Achizitie publica - Lucrari de executie - Consolidare, reabilitare, extindere , modernizare si dotare Grup Scolar Dumitru Dumitrescu -Buftea
Detaliu pentru invitatia numarul 322716
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322716/26.03.2012
Denumire contract: Lucrari de executie - Consolidare, reabilitare, extindere , modernizare sidotare Grup Scolar Dumitru Dumitrescu -Buftea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: 031/824.12.34, Fax: 031/824.12.38
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie - Consolidare, reabilitare, extindere , modernizare sidotare Grup Scolar Dumitru Dumitrescu -Buftea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce urmeaza a se executa se raporteaza la urmatoarele obiective asupra carora vor avea loc interventii deconsolidare reabilitare, extindere , modernizare sidotare, din patrimoniul grupului scolar Dumitru Dumitrescu.Corp A cladire principala liceu -alcatuit din 3 tronsoane se vor executa interventii de consolidare structurala, reparatii capitale simodernizare;Corpul B ? Ateliere- reparatii capitale;Corp C ? Cantina- consolidare, reabilitare, dotare;Corp D ? Sala de gimnastica ? reparatii capitale, extindere;Terenurile de sport- redimensionare, refacere imbracaminte, marcaje si dotari;Retele exterioare - de incinta, necesita redimensionare si reabilitare;Alte constructii de incinta: platforme si alei betonate, parcari, alei pietonale, spatii verzi, plantatii si imprejmuire, inclusiv accese din strada principala, necesita reorganizare, reabilitare, modernizare.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 183, 412 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 343.668, 23 lei.2. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire - Formular 18 si anexa .3. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere aofertei.4. Garan?ia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalita?i: ? virament bancar in contul RO¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬04 TREZ 4225 006X XX00 0012 deschis la Trezoreria Ora?ului Buftea;? scrisoare de garantie bancara Formular nr. 14;? scrisoare emisa de societate de asigurare.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. 5. Scrisoare de garantie trebuie anexata/ata?ata la coletul cu ofertain ORIGINAL?i va fi depusa odata cu acesta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul ?i forma solicitate vor fi respinse.In masura in care CNSC respinge contesta?ia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278 ind.1 lit. b) din OUG 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare re?inand din garan?ia de participare 9.278, 34 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garan?iei de buna execu?ie :10% din valoarea fara TVA a contractului. Durata minima a perioadei garan?iei de buna execu?ie ? 2 ani.Mod de constituire: - virament bancar sau instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, - re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale in conformitate cu art. 90, alin (3) din HG 925/2006.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1-completat;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale;Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificat de participare la cerere de oferta on-line cu oferta independent Formular 3 completat; - Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat; - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat; - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Stoica Ion (primar), Marinescu Titus Radu (viceprimar), Stefan Alina(secretar), Gheorghe Iuliana (sef serviciu Juridic), Suhan Alina (administrator public), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Dobre Corina (inspector). - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat;
- ultima balantade verificare inregistrata Declaratia privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani - Formularului 6;Se solicita ca cifra medie de afaceri de minim 34.200.000 lei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (formular 7), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara trebuie sa dovedeasca neincadrarea in prevederilor art. 180 si ale art. 181lit.a, c1, si d din O.U.G 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrariexecutate, similare obiectului contractului ce urmeaza a fi incheiat, in ultimii 5 ani, care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati .Se va complete formularul nr.8In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Pentru dovedirea experientei similare privindexecutia de lucrari ofertantul va depune : - copii a maxim 3 contracte similare (operatorul poate prezenta numai parti relevante ale contractului /contractelor) - procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala sau procese verbale de receptie finala, ale lucarilor executate , - recomandari din partea beneficiarilor, aferenta contractelor invocate., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va completa formularul 9Lista personalului cu experienta responsabil pentru indeplinirea contractului in cea ce priveste executarea lucrarilor - 1 Inginer ?ef proiect specializare construc?ii civile - 1 Responsabil tehnic cu execu?ia in specialitatea construc?ii civile - 1 Responsabil Calitate, Experienta personalului atestat care va participa la executarea contractului va fi dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, sens in care se vor depune acte doveditoare.Pentu personalul solicitat mai sus se vor depune - Lista nominala pentru fiecare functie in parte - CV-uri pentru fiecare persoana din lista (pentru functia ocupata), semnat de persoana in cauza - Autoriza?ia responsabilului tehnic cu execu?ia in domeniul specific prezentului contract, vizata la zi - Diplome , atestate care sa dovedeasca nivelul de pregatire; - Declaratie de angajament pentru personalul angajat implicat in derularea contractului- Copie conform cu originalul dupa contractul de colaborare/angajare cu operatorul economic ofertant., Declaratie privind dotarea tehnica ( utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice) folosita pentru ducerea la indeplinire a contractului.Se va complete formularul 10 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate- Formular 11. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala trebuie sa demonstreze neincadrarea in prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1, d din O.U.G34/2006 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze - Formularul nr.12 -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent-certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta o declaratie prin care sa prezinte informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 09:57