Achizitie publica - Lucrari de execu?ie pentru proiectul ?Proiect ascensor plan inclinat acces Cetatea Rasnov?, cod SMIS 40810
Detaliu pentru invitatia numarul 355332
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355332/07.11.2013
Denumire contract: Lucrari de execu?ie pentru proiectul ?Proiect ascensor plan inclinat acces Cetatea Rasnov?, cod SMIS 40810
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Unirii nr. 12, Orasul Rasnov, jud.Brasov, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 268230002, fax: +40 368401858, persoana de contact: Adrian Ioan Vestea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Piata Unirii nr. 12, Orasul Rasnov, jud.Brasov, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 268230002, fax: +40 368401858, persoana de contact: Adrian Ioan Vestea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de execu?ie pentru proiectul ?Proiect ascensor plan inclinat acces Cetatea Rasnov?, cod SMIS 40810
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiectlucraride executie ascensor pe plan inclinat, executie lucrari alee de acces si platforma belvedere, instalare sisteme de angrenare ascensor si cabina, lucrari pentru asigurare utilitati; lucrari de amenajare pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initialaValoarea estimata a contractului fara TVA: 11.849.354 lei, ce se compune din: ? Amenajarea terenului- 30.000, 00 lei fara TVA? Amenajari pentru protectia mediului- 6.000, 00 lei fara TVA? Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului- 210.815, 00 lei fara TVA? Constructii si instalatii- 11.219.996, 00 lei fara TVA? Organizare de santier- 73.538, 00 lei fara TVA? Alte cheltuieli neeligibile- 12.726 lei fara TVA? Cheltuieli diverse si neprevazute- 296.279, 00 lei fara TVA, respectiv 2, 5%.
II.1.6) CPV: 45234210-1 - Sisteme de transport pe cablu cu cabine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 849, 354 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare estede 231.000 lei.Valabilitatea garantiei: cel putin egala cu per. de valabilitate a ofertei. In cazurile de la art. 278^1 din OUG 34/2006, autorit. contr. va retine contestatorului din garantie 8.715, 31 lei.Constituire: Scrisoare de garantie elib. de o instit. bancara/societate de asig. in favoarea autorit. contractante, original, in cuantumul si pt per. prev in doc. de atribuire;OP in contul autorit. contract.; fila CEC, cu conditia confirm. acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor;virament bancar, Trez. Rasnov-RO92TREZ1385006XXX000031, cod fisc. 4443353 : numerar prin depunere la casieria aut. contr. ; Orice alt instrument de garantare emis in cond. legii. IMM-urile beneficiaza de reducere 50% la garantia de participare. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Curs referinta pt conversie lei/moneda utilizata: BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art.90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare : Declaratie privind eligibilitatea (model? Formular nr.4 ); Cazier judiciar al operatorului economicsi Cazier judiciar al administratorului/directorului general in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat.Declara?ia privind eligibilitatea se va prezenta in original, semnata ?i ?tampilata-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a demonstra indeplinirea cerin?ei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sus?inute financiar ?i/sau tehnico-profesional de catre ter?/ter?i sus?inatori, fiecare sus?inator are obliga?ia de a prezenta declara?ia din care sa rezulte ca nu se afla in situa?iile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modif.?i compl.ulterioare.-Incadrarea in situa?iile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare : - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, in original, semnata ?i ?tampilata (model? Formular nr.4A)- - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal/ sediul secundar /punctde lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care procedura de emitere a certificatelor mentionate anterior, nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, conform art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.6)Fiecare asociat, subcontractant, tert sustinator va prezenta aceasta declaratie pe proprie raspundere.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: ? Adrian Ioan Vestea-Primar? Marieana Ducar- Viceprimar? Gabriela Agafitei-Director economic? Stelian Lilian Dogariu- Secretar? Comisia de evaluare a ofertelor: Toba Mircea Sorin(presedinte), Olteanu Eugen Ilie, Sarbu Mihaela Florina, Neagovici Gheorghe Constantin, Adomnoaiei Bogdan(-membrii), Hutanu Sergiu Ionut(inlocuitor membru) si Vlad Daniela Cristina(inlocuitor presedinte).? Consilieri locali: Barbulescu Bogdan, Botean Marian Catalin, Buc?a Dumitru, Diaconu Daniel Nicolae, Dragu?u Dumitru, Dragu?u Ionu?, Boteanu Iancu, Folea Nicolae, Lungu Marius, Mihai Giorgiana Cristina, Mocanu Neculai, Muntean Radu, Munteanu Victor Gheorghe, Popa ?tefan, Secareanu Rare? Cornel, Stoica Zaharie Marghiloman.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica conform art. 36 alin. (1) lit. g) din HG nr. 925/20065.Declara?ie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare : Declaratie privind calitatea de participant la procedura(model Formular nr.17 )Declara?ia se va prezenta in original, semnata ?i ?tampilata. Operatorul economic (lider, asociat) va prezenta aceasta declaratie pe proprie raspundere. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a demonstra indeplinirea cerin?ei. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile ce rezulta din certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursNota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte documente relevante pentru partea de contract indeplinita
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeModalitatea de indeplinireDeclaratie privind subcontractantul/contractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Se va completa Formularul nr. 13, care va fi semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocateModalitatea de indeplinire: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conformFormular nr. 8Aal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 4, Formularul nr. 4A, Formular nr. 8B si Formular nr. 6., Personal minim: 1. Coordonator proiect- exp. similara, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar2. Sef ?antier- studii superioare in domeniul constructii civile, industriale si agricole. Exp. similara dovedita in cadrul a cel pu?in un contract/ proiect;3. RTE - atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul II- cai ferate drumuri ?i poduri4. RTE- atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile ?i completarile ulterioare, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul IX -Construc?ii edilitare ?i gospodarie comunala5. Electrician autorizat ANRE minim gradul IIB6. Responsabil cu controlul tehnic de calitate- studii superioare, cu prezentarea deciziei de numire pe aceasta func?ie, avand ex. similara in cadrul a cel pu?in un contract/ proiect;Modalitatea de indeplinire: Formularul 14A- Lista personalului care va fi implicat in executia contractului completat in original, semnat si stampilat, insotit de: ? CV-uri? se va completa Formularul nr. 14B (cu exceptia expertilor RTE si ANRE)? Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe perioada de implicare efectiva a specialistilor in executia lucrarilor(Se va completa Formularul)? Diplome care atesta specializarea personalului (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?)? Autorizatii/ certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?).Nota: Inainte de semnarea contractului, se poate solicita ofertantului castigator, contractele de munca/prestari servicii/colaborare, incheiate cu personalul ?cheie? declarat, pt care a obtinut si depus in cadrul ofertei, declaratia privind disponibilitatea de a lucra pe perioada de implicare efectiva in executia lucrarilorNota: Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei propuse. In cazul unei asocieri cerin?a se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul unei asocieri cerin?a se considera indeplinita in mod cumulativ., Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireCompletarea formularului nr. 14.1- Declara?ie privind efectivul mediu anual al personalului angajat ?i al cadrelor de conducere, Cerinta nr. 3Declara?ie privind utilajele, instala?iile ?i echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari in termenii de timp si calitate prevazuti in cadrul documentatiei tehnico-economice.In conformitate cu listele de cantitati atasate prezentei, operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in proprietate sau dispun pe perioada de implicare a acestora in executia lucrarilorde minim urmatoarele: ? Autobasculanta? Excavator pe senile cauciucateModalitatea de indeplinire: ? Completarea Formularului nr. 14C, in original;? In func?ie de forma de de?inere, se solicita ofertan?ilor prezentarea urmatoarelor documente: ? Contracte de vanzare- cumparare sau facturi fiscale;? Contracte de leasing;? Contracte de inchiriere valabile pe perioada de implicare a acestora in executia lucrarilor;? Contracte de prestari servicii, valabile pe perioada de implicare a acestora in executia lucrarilor? Antecontracte/ precontracte sau dupa caz angajament privind punerea la dispozitie a utilajelor necesare executarii lucrarilor pe perioadade implicare a acestora in executia lucrarilorNota: lipsa documentelor, din care sa rezulte ca toate utilajele, instala?iile ?i echipamentele solicitate sunt la dispozi?ia ofertantului pe perioada de implicare a acestora in executia lucrarilor, duce la descalificarea ofertei. Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri cerin?a se considera indeplinita in mod cumulativ, Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani implini?i la data limita pentru depunerea ofertei, maxim doua contracte care sa aiba ca obiect executia unei/unor lucrari similare. Prin lucrari similare se intelege executia unei instalatii de transport pe cablu cu cabine. Valoarea contractului sau valoarea cumulata a contractelor de lucrariprezentate ca experien?a similara sa fie de minim 11.553.000 lei. Se vor prezenta: - Certificari de buna executie cf Ordonantei 34/2006Conform art. 14 din Ordinului Pres.A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011, prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se inteleg: lucrari receptionate partial care sunt insotite de PV de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de PV la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - Certificari de buna executie cf Ordonantei 34/2006Pt valorile contractelor prezentate ca exp. similara exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual al BNR, valabil pt anul semnarii respectivului contract.Pt valorile contractelor prezentate ca exp. sim. exprimate in alte monede decat lei, semnate in anul curent, conversia se va realiza la val. curs. BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.Pt lucrarile executate in afara Romaniei, doc. solicitate vor fi insotite si de trad. autorizata in lb romana.Nota: In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ.Pt contractele care au fost semnate inainte de 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, se vor lua in considerare doar lucr executate si duse la bun sfarsit in aceasta per., Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea lucrarilor, tipul acestora, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private
Modalitatea de indeplinire: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, (Completare Formular nr.8) Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Managemt al Calitatii ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 13:53