Achizitie publica - Lucrari de executie a doua foraje tubate ø=324 m, in lungime 265 m pentru evacuarea apelor de mina contaminate radioactiv de la cota de inundare de la +180 m ? Mina Ciudanovita, jud. Caras Severin
Detaliu pentru invitatia numarul 320710
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320710/23.02.2012
Denumire contract: Lucrari de executie a doua foraje tubate ø=324 m, in lungime 265 m pentru evacuarea apelor de mina contaminate radioactiv de la cota de inundare de la +180 m ? Mina Ciudanovita, jud. Caras Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.Cod fiscal: RO 14923006, Adresa: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213168019, Fax: +40 0213168019
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019, persoana de contact: Achizitii Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, Sala Licitatii, SECTOR 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere mine)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie a doua foraje tubate ø=324 m, in lungime 265 m pentru evacuarea apelor de mina contaminate radioactiv de la cota de inundare de la +180 m ? Mina Ciudanovita, jud. Caras Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie a doua foraje tubate ø=324 m, in lungime 265 m pentru evacuarea apelor de mina contaminate radioactiv de la cota de inundare de la +180 m ? Mina Ciudanovita, jud. Caras Severin
II.1.6) CPV: 45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 276, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 150.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la BRD, Agentia Piata Romana Bucuresti, cont RO87BRDE410SV26085254100, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, respectiv suma de 8.387 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media anuala a cifrei de afaceri, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, 2008, 2009, 2010 (documentele doveditoare fiind bilanturile contabile), sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 16.500.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul valorii minime impuse de 16.500.000 lei. In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004., Daca op. ec. beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, op.ec. va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, ce va trebui sa prevada resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea lor se va face neconditionat in vederea finalizarii ctr. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prev. art.180 si 181 lit.a), c^1 si d) si art.69^1 din OUG34/2006.Daca sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, sustinatorul se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. In acest caz, nivelul cifrei de afaceri nu se va considera prin cumulul cifrei de afaceri a ofertantului si a tertului sustinator, ci trebuie dovedita fie de ofertant, fie de tertul sustinator integral.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada ca a depus la ComisiaNationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare cererea de obtinere a CERTIFICATULUI DE ACCEPTARE ca intreprindere externa, conform Normelor de securitate radiologica ? Proceduri de acceptare a intreprinderilor externe, publicate in Monitorul Oficial nr.50 bis din 29.01.2003.Certificatul de acceptare ca intreprindere externa se va prezenta in 35 de zile de la semnarea contractului.Neprezentarea certificatului de acceptare ca intreprindere externa duce la rezilierea contractului., Cerinta nr.2O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Se solicita prezentarea informatiilor referitoare la cel mult 2 contracte avand ca obiect lucrari similare executate in ultimii 5 ani, avand o valoare cumulata, egala sau mai mare decat valoarea de 8.000.000 lei, exclusiv TVA. Lucrarile prezentate trebuie sa fie de aceeasi categorie si sa acopere gama, riscurile si complexitatea lucrarilor solicitate prin caietul de sarcini.Copie de pe parti relevante ale contractului/ contractelor in baza caruia s-au executat lucrarile nominalizate ca experienta similara, Recomandare din partea beneficiarului, Copii ale documentelor din care sa reiasa ca lucrarile au fost receptionate, in sensul art.14 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011., Cerinta nr.3Declaratie privind efectivul mediu anual si numarul de cadre de conducere aleofertantuluiin ultimii 3 ani, Cerinta nr.4Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr.5Ofertantul va nominaliza responsabilul tehnic cu executia lucrarilor. Se vor prezenta CV-ul si atestatul in domeniul lucrarii, in copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, valabil la data deschiderii ofertei., Cerinta nr.6Ofertantul va nominaliza un specialist activitati de inchideri de mine pentru lucrari miniere. Se vor prezenta CV-ul si atestatulconform Ordinului Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr.391/2010, publicat in monitorul Oficial nr.188 din 24 martie 2010, in copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, valabil la data deschiderii ofertei., Cerinta nr.7Ofertantul va nominaliza un inginer de foraj. Se vor prezenta CV-ul si dovada specializarii in foraje., Cerinta nr.8Ofertantul va nominaliza un responsabil securitate radiologica, avand permis de exercitare nivel II eliberat de CNCAN sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei, conform Normelor de securitate radiologica privind radioprotectia operationala in mineritul si prepararea minereurilor de uraniu si toriu - NMR?01 si Normelor de securitate radiologica privind dezafectarea instalatiilor de minerit si/sau preparare a minereurilor de uraniu si/sau toriu - NMR?03., Cerinta nr.9Ofertantul va nominaliza o persoana responsabila cu ventilatia, avand permis de exercitare de nivel 2, valabil la data depunerii ofertei, pentru care se va prezenta copie permis, conform Normelor de securitate radiologica privind radioprotectia operationala in mineritul si prepararea minereurilor de uraniu si toriu - NMR?01 si Normelor de securitate radiologica privind dezafectarea instalatiilor de minerit si/sau preparare a minereurilor de uraniu si/sau toriu - NMR?03., Cerinta nr.10Declaratie privind securitatea si sanatatea inmuncaOperatorul economic trebuie ca la elaborarea ofertei si pe parcursul indeplinirii contractului sa respecte regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca, sanatate si securitate in munca, in vigoare la nivel national si orice alte reglementari care vor aparea in perioada mai sus mentionata. Institutia competenta de la care operatorii economici pot obtine informatii detaliate privind reglementatrile respective este Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale., Cerinta nr.11Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se solicita: instalatie foraj pentru adancime 0 ÷300 m, instrumente de masura pentru determinarea deviatiei/ inclinatiei gaurii de sonda pana la 300 m, statie pentru masuratori geofizice in gaura de sonda, detector portabil complet (radiometru, sonde, prelungitor, calibru) omologat, pentru descoperirea, detectia si masurarea radiatiilor alfa, beta si gamma in spatii/incinte exterioare sau interioare, adecvat la deseurile miniere, metalice si constructii, verificat metrologic la un institut autorizat. Aparatul trebuie sa functioneze independent pe teren, sa poata fi conectat la un calculator personal pentru transmiterea datelor si memorarea acestora pe unitati externe de stocare. Echipamente individuale si colective de protectie destinate limitarii expunerii la radiatii ionizante si substante radioactive., Cerinta nr.12Se solicita detinerea unui laborator acreditat RENAR si CNCAN pentru analize de radiometrie. Se prezinta copie autorizatie laborator sau, dupa caz, contract de prestari servicii de laborator autorizat sau angajament incheiat cu un astfel de laborator, cu care poate fi incheiat contractul de prestari servicii dupa declararea ofertantului castigator., Informatii privind subcontractantii, daca este cazulOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, valoarea si partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, specializarea subcontractantilor si datele de recunoastere ale acestora.Nu se accepta subcontractarea lucrarilor ulterior semnarii contractului.Ofertantul ramane pe deplin raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica.Se solicita ca subcontractantul nominalizat sa faca dovada ca a depus la ComisiaNationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare cererea de obtinere a CERTIFICATULUI DE ACCEPTARE ca intreprindere externa, conform Normelor de securitate radiologica ? Proceduri de acceptare a intreprinderilor externe, publicate in Monitorul Oficial nr.50 bis din 29.01.2003 DACA partea din contract pe care o va executa se supune obligatiei detinerii certificatului., Daca grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea privind capacitatea tehnica si/sau profesionala a unei terte persoane, atunci acesta nu trebuie sa se afle in situatia prev. art.180 si 181 lit.a), c^1 si d) si art.69^1 din OUG34/2006., Tertul sustinator va prezenta, dupa caz: a) un angajament ferm al persoanei sau persoanelor respective, incheiat in forma autentica, ce va trebui sa prevada utilajele, echipamente, personalul, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului. Resursele tehnice si umane se iau prin cumul ofertant/ asociatie si sustinator., b) un angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, ce va trebui sa prevada sustinerea tertului priv. experienta similara, reflectata prin prezentarea unei liste de lucrari. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea experientei similare, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. In acest caz, indeplinirea cerintei minime privind experienta similara nu se va considera prin cumulul experientei similare a ofertantului/ asociatiei si a tertului sustinator. Indeplinirea experientei similare trebuie dovedita fie de ofertant, fie de tertul sustinator integral. Standarde de asigurare a calitatiiSe solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in domeniul achizitiei, conform standard SR EN ISO 9001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei., Standarde de protectia mediuluiSe solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor deprotectiea mediului, conform standard SR EN ISO 14001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei.Se solicita prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere privind respectarea cerintelor de protectie a mediului solicitate in caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 15:35