Achizitie publica - Lucrari de executie aferente proiectului ?Imbunatatirea calitatii vietii prin realizare spatii verzi in Comuna Seica-Mare, Judetul Sibiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 330270
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330270/22.06.2012
Denumire contract: Lucrari de executieaferente proiectului ?Imbunatatirea calitatii vietii prin realizare spatii verzi in Comuna Seica-Mare, Judetul Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SEICA MARE (CONSILIUL LOCAL SEICA MARE)Cod fiscal: 4241052, Adresa: SOSEAUA SIBIULUI 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU, seica Mare, Telefon: 0269853989, Fax: 0269853989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA SIBIULUI 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU, seica Mare, Romania, cod postal: 557245, telefon: +40 269853989, fax: +40 269853989, persoana de contact: Primaria Comunei Seica Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Seica Mare, SOSEAUA SIBIULUI nr.415, comuna SEICA MARE, JUDETUL SIBIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executieaferente proiectului ?Imbunatatirea calitatii vietii prin realizare spatii verzi in Comuna Seica-Mare, Judetul Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrariloraferente proiectului ?Imbunatatirea calitatii vietii prin realizare spatii verzi in Comuna Seica-Mare, Judetul Sibiu?cu respectarea cerintelor caietului de sarcini si alistelor de cantitati
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 871, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 17.438, 80 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 zileIn baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare.Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. grantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in cadrul I.M.M.Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (Formular R) din sectiunea formulare) sau- ordin de plata in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, - la caseria auroritatii contractante ;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziude 15 zile de la terminarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 4651.89 lei , in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE constituiteva fi de10% din valcontractului, exclusiv TVA si se constituie in cel mult 15 zile de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conf art. 90 din H.G925/2006.. Dacagarantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile partiale prezentate, se vor respecta prevederile H.G1045/2011.ConfLg nr.346/2004 pentru IMM val GBE este de 50% din cuantumul GBE. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui GBEdupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006- prezentarea de catre toti membrii asocierii si tertii sustinatoriin original Formular A (Declaratie privind eligibilitatea). Prezentareade catre toti membrii asocierii in original/copie legalizata/copie conform cu originalulCertificat de cazier fiscal al societatii , cazier judiciar al societatii, cazier judiciar al administratorului sauadministratorilor societatii (dupa caz)2. Neincadrarea in prevederile art. 181- prezentarea de catre toti membrii asocierii si tertii sustinatoriin original Formular B . Prezentareade catre toti membrii asocierii in original/copie legalizata/copie conform cu originalul: Certificatul fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat consolidat din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat sicanu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificatele fiscale privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local pentru sediul social si sediile secundare fara personalitate juridica distincta ale ofertantului (ale caror datorii se reflecta in situatia generala a op. ec) din caresa rezulte faptul canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea in original/copie legalizata/copie conform cu originalulde catre tertii sustinatori( daca este cazul)a documentelor din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/20063. Prezentarea in original de catre toti membrii asocierii a Formularului C- ?Certificat de participare cu oferta independenta? conform Ordin 314/2010 al ANRMAP4. Prezentareain originalde catre toti membrii asocierii, de catre tertii sustinatori si subcontractanti (daca este cazul)aFormularului D- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Susa Nicolae primarBenghea Florin viceprimar( presedinte comisie evaluare)Coman Vasile secretar(membru)Sincelean Mioara Inspector (membru)Cazila Anisoara inspector (membru)5. Prezentarea in original aDeclaratiei privind calitatea de participant la procedura- Formular E, de catre toti membrii asocierii si subcontractanti.Nota: In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prezentate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are componente in acest sens 1. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie conform cu originalulCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si ca are prin obiectul de activitate declarat conform Legii 359/2004posibilitatea de a realiza activitatileaferenteprezentului contract.Documentul respectiv trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Documentele din aceasta sectiune vor fi transmise integral de fiecare dintre membrii asocieriiNota: Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire2. Se solicita Prezentarea in copiea Atestatului ANRE minimde tip B (sau echivalent)-pentru executare de instalatii electrice., )in conformitate cu Ordinul nr. 90/2009., si Ordinul 27/2007 emis de Presedintele ANRE valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bonitate/acces la resurseSe solicita dovada disponibilitatiiunor resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare la momentul semnarii contractului si nu la momentul depunerii sau deschiderii ofertelor, pentru o perioada de executiede 4 luni de la data semnarii contractuluipentru suma de minim490.000.000 lei., Cerinta nr.2Cifra de afaceriOfertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a desfasura activitatile care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.B. Sesolicita demonstrareafaptului ca mediacifreide afaceri globalea ofertantului pentru ultimii 3 anieste cel putin egala cu 1.700.000 leiPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRIn cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri globala se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similaraSe solicita prezentarea a cel putin unui contract similar, dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, a carui valoare sa fi fost de cel putin 870.000 lei., Cerinta 2 UtilajeOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte / conventii de inchiriere)/ angajament punere la dispozitie) un minim de utilaje , instalatii , echipamente tehnice: - autoutilitara: 2 buc- autoturism :2 buc- masina insamantat: 1 buc- nacela electrica :1 buc- miniexcavator :1 buc- incarcator frontal :1 buc- placa vibratoare :1 buc- utilaj multifunctional tip bobcat: 1 bucIn vederea respectarii HG1340/2001 cu modif HG182/2005 si LG 64/2008 precum si conf prescriptii tehnice R1-2010, se solicita autorizarea ISCIR pentru nacela lelectrica., Cerinta 3 PersonalOfertantul treb, sa faca dovada ca dispune de cel putin urmat. personal nec. pt indepl. contract.: 1 manager proiect- studii sup. de lunga durata; certific. privind absolvirea unor cursuri recunoscutein management de proiecte (in vederea respectarii COR standardul ocupational R38); experienta de cel putin 2 ani; particip. cel putin un proiect similar; 1 arhitect, cu studii superioare, membruO.A.R sau echivalent, cu drept de semnatura conf. Lg 172/2010; 1 ing. Horticol, absolvent studii superioare de specialitate, experienta in specialitate de cel putin 1 an, participarea cel putin un proiect similar; 1 ing.instalatii electrice, atestat ANRE II B conf.Ordin ANRE90/2007, participarea cel putin un proiect similar; 1 ing. ingineria mediului, absolvent studii superioare de specialitate;1 sef santier, absolvent studii tehnice superioare, participare cel putin un proiect similar;1 RTE constructii civile si edilitare ;1 responsabil SSM, conf. Lg 319; 3 pavatori; 2 soferi, Cerinta 4Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Cerinta 5. Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului, caz in care la incheierea contractului se va prezenta fie acord de asociere legalizat fie contract de asociere Cerinta nr. 1Certificarea sistemului propriu de management al calitatii, implementat in baza ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatile ce fac obiectul contractului;, Cerinta nr. 2Certificarea sistemului propriu de management al mediului, implementat in baza ISO 14001 sau echivalent, pentru activitatile ce fac obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Comp. Financ- mod de calcul a se vedea sectiunea VI.3) ALTE INFORMATII
Durata de executie
15
Descriere: mod de calcul- A se vedea sectiunea VI.3) Alte informatii
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: mod de calcul punctaj- A se vedea sectiunea VI.3) Alte informatii
. Termenul de raspuns la solicitarea de constatare adefectelor in garantie
5
Descriere: mod de calcul punctaj- A se vedea sectiunea VI.3) Alte informatii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la adresa de web www.e-licitatie.ro(SEAP) sau de la sediul autoritatii contractante din comuna Seica Mare, Soseaua Sibiului nr.415
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 17:29