Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie : ?CONSTRUIRE DISPENSAR UMAN COMUNA VALEA IASULUI?


Detaliu pentru invitatia numarul 354993
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA IASULUI (PRIMARIA COMUNEI VALEA IASULUI)
Numar invitatie: 354993/22.10.2013
Denumire contract: Lucrari de executie : ?CONSTRUIRE DISPENSAR UMAN COMUNA VALEA IASULUI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA IASULUI (PRIMARIA COMUNEI VALEA IASULUI)Cod fiscal: 4121986, Adresa: Str.Valea Iasului nr.126, Valea Iasului, Telefon: 0248/724411, Fax: 0248/724411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Valea Iasului nr.126, Valea Iasului, Romania, cod postal: 117795, telefon: +4 0248/724411, fax: +4 0248/724411, persoana de contact: MIHAIL BARBULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Valea Iasului, Comuna Valea Iasului, Judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie : ?CONSTRUIRE DISPENSAR UMAN COMUNA VALEA IASULUI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de lucrari aferente investitiei: ?CONSTRUIRE DISPENSAR UMAN COMUNA VALEA IASULUI?conform proiect tehnic. Valoarea estimata a contractului este de 683.875 lei fara TVA , din care: cheltuieli privind investitia de baza = 652.240 lei fara TVA (cap.2 ? alimentare cu apa si canalizare = 29.250 lei, cap.4 contructie (constructie, dotare si montaj centrala termica, dotari PSI ) = 603.460 lei fara TVAsi cap. 5.1.1. - organizare santier = 19.530 lei fara TVA); cheltuieli diverse si neprevazute = 31.635 lei fara TVA (reprezentand un procent de 5 %, calculat potrivit legislatiei in vigoare); Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, va fi decontata doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 683, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 13.044 lei. Pentru garantia de participare depusain alta moneda, recomandam ca echivalenta sa se faca la cursul leu/valuta, comunicat de BNR pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de particip: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conf.cu preved.art.86 din H.G. 925 actualizata.Modul de restituire a garantiei de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire. Autoritatea contractanta, potrivit prev. OUG 34/2006, art. 2781, poate retine din garantia de participare suma corespunzatoare, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia se restituie: a)70% in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar risculpentru vicii ascunse este minim.b) 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere a ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a. se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb. documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4. (1) Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5. Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fisemnate/stampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociatin parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.b) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza.c) Se va prezenta Cazierul fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.d) Se va prezenta Cazierul fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.e) Se va prezenta Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?f) Se va prezenta Cazierul judiciar al administratorului/administratorilor societatii, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca administratorului/administratorilor societatii si asociatul/asociatii societatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului nu a/au fost condamnat/condamnati in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti.Nota: In caz de asociere documentele se vor depune de fiecare asociatin parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Barbu Nicolae ? primar, Enescu Cristian ? viceprimar, Stoicescu Nicolae ? secretar, Barbulescu Mihail ? contabil, Barbulescu Constantin Marius ? consilier, Duculescu Nicolae ? consilier, Gorunescu Emil ? consilier, Grigorescu Andrei ? consilier, Oancea Constantin ? consilier, Sandu Valeriu Georgica ? consilier, Sorescu Dumitru ? consilier, Stefanescu Constantin ? consilier, Ungureanu Vasile ? consilier, Zinca Ristea ? consilier, Barbu Ion ? delegat satesc, Sorescu Gheorghe ? delegat satescMod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat, subcontractanti, cat si de tertul sustinator.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 21 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Datele/informatiile precizate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.2.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Se va prezenta Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.2.Cerint obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind asigurarileDeclaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente., Cifra de afaceriSe vor prezenta Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri cuprinde informatii privind oper. economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani. Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici in vederea indeplinirii acestei cerinte. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani sau de la data la care operatorul economic a fost infintat sau si-a inceput activitatea comerciala a fi indeplinita de ofertanti trebuie sa fie de cel putin: 1.304.480 lei. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate de ofertanti nu sunt relevante. In cazul unei asocieri cerintele privitoare la sustinerea financiara pot fi indeplinita si prin cumul de catre asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: SubcontractareaInformatii privind subcontractantii- daca este cazul.Se prezinta Formularul -Declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Formularul - Acord de subcontractareSubcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor., AsociereaInformatii privind asocierea- daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., PersonalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -Sef santier cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect- responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al unei facultati cu profil tehnic;
- responsabil tehnic cu executia in domeniul ce face obiectul contractului, atestat conform legilatiei in vigoare.Pe langa personalul specializat pot fi pusi la dispozitie si alti expertiprincipali pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractuluiPentru fiecare personal propus ofetantul va prezenta documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare astfel: - pentru fiecare expert cheie propus ce nu isi desfasoara activitatea in baza unui act normativ, ofertantul va prezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 14) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)- pentru personalul propus pentru executie se va prezenta declaratie de disponibilitate (conform model cuprins in Formularul nr. 15), Utilaje/Dotari
Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul este obligat sa demonstreze ca are contracte de inchiriere/ leasing/ de proprietate/ orice alt document care sa dovedeasca dispozitia ofertantului asupra utilajelor pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Experienta similara
Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 652.240 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Informatii privind asigurarea protectiei mediului - ISO 14001:2005(sau echivalent) care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Certificatul se prezinta in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere aofertelor., Informatii privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 (sau echivalent) care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente obiectului procedurii. Certificatul se prezinta in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Comp. tehnica
Durata de executie
10
Descriere: Comp Tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2013 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer