Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru obiectivul : Centrul de zi pentru copii din familii in dificultate. Centrul de consiliere si sprijin pentru parinti si copii - Localitatea Cluj-Napoca, str. Magaziei nr.20, jud. Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 350120
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: FUNDATIA DE CARITATE HERALD
Numar invitatie: 350120/08.07.2013
Denumire contract: Lucrari de executiepentru obiectivul : Centrul de zi pentru copii din familii in dificultate. Centrul de consiliere si sprijin pentru parinti si copii - Localitatea Cluj-Napoca, str. Magaziei nr.20, jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFUNDATIA DE CARITATE HERALDCod fiscal: 13753485, Adresa: CLUJ-NAPOCA STR CARPATI NR 16, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264406167, Fax: +40 264406167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Zizinului, nr.4, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400059, telefon: +40 743168899, fax: +40 264406167
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Zizinului, nr.4, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400059, telefon: +40 743168899, fax: +40 264406167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de asistenta sociala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executiepentru obiectivul : Centrul de zi pentru copii din familii in dificultate. Centrul de consiliere si sprijin pentru parinti si copii - Localitatea Cluj-Napoca, str. Magaziei nr.20, jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie in valoare de 720.692, 20 lei fara TVA din care: 1. lucrari mansarda in valoare de: 571.057, 20 lei fara TVA, din care lucrari de constructii 543.864, 20 lei fara TVA, (din care valoare eligibila de 344.475 lei fara TVA din fonduri guvernamentale)si lucrari diverse si neprevazute in valoare de 27.193 lei fara TVA2. lucrari consolidare demisol si parter in valoare de 149.635 lei fara TVA din care lucrari de constructii142.510 lei fara TVA, (din fonduri proprii), si lucrari diverse si neprevazute in valoare de 7.125 lei
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 720, 692.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 14.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui astfel: Prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare .Garantia de participare se poate constitui si prin depunereaunui ordin de plata , cu conditia confirmariide catre banca pana la data primirii ofertelor. Contul pentru virarea garantiei este: RO78FNNB000602629996RO06 , deschis la Credite Europe Bank Cluj. Depunere de numerar se poate face la caseria Autoritatii Contractante (Cluj-Napoca, str. Zizinului nr.4, Cod postal: 400059 ? adresa la care va functiona activitatea fundatiei pana la finalizarea lucrarilor de pe strada Magaziei);Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278^1 din OUG 34 /2006, astfel: 4.500 leiCursul leu-euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare va fi cel din data postarii anuntului de participare pe SEAP.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 8% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui: 1) Printr-un instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari sau banca, in cuantum de 8% din valoare contractului fara TVAsau2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.Garantia de buna executie va fi de minim 24 de luni.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare formular 1- forma de prezentare in originalIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare formular 1.1 - forma de prezentare in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentare formular 2 - forma de prezentare in originalCertificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale - Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalulCertificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general - Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalulIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude (va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii oferteiIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Goiti Manuela Rimona - (conducatorul Autoritatii Contractrante)Neag Violeta - contabilGoron Valer - membruGoron Camelia ? membruBoari Velica ? membruVeja Monica ? membruStaniste Rodica ? membruPrezentare formular 26 - forma de prezentare in original . 1.Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul. Certificatul trebuie sa ateste ca informatiile decalarate de ofertant sun valabile/actuale si conforme cu realitatea la data depunerii ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Din certificat trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN corespunzator obiectului acestei licitatii.Totodata Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Persoanele juridice/fizice straine-Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indepliniriicontractului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straine: -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul esterezident-Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in cursToate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-cifra globala, medie, de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: minim 1.400.000 leiIMM-urile vor beneficia de reducere de 50% in ceea ce privestecerinta privind cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, contracte de lucrari similare, cu valoare cumulata de minim 720.000 lei, fara TVA.Ofertantul va atasa copii de pe parti relevante ale contractului prezentat ca si exp. similara, PV receptie la terminarea lucrarilor sau PV receptie finala (daca este cazul), recomandare (Form.12A) din partea beneficiarului din care sa reiasa ca lucrarile au corespuns din punct de vedere calitativ si au fost executate in termen, ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru derularea contractului. Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor (CV-urile in format european, semnate in original, contract de munca sau angajament de participare conform art 188 lit.c din OUG 34/2006), sicareprobeazacalificarilenecesare(diploma, autorizatii, atestatelegalesicertificatevalabilileladata depunerii ofertelor) pentru expertii cheie declarati.Personal minim obligatoriu: a) responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civileb) 1 inginer/subinginer constructii civilec) 1 inginer/subinginer instalatii pentru constructiid) 1 inginer/subinginer atestat ANRE pentru instala?ii electrice Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor ISO9001 sau echivalent (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor, Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului- ISO 14001 sau echivalent- pentru activitatile de executie de lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (HG973/2012)
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer