatoarelor volumede lucrari: -excavat steril+carbune 662.000 mc.- haldat (nivelat pe halda) 600.000 mc.-Transp steril (la distanta maxima de 1000 m.) 600.000 mc.Transp carbune (la distanta de 2, 6 km.) 80.000 to. este necesar a se asigura de catre ofertanti a urmatoarelor tipuri de utilaje: 1.Utilaje de excavat, respectiv excavatoare hidraulice, cu urmatoarele caracteristici tehnice minime: Capacitatea cupei: 1, 80-2, 50 mc;Productivitatea orara: 150-300 mc/ora;Mobilitate;Stare de functionare buna.Pentru excavarea carbunelui excavatorul trebuie sa aiba capacitatea de rupere a stratului de carbune in vederea incarcarii in mijloace de transport.2.Utilaje de haldat, respectiv buldozere performante, cu urmatoarele caracteristici tehnice minime: Latimea lamei: minim 2, 80 m;Productivitatea orara: 150-300 mc/ora;Mobilitate;Stare de functionare buna., Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantul trebuie sa prezinte dovada capacitatii profesionale de care dispune pentru indeplinirea contractului.. O Declaratie referitoare la personalul responsabil de specialitate care va fi utilzat pentru indeplinirea contractului de lucrari supus prezentei proceduri de achizitie.Ofertantul va prezentainformatii referitoare la studii, pregatirea profesionalasi calificarea personalului de conducere si al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, dovada pregatirii sau calificarii profesionaleOfertantultrebuie sa aiba asigurat personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: - conducator auto categoria minim C- mecanici masini si utilaje grele.CV-urile pentru personal de conducere, Informatii privind experienta similara. Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada capacitatii tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului.Sa fi derulat unul sau mai multe contracte similare finalizate in ultimii 5 ani, sens in care se vor intelege toate sit. prev. la art. 14 din Ord. ANRMAP nr. 509/2011.Recomandari din partea beneficiarilor cu privire la indeplinirea contractelor pentru contractele prezentate ca similare., 3.Mijl. de transp, respectiv autobasculante, cu urmatoarele caracteristici tehnice minime: capacitate benei 6-25 mc;capacit de transport 10-25 to/cursa; tractiune minima 8x4 si max. de 8x8; mobilitate; stare de functionare buna.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi obtinuta de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.08.2012 12:21